Στην τελευταία παρουσίαση των οικονομικών της Nintendo, ο πρόεδρος Shuntaro Furukawa μίλησε για τα remakes που βλέπουμε στο Switch. Πάμε να δούμε:
Τα σχόλια του προέδρου της Nintendo στις ερωτήσεις των επενδυτών σχετικά με τα remakes
Οι παρακάτω απαντήσεις δόθηκαν κατά τη διάρκεια των ερωταπαντήσεων με τους επενδυτές και άπτονται του θέματος των remake τίτλων που έχουμε δει μόνο σε φορητές κονσόλες ως τώρα. Όπως υποψιάζεστε, οι ερωτήσεις σχετικά με remakes άλλων φορητών τίτλων έγιναν εξαιτίας του πρόσφατου (και πολύ επιτυχημένου) Link’s Awakening.
Πάμε λοιπόν να δούμε τα σχετικά αποσπάσματα από τα όσα είπε ο Furukawa, σύμφωνα με την αρχική μετάφραση από τα Ιαπωνικά που έκανε το Siliconera:
Με την κυκλοφορία του Nintendo Switch Lite, υπάρχει η πιθανότητα να επαναφέρουμε τίτλους που αρχικά αναπτύξαμε για φορητές κονσόλες. Όμως, εσωτερικά στη Nintendo, αντί να επανακυκλοφορούμε παλιούς φορητούς τίτλους εξαιτίας της κυκλοφορίας του Nintendo Switch Lite, πιο πολύ συζητάμε πάνω σε νέα παιχνίδια που μπορούμε να δημιουργήσουμε για όλη την οικογένεια του Nintendo Switch. Μέσα σε όλα αυτά, υπάρχουν και παλαιότεροι τίτλοι, αλλά δε μπορώ να πω περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το τι είδους συζητήσεις γίνονται εσωτερικά αυτή τη στιγμή.
Λίγο αργότερα, ο Furukawa δέχθηκε άλλη μια ερώτηση σχετικά με το αν θα επιδιώξει η Nintendo ενεργά να κυκλοφορήσει παλιούς και δημοφιλείς τίτλους της στο Switch:
Όσον αφορά το μέλλον, δεν υπάρχει κάποια ξεκάθαρη οδηγία να κυκλοφορήσουμε remade τίτλους. Από τη μία, στα 30 χρόνια που είμαστε στη βιομηχανία των games έχουμε κάνει πολλά παιχνίδια που έχει παίξει πολύς κόσμος και που έχουν αφήσει ανεξίτηλες αναμνήσεις, κάτι πολύτιμο για την εταιρεία μας. Η νοσταλγία έχει μεγάλη δυναμική, αλλά ακόμη και στα remake, το πιο σημαντικό είναι να δημιουργήσουμε νέες εμπειρίες, διασκέδαση και ακόμη πιο πολλά. Πάνω από όλα, πιστεύουμε πως το πάθος για ένα remake από το δημιουργό του αρχικού παιχνιδιού έχει μεγάλη σημασία. Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι το Link’s Awakening, που αναφέρατε νωρίτερα, που είναι καλό δείγμα παιχνιδιού που θεώρησαν οι καταναλωτές «νοσταλγικό» αλλά και «καινούριο».