Μετά την αναπάντεχη ανακοίνωση του Live-A-Live και την επαναφορά του από τον τάφο ως ένα HD-2D remake, ήρθε η ώρα να μάθουμε λίγα από τα παρασκήνια!
Τι έχει να πει ο διευθυντής του Live-A-Live για το νέο remake
Μετά την ανακοίνωση λοιπόν, το έγκριτο ιαπωνικό περιοδικό Famitsu μίλησε με το διευθυντή του αρχικού τίτλου, Takashi Tokita, για την ανάπτυξη του παιχνιδιού.
Πάμε να δούμε ένα απόσπασμα από τη συνέντευξη:
Πάνε 28 χρόνια από τότε που το παιχνίδι κυκλοφόρησε αρχικά Super Famicom. Τώρα που ανακοινώθηκε το πολυαναμενόμενο HD-2D remake, θα μας εξηγήσετε το πώς ξεκίνησε η διαδικασία;
Tokita: Εσωτερικά προσπαθούσα να ασκήσω πίεση για ένα remake ή ένα sequel πολλές φορές, αλλά οι περιστάσεις ποτέ δεν ευδοκίμησαν και η ιδέα εγκαταλείφθηκε. Ένας από τους κύριους λόγους που ξεκίνησε το remake είναι η συνεργασία μας με την ομάδα του κ. Asano, που ήταν υπεύθυνος για το Octopath Traveler, τέσσερα χρόνια πριν. Όσο το σχεδιάζαμε, αναρωτιόμασταν μήπως θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε το HD-2D για ένα remake του Live-A-Live και οι μετέπειτα συζητήσεις το έκαναν πραγματικότητα.
Το Octopath Traveler μου έκανε μεγάλη εντύπωση σαν εξωτερικός παρατηρητής. Πιστεύω πως ένα πλήρως 3D remake θα είχε αλλάξει το παιχνίδι πάρα πολύ, αλλά ένα HD-2D remake συνδυάζει την ομορφιά του pixel art με τα μοναδικά εφέ που μόνο τα 3D γραφικά μπορούν να πετύχουν.
Το παιχνίδι διαθέτει πολλές πλοκές. Οι ιστορίες επιστημονικής φαντασίας ίσως θα ταίριαζαν σε 3D, ενώ το χειροποίητο σχέδιο μπορεί να δώσει έμφαση στα σημαντικά στοιχεία. Το HD-2D δίνει περισσότερη ποικιλία, κάτι που θέλαμε από την αρχή.