Το Metroid Prime Remastered, που ήδη κυκλοφορεί, ήταν ίσως η σημαντικότερη ανακοίνωση του τελευταίου Nintendo Direct. Πόσο καλά τρέχει όμως στο Switch;
Η τεχνική ανάλυση του Metroid Prime Remastered
Με λίγα λόγια, πρόκειται για μια υποδειγματική μετατροπή, που εκσυγχρονίζει έναν ήδη καταπληκτικό τεχνικά τίτλο με τον καλύτερο τρόπο.
Για αρχή, το παιχνίδι χρησιμοποιεί μια πολύ εξελιγμένη μέθοδο προ-υπολογισμένου φωτισμού, που δίνει άλλο αέρα ζωντάνιας σε κάθε τοποθεσία. Αυτό φυσικά σημαίνει πως η κάθε περιοχή όχι μόνο έχει ανασχεδιαστεί, αλλά διαθέτει ακόμη περισσότερες πηγές φωτός με πολλά αντικείμενα στο χώρο να εκπέμπουν πλέον φως.
Επιπλέον, υπάρχει στατικός ογκομετρικός φωτισμός σε πολλά σημεία, ενώ όλα τα υλικά αντανακλούν το φως ρεαλιστικότατα. Το αντίβαρο, δυστυχώς, είναι πως οι ριπές του όπλου σας δε φωτίζουν σε πραγματικό χρόνο το περιβάλλον όπως συνέβαινε στο αρχικό παιχνίδι.
Τα μοντέλα και όλες οι υφές για τις επιφάνειες έχουν ανασχεδιαστεί πλήρως, με τα πολύγωνα να έχουν αυξηθεί και όλα τα μοντέλα να διαθέτουν πολύ πλούσια γεωμετρία και επιπλέον λεπτομέρειες. Το καλύτερο είναι πως οι κυματισμοί που δημιουργούσαν οι βολές σας στην επιφάνεια του νερού ξαναδίνουν το παρόν, με ακόμη περισσότερη λεπτομέρεια σε κάθε πτυχή του υγρού στοιχείου.
Μερικές επιφάνειες όμως, που κάποτε αντανακλούσαν τη στολή σας (αν είχατε αετίσιο μάτι) δεν το κάνουν πλέον, ενώ όλα τα animations είναι τα ίδια. Επίσης η κίνηση των όπλων επί της οθόνης όσο περπατάτε έχει ελαττωθεί.
Όσον αφορά την πλευρά των επιδόσεων, το παιχνίδι τρέχει σε αναλύσεις 900p (docked) και 600p (handheld) χωρίς ίχνος δυναμικής ανάλυσης, anti-aliasing, πτώσεις του framerate κάτω από 60 (!) και ελάχιστους χρόνους φόρτωσης.
Τι άλλο να πούμε, πέρα από μακάρι να βλέπαμε περισσότερες τέτοιες remastered εκδόσεις.
Πάμε στο βίντεο: