Ο ιστότοπος GQ μίλησε με σημαντικά στελέχη του Super Mario Odyssey, ενόψει της κυκλοφορίας του παιχνιδιού μεθαύριο.
Μίλησαν για τα νέα περιβάλλοντα, τον Cappy, την Peach και πολλά ακόμη.
Παρακάτω, θα βρείτε μερικά αποσπάσματα, ενώ η πλήρης συνέντευξη υπάρχει εδώ.
Πώς αποφσαίστηκαν το ποιοί είναι οι πιο διασκεδαστικοί κόσμοι για τους παίκτες;
Motokura: Πρώτα ξεκινάμε με ένα σωρό πρωτότυπα. Έχουμε τόσες διαφορετικές ιδέες και προσπαθούμε να επιλέξουμε τις καλύτερες για να κάνουμε μια πίστα. Και μόλις την κατασκευάσουμε, σκεφτόμαστε τι είδους σκηνικό έχει νόημα για την πίστα. Τι είδους στιλ βγάζει νόημα; Έτσι, αν η ιδέα του gameplay έχει να κάνει με το Mario να περπατά πάνω σε μια ολισθηρή επιφάνεια, τότε λέμε: «Εντάξει, αυτό ταιριάζει με ένα παγωμένο βασίλειο». Ή αν έχουμε μια πίστα που χρησιμοποιεί τα άλματα του Mario: «Αν χρησιμοποιήουμε κάτι ρεαλιστικό, όπως η Νέα Υόρκη;»
Πώς τους ήρθε η ιδέα για τον Cappy…
Motokura: Από την αρχή, ένα από τα θέματα που μας επέβαλε ο κ. Koizumi ήταν η χρήση των Joy-Con για διαφορετικές δράσεις. Κάτι που ήταν πολύ φυσικό ήταν η ιδέα του να πετάς κάτι. Οπότε επιλέξαμε κάτι που ήταν γνώριμο για να πετάει ο Mario. Έτσι, οι παίκτες έχουν μια αίσθηση σύνδεσης και συμπάθειας για το αντικείμενο. Αποφασίσαμε λοιπόν, ο Mario να πετάει το ίδιο του το καπέλο.
Το χιούμορ των Mario games…
Motokura: Είναι πολύ σημαντικό για μας, να έχουν τα παιχνίδια αυτά χιούμορ και να χαμογελάνε όσοι τα παίζουν. Και πιστεύω πως ένα παιχνίδι που έχει αυτά τα στοιχεία μέσα του, σου δίνει επιπλέον «εύρος» στις καταστάσεις. Αν ο Mario είναι π.χ. σε μια επικίνδυνη κατάσταση και αυτό φαίνεται στο πρόσωπό του, ή αν μετά βρίσκεται σε μια σοβαρή κατάσταση. Αυτή η αντίθεση επιτρέπει πολλές συναισθηματικές συνδέσεις. Πιστεύω πως σ’ αυτό το παιχνίδι συγκεκριμένα, ο Mario έχει πολλά διαφορετικά συναισθήματα. Πιστεύω πως αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό που θα απολαύσει ο κόσμος.
Η σχέση του Mario και της Peach…
Motokura: Η σχέση του Mario και της Peach είναι μεγάλο κομμάτι των παιχνιδιών εδώ και πολύ καιρό. Σ’ αυτό το παιχνίδι θα εμβαθύνουμε περισσότερο! Ένα από τα κεντρικά θέματα του παιχνιδιού είναι ο γάμος. Φτάσαμε στο σημείο που κάναμε το γαμήλιο κοστούμι του Bowser και άρεσε πολύ και στην ομάδα. Ξετρελαθήκαμε! Οπότε εκεί αρχίσαμε να ενθουσιαζόμαστε για τις αντιδράσεις των θαυμαστών όταν το έβλεπαν. Είναι κάτι που ανυπομονούμε να δούμε.
Πώς δημιουργείται ένα διασκεδαστικό platformer…
Motokura: Για μένα χρειάζονται μερικά συστατικά. Το ένα είναι κάτι που ανέφερα και άλλη φορά. Όταν αγγίζεις το χειριστήριο και υπάρχει αυτή η αίσθηση οτι κινείς το Mario κι είναι διασκεδαστικό! Κάτι άλλο είναι να δίνεις στον παίκτη επιλογές. Μπορούν να δοκιμάσουν διάφορα πράγματα και όταν το κάνουν, το παιχνίδι αντιδρά με κάποιον τρόπο. Οπότε υπάρχει μια σχέση μεταξύ του τι κάνει ο παίκτης και τι του δίνει το παιχνίδι.
Koizumi: Κάτι πολύ σημαντικό για τα Mario games είναι το level design. Δεν υπάρχει μόνο ένας στόχος ή ένας μόνο τρόπος να τον πετύχεις. Αυτό σου επιτρέπει να επαναλάβεις το ίδιο gameplay, αλλά κάθε φορά η εμπειρία διαφέρει.
Σημειώστε επίσης πως μπορείτε ήδη να κάνετε predownload το παιχνίδι από το Switch eShop!