Η Capcom χρόνια τώρα δουλεύει στα παιχνίδια της με βάση τη RE Engine, αλλά μόλις πέρσι την είδαμε για πρώτη φορά στο Switch με το Monster Hunter Rise. Ποιες οι δυσκολίες της προσαρμογής;
Monster Hunter Rise – Το πρώτο παιχνίδι της RE Engine στο Switch και οι προκλήσεις που έφερε
Για όσους δε γνωρίζουν, RE Engine είναι η «μηχανή» πάνω στην οποία η Capcom δημιουργεί τα παιχνίδια της χρόνια τώρα, αρχής γενομένης από το Resident Evil VII. Φυσικά, κανένα από τα τελευταία Resident Evil δεν έχει δει το φως της κυκλοφορίας στο Switch, οπότε έλαχε στο Monster Hunter Rise να είναι το βάπτισμα του πυρός για την εν λόγω μηχανή στην αγαπημένη μας κονσόλα.
Μιλώντας στα πλαίσια της 2021 Capcom Integrated Report, ο προγραμματιστής Kotaro Miyabe μίλησε για τις προκλήσεις που αντιμετώπισε στα στάδια της προσαρμογής και είπε τα εξής:
Η απόφαση ήταν το MHRise να χρησιμοποιήσει τη RE Engine κι εγώ πήρα μέρος στην ομάδα ανάπτυξης ως μηχανικός της RE Engine.
Ήμουν ο συνδετικός κρίκος των δημιουργών με το τεχνικό τμήμα που ήταν επικεφαλής της ανάπτυξης της μηχανής και αποστολή μας ήταν σταθερή απόδοση στο Nintendo Switch με τη μέγιστη ποιότητα.
Κυρίως ήμουν επικεφαλής επιλογής και ενσωμάτωσης τεχνολογίας γραφικών και βελτιστοποίησης των επιδόσεων του τίτλου. Ήταν μεγάλη πρόκληση να επιτευχθεί το online συνεργατικό με τέσσερις παίκτες, τέσσερις Buddies, τρία μεγάλα τέρατα, πολυάριθμα μικρότερα τέρατα σε ένα διασυνδεδεμένο περιβάλλον.
Επιπλέον, βρήκαμε τρόπους να εκμεταλλευτούμε το υλισμικό στα όριά του για μια ικανοποιητική εμπειρία με πανέμορφα γραφικά και σύντομους χρόνους φόρτωσης. Ήταν τιμή μου, ως μηχανικός, να μπορέσω να εστιάσω σε αυτά τα φαινομενικά ασήμαντα πράγματα που είναι όμως θεμελιώδη για όλο το παιχνίδι.
Η δουλειά του πιστεύουμε πως είναι εμφανής στην ποιότητα του τελικού προϊόντος και περιμένουμε πώς και πώς την κυκλοφορία του Sunbreak expansion μέσα στο Καλοκαίρι!