Μετά τη χθεσινή ανακοίνωση, ο Eiji Aonuma παρουσίασε ένα δεκάλεπτο βίντεο με Gameplay του παιχνιδιού, με έμφαση στις νέες δυνατότητες του Link. Πάμε να δούμε όσα μάθαμε στην παρουσίαση!
Νέο UI
Με την πρώτη μας ματιά στο UI του παιχνιδιού, μπορούμε να δούμε διάφορες μικροαλλαγές. Αν και χωροταξικά δεν έχει αλλάξει κάτι, τα στοιχεία έχουν “μινιμαλιστεί” ώστε να δείχνουν πιο μοντέρνα. Παράλληλα, ο χάρτης πλέον δείχνει τις συντεταγμένες του Link! Η τελευταία εμφανή αλλαγή είναι στα D-Pad commands, αφού το πάνω στο D-Pad πλέον δείχνει ένα μήλο αντί για τα Abilities, που έχουν μεταφερθεί στο πλήκτρο L. Κατά πάσα πιθανότητα, θα είναι ένα shortcut για τα φαγώσιμα.
Νέοι εχθροί
Είδαμε ένα νέο είδος εχθρών, τα Constructs. Δεν μάθαμε κάτι για την προέλευση τους, αλλά όταν πεθαίνουν, ρίχνουν υλικά αντίστοιχα με αυτά των Guardians.
Νέα Abilities
Καθώς ο Link δεν έχει πλέον το Sheikah Slate, αντί για τα Runes έχει πλέον νέες ικανότητες. Ας τις δούμε μία-μία, με την σειρά που παρουσιάστηκαν.
Recall
Το Gameplay ξεκινάει με τον Link μπροστά από τα Dueling Peaks, θέλοντας να φτάσει σε ένα από τα εναέρια νησιά. Μια πέτρα πέφτει από τον ουρανό και ο Link χρησιμοποιεί το Recall.
Το Recall είχε κάνει την εμφάνιση του, μεταξύ άλλων, στο πρώτο επίσημο τρέιλερ του παιχνιδιού και, όπως πολύ σωστά μάντεψε η πλειοψηφία, γυρνάει πίσω τον χρόνο για ένα αντικείμενο. Δεν γνωρίζουμε ακόμα τους περιορισμούς, αλλά χρονικά υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο διάστημα στο οποίο μπορεί να γίνει αυτό το «πισωγύρισμα».
Fuse
Ενώ ο Link έχει στην κατοχή του ένα όπλο ή μια ασπίδα, μπορεί να τα κάνει Fuse με αντικείμενα στον κόσμο. Αυτό τα ενώνει, και το αποτέλεσμα είναι κάτι πιο ανθεκτικό και δυνατό!
Είδαμε δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα. Το πρώτο είναι τα βέλη, τα οποία μπορούν να ενωθούν με υλικά στην κατοχή του Link. Τα White Chuchu Jellies μετατρέπουν τα απλά βέλη σε Ice Arrows, ενώ τα Keese Eyeballs τα μετατρέπουν σε homing arrows, που ακολουθούν τον πλησιέστερο -κατά πάσα πιθανότητα- εχθρό.
Το δεύτερο είναι η ένωση Puffshroom και μια ασπίδας, το οποίο δημιουργεί ένα σύννεφο καπνό γύρω από τον εχθρό. Αυτό επιτρέπει στον Link να κουνηθεί χωρίς να εντοπίζεται τόσο εύκολα.
Όπως ήταν αναμενόμενο, διάφοροι εχθροί θα είναι εξοπλισμένοι με Fused όπλα εξαρχής, οπότε να δίνετε προσοχή!
Ultrahand
Στο δεύτερο επίσημο τρέιλερ του παιχνιδιού, είδαμε τον Link να οδηγάει ένα αυτοσχέδιο αμάξι. Με αυτή τη παρουσίαση επιβεβαιώθηκε ότι δεν υπήρχε έτοιμο στον κόσμο, αλλά το συναρμολόγισε από την αρχή με το Ultrahand!
Με αυτό το Ability, ο Link μπορεί να κουνήσει και να συνδυάσει διάφορα αντικείμενα μεταξύ τους. Έτσι μπορεί να λύνει γρίφους στα διάφορα μέρη που εξερευνά, ή να κατασκευάσει αυτοσχέδια μέσα μεταφοράς. Στο τρέιλερ ο Link φτιάχνει μια βάρκα με τρείς κορμούς και δύο ανεμηστήρες (οι οποίοι έχουν μια επαναφορτιζόμενη πηγή ενέργειας, αλλά δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες).
Ascend
Το τελευταίο ability που είδαμε ήταν το Ascend, που επιτρέπει στον Link να περάσει μέσα από οποιοδήποτε ταβάνι.
Όπως έδειξε ο Eiji Aonuma, αυτό το “ταβάνι” δεν περιορίζεται σε κάτι χτιστό. Οι σπηλιές θεωρούνται επίσης ότι έχουν ταβάνι και, αν υπάρχει έδαφος στον κατακόρυφο άξονα, ο Link θα ταξιδέψει μέχρι εκεί… μετά από ένα μικρό cutscene.
Nintendo Switch OLED και περιφεριακά
Η παρουσίαση έληξε με την επίσημη ανακοίνωση του νέο μοντέλου του Nintendo Switch OLED για το Tears of the Kingdom (το όποιο είχε διαρρεύσει παλαιότερα), ένα ειδικό Pro Controller και μια θήκη. Το OLED Switch θα κυκλοφορήσει στις 28 Απριλίου, ενώ τα άλλα δύο στις 12 Μαΐου, την ίδια μέρα με το παιχνίδι.
Κι αν θέλετε ακόμα περισσότερα για το νέο μοντέλο; Να ‘ναι καλά η Nintendo που μας παρείχε πολλά ακόμα στιγμιότυπα:
Μερικά μυστήρια
Πέρα από τα παραπάνω που εξηγήθηκαν, υπαρχουν και δύο πράγματα που δεν σχολιάστηκαν από τον Eiji Aonuma. Στην ακόλουθη εικόνα, βλέπουμε δεξιά από τις καρδιές έναν βράχο να εκπέμπει πράσινους δακτύλιους, ενώ στα δεξιά βλέπουμε έναν πύργο διαφορετικό από αυτούς στο Breath of the Wild. Τι μας επιφυλάσσουν αυτά τα δύο;…
Τελικές σκέψεις
Η Nintendo, τον τελευταίο καιρό, διαφήμιζε έμμεσα το Tears of the Kingdom με διάφορα Tips and Tricks στο Breath of the Wild, οπότε το ολοκαίνουργιο gameplay ήταν κάτι που θέλαμε όλοι μας!
Όμως, οφείλουμε να αναρωτηθούμε αν αυτό είναι αρκετό. Αν και έχουμε δει αρκετά cutscenes και τη σημερινή παρουσίαση, ο κόσμος στο επίπεδο της θάλασσας δεν φαίνεται να έχει αλλάξει δραμματικά. Αν και το Hyrule Castle έχει σηκωθεί όπως είχε φανεί στο teaser trailer, δεν έχουμε δει ακόμη μεγάλες αλλαγές.
Μακάρι να αποδειχτούμε λάθος! Εσείς τι πιστεύετε; Περάστε από τον Discord Server μας για περαιτέρω κουβέντα!
Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση εδώ, ή μέσω του ενσωματωμένου βίντεο παρακάτω: