Το Mario Kart 8 είναι το μακροβιότερο παιχνίδι της επιτυχημένης σειράς και ο παραγωγός Kosuke Yabuki είχε κάποια πράγματα να πει στην Ιαπωνική εφημερίδα Nikkei.
Τι είπε ο Kosuke Yabuki για την ιστορία και το μέλλον του Mario Kart 8;
Έχοντας παραμείνει στο προσκήνιο για 8 χρόνια μετά την αρχική του κυκλοφορία στο WiiU, η επανακυκλοφορία του παιχνιδιού στο Switch πρόσφατα απέκτησε το πρώτο κύμα από DLC.
Πάμε να δούμε τι είπε ο κ. Yabuki:
Περιμένατε να γίνει τόσο ιστορική επιτυχία με πάνω από 40 εκ/μύρια πωλήσεις;
Όχι, αλλά εκ των υστέρων, το Mario Krt 8 Deluxe ταιριάζει γάντι με το Switch. Μπορείς να παίξετε οπουδήποτε και να χωρίσεις το χειριστήριο στα δύο, οπότε μπορείς άνετα να παίξεις με έναν αδελφό ή φίλο. 5 χρόνια μετά, αυτή η μαγεία δε χάθηκε.
Τι κάνει τα Mario Kart τόσο δημοφιλή;
Γενικότερα, στα ραλάκια δεν προσπαθείς να εμποδίσεις τον αντίπαλό σου, αλλά στα Mario Kart πετάς καβούκια σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ή αφήνεις μπανανόφλουδες για να γλιστρήσουν οι άλλοι. Αυτές οι μοναδικές τακτικές είναι που το κάνουν τόσο δημοφιλές.
Είναι ταυτόχρονα προσβάσιμο αλλά βαθύ παιχνίδι. Υπάρχουν παίκτες που ασχολούνται μόνο Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά, ενώ άλλοι προσπαθούν να βελτιωθούν καθημερινά. Πάντα προσπαθούμε να ισορροπήσουμε την εμπειρία και για τα δύο είδη παίκτη.
Πώς διατηρήθηκε η προσβασιμότητα στη διάρκεια της ανάπτυξης του Mario Kart 8 Deluxe;
Θέλαμε να το διασκεδάζουν όλοι. Είναι εκνευριστικό να χάνεις, αλλά συμβαίνουν πολλά στους αγώνες που κάνουν τους παίκτες να χαμογελάσουν και να παίξουν άλλη μια γύρα. Ψάχνουμε για συναισθήματα πέρα από τα αποτελέσματα του αγώνα. Σχεδιάσαμε το παιχνίδι ούτως ώστε απίστευτα πράγματα, όπως μπανανόφλουδες πριν τη γραμμή του τερματισμού, να συμβαίνουν το ένα μετά το άλλο.
Στις 18 Μαρτίου κυκλοφόρησαν καινούριες downloadable retro πίστες.
Μπορεί το remaster να ακούγεται φτηνό, αλλά είμαστε βέβαιοι ότι θα δημιουργήσουν μοναδικές εμπειρίες, διαφορετικές από τις αρχικές μορφές τους. Έπρεπε να προσαρμόσουμε ένα σωρό πράγματα, αφού δεν ήταν αρκετό να τις αφήσουμε όπως ήταν. Η πίστα του Game Boy Advance ‘Sky Garden’ (αρχικά ήταν επίπεδη, αλλά προσθέσαμε και λίγο κάθετο προσανατολισμό για τη Mario Kart 8 Deluxe version.
Οι παίκτες θα έχουν τις δικές τους αναμνήσεις από κάθε πίστα, οπότε φροντίσαμε να μην αλλάξουμε πολλά. Η συζήτηση περί πνευματικής ιδιοκτησίας συνήθως αφορά χαρακτήρες, αλλά και οι πίστες ανήκουν στη συζήτηση. Θέλαμε να τιμήσουμε τις αναμνήσεις των παικτών αλλά και να αναδείξουμε τη σαγήνη της κάθε πίστας ως IP.
Πώς θα εξελιχθεί το Mario Kart στο μέλλον;
Ο τέως πρόεδρος της Nintendo, Satoru Iwata, έλεγε συχνά τη φράση «για ηλικίες 5 έως 95 ετών». Απώτερος σκοπός είναι να κάνουμε κάτι που να μπορεί να απολαύσει ο καθένας. Το ‘Steering assist’ και τα άλλα συστήματα που διευκολύνουν τους παίκτες μας σπρώχνουν προς τα εκεί ένα βήμα τη φορά. Οι παλιότεροι μας έλεγαν «Το Mario Kart είναι ένα ανταγωνιστικό εργαλείο επικοινωνίας» και πάντα εκτιμούμε το νόημα αυτής της έκφρασης.