Το House of the Dead: Remake κυκλοφορεί λίαν συντόμως (σε 2 μέρες από σήμερα μέσω eShop) και η Forever Entertaintment δημοσίευσε μερικές σημαντικές πληροφορίες:
Πριν συνεχίσουμε, να υπενθυμίσουμε πως αναμένεται και μια ειδική φυσική έκδοση για το παιχνίδι (λεπτομέρειες εδώ).
Πόσο θα στοιχίζει το HOTD Remake;
€24,99
Πώς λειτουργεί ο χειρισμός στο HOTD Remake;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε analog + πλήκτρα και gyro aiming. Μπορείτε επίσης να συνδυάσετε τις μεθόδους χειρισμού. Το Gyro λειτουργεί με ένα ζευγάρι Joy-Cons (+ grip) αλλά κι ένα μονάχο Joy-Con. Και το Pro Controller δουλεύει. Αν έχετε ένα Nintendo Switch Lite δε θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε gryo.
Υπάρχουν πολλές επιλογές για το gyro, όπως – reset, aim assist ( που ισχύει και στο analog), sensitivity, revert X/Y axis, control mode.
Υπάρχει και το αρχικό OST/VO στο HOTD Remake;
Το Remake έχει ένα ολοκαίνουριο OST και VA εμπνευσμένο από το πρωτότυπο.
Τι επιλογές και λειτουργίες θα διαθέτει το HOTD Remake;
- Τοπικό co-op (2 παίκτες)
- Αchievements
- Cheat codes
- Gallery τεράτων (που περιέχει το 3D model, όνομα, περιγραφή και το αδύναμο σημείο)
- Horde mode (μέχρι και 15 φορές περισσότερα τέρατα)
- Story mode
- Gyro controls
- Analog + buttons controls
- Διαφορετικές μέθοδοι υπολογισμού για το σκορ (classic, modern)
- Επίπεδα δυσκολίας (easy, normal, hard, arcade)
- Armory (unlockable όπλα)
- Εχθροί και μονοπάτια από το πρωτότυπο παιχνίδι
- Πολλαπλά τέλη (τα 3 από το πρωτότυπο παιχνίδι)
- Performance mode (έμφαση στα FPS)
- Leaderboards με στατιστικά
- Επιλογή χρώματος για τον Παίκτη 1 και 2
- Επιλογή για απόκρυψη και scaling στο UI
- Photo mode
Μετά την κυκλοφορία:
“Cowboy mode” (ένας παίκτης με δύο όπλα και ένα Joy-Con σε κάθε χέρι)
Πώς λειτουργεί η ζωή και το σκορ στο HOTD Remake;
- Score modes:
- Classic: scoring mode ίδιο με την arcade version
- Modern: Νέο scoring system που περιλαμβάνει πολλούς πολλαπλασιαστές
- Multiplayer modes:
- Συνεργατικό: Ένα score και για τους δύο, 10 credits μόνο
- Ανταγωνιστικό: Κάθε παίκτης έχει ξεχωριστό score, 10 credits για τον καθένα
Ζωή:
- 1 πόντος ζημιά στο normal: Bosses και εχθροί με όπλα. Σε hard και arcade δυσκολία: Κάθε χτύπημα.
- 0.5 πόντος ζημιά στο easy: Κάθε χτύπημα. Στο normal μόνο από εχθρούς χωρίς όπλα.
- First aid kits: Κρυμμένα μέσα σε αντικείμενα στο περιβάλλον. Αν σώσετε επιστήμονες μπορεί να σας δώσουν ένα, ενώ ανταμείβεστε με επιπλέον στο τέλος κάθε πίστας ανάλογα με το πόσους επιστήμονες σώσατε. Κάθε first aid kit προσθέτει ένα πόντο ζωής.
- Max health: Ξεκινάτε με 3 πόντους που φτάνουν τους 5 στο μέγιστο.
Θα κυκλοφορήσει light gun controller ή gun peripheral;
Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί για Joy-Cons και το δικό τους gyro: Σημαδεύετε και πυροβολείτε! Μόνο Joy-Cons και Pro Controller έχουν δοκιμαστεί για συμβατότητα με το παιχνίδι
Ισχύει το κλασικό continue system;
Ξεκινάτε με 10 continues, αν ξεμείνετε τότε μπορείτε να αγοράσετε ένα επιπλέον continue με αντίτιμο 5000 points.
Θα λέει το παιχνίδι “Shoot outside of the screen!” όπως παλιά;
Όχι, αλλά διαθέτει ένα ολοκαίνουριο “RELOAD!” ήχο!