Σήμερα, καταπώς φαίνεται, είναι η μέρα των updates και ξεκινάμε με το φανταστικό Rocket League. Πάμε να δούμε τις βελτιώσεις που έγιναν:
Το πλήρες changelog για το νέο update του Rocket League
Δεν υπάρχουν και πολύ μεγάλες αλλαγές στο παιχνίδι, πέρα από μερικές διορθώσεις και νέες ρυθμίσεις για τη δόνηση.
Δείτε τις σημειώσεις έκδοσης παρακάτω, που παρατίθενται αυτούσιες για λόγους πληρότητας:
CHANGES AND UPDATES
Controller Vibration Settings
- Changed how controller vibration is set under Options -> Controls
- Added three Controller Vibration settings
- ‘Disabled’ removes all controller vibration
- ‘Default’ only vibrates on impacts, boost activation, and explosions
- ‘All’ adds vibration for the entire duration of a boost
- Added a ‘Vibration Intensity’ slider
- Slider can move between 0.00 and 3.00 in intervals of 0.10
- Setting the slider to 0.00 disables vibration
- Intensity settings below 0.5 may have inconsistent results across different controller types due to variance in vibration motors
- Slider numbers to recreate legacy settings:
- Light: 0.5
- Medium: 1.75
- Heavy: 3.0
BUG FIXES
General
- Fixed appearance of several Decals
- Fixed an issue causing some maps to not appear in Online Matches since v1.74
- Fixed Boost mutator in Spike Rush matches
- Fixed bug with Quality filter during trade-ins
- [Steam, Nintendo Switch] Players can now send more than three messages during a Private or Wireless Match (where applicable) when the match is paused