Το Super Smash Bros. Ultimate εμφανίστηκε στην Ε3 και ο Masahiro Sakurai δεν άργησε να γράψει ένα άρθρο για το παιχνίδι στο τελευταίο τεύχος του Famitsu.
Το κείμενο αρχικά μετέφρασε από τα Ιαπωνικά ο Νico Thaxton για χάρη του Nintendo Everything. Εμείς με τη σειρά μας το μεταφράσαμε στα Ελληνικά για σας:
Τι έχει να πει ο Sakurai για το Super Smash Bros. Ultimate;
Στις 13 Ιουνίου δημοσιεύσαμε πολλές πληροφορίες για το Super Smash Bros. Ultimate. «Κυκλοφορεί το 2018, μπορείς να τα καταφέρεις;» Αυτό το ερώτημα με ταλάνιζε για καιρό, αλλά το πάλευα ειλικρινά και σιωπηλά για να το καταφέρω. Το Δεκέμβριο του 2015 έκανα την πρώτη πρόταση για το παιχνίδι. Τότε ακόμη δούλευα στα DLC του προηγούμενου παιχνιδιού, οπότε δε μπορούσα να βρω ομάδα για το Ultimate μέχρι πολύ αργότερα.
Όπως γνωρίζετε ήδη, η ιδέα αυτή τη φορά είναι «Όλοι είναι εδώ!»
Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να παίξετε με όλους τους χαρακτήρες, ενισχυμένους φυσικά, από όλα τα Super Smash Bros. – χωρίς εξαιρέσεις. Όπως και να το δείτε, είναι καλή προσφορά!
Δεν πίστευα ποτέ οτι θα είχα την πολυτέλεια να συμπεριλάβω τους πάντες αν δεν εκμεταλλευόμουν αυτή την ευκαιρία, οπότε το πίεσα. Παρόλα τα ρίσκα, η Nintendo συμφώνησε και μ’ άφησε να το κάνω!
Αυτή όμως θα είναι η ιστορία για το δεύτερο μέρος, οπότε τώρα θα μιλήσω για τα στοιχεία που οδήγησαν το σχεδιασμό του Ultimate.
Αρχικά σκέφτηκα αν θα έπρεπε να σχεδιάσω τα mechanics ως κάτι νέο, ή ως επέκταση των παλιότερων τίτλων. Το αποτέλεσμα, όπως βλέπετε, ήταν το δεύτερο. Διαφορετικά, ο κατάλογος χαρακτήρων θα ήταν το ένα τρίτο από αυτόν που έχουμε τώρα. Υπάρχουν κάποιοι που θα πουν «τα παλιότερα ήταν καλύτερα», φυσικά. Παρόλο που αυτή η σκέψη είναι σίγουρα κάτι που θα λάβω υπόψιν, ενιωσα πως «τώρα δεν είναι η ώρα να σκέφτομαι τέτοια».
Αυτή τη φορά αύξησα το «ρυθμό», εντός αποδεκτών ορίων για όσους δε γνωρίζουν το gameplay, φυσικά. Αυτό δε σημαίνει πως συνέβη γιατί έχουμε παίκτες χωρίς πείρα από τον καιρό του Wii, ούτε απλά επειδή η οθόνη του 3DS περιόριζε την ορατότητα.
Ένα παράδειγμα του «ρυθμού» είναι η αυξημένη ταχύτητα με την οποία πετάγονται οι παίκτες από την οθόνη! Ακόμη ακούγεται ο γνωστός ήχος όταν φεύγετε εκτός οθόνης, αλλά ο χρόνος που παίρνει η διαδικασία έχει μειωθεί. Σκέφτηκα πως τα πράγματα θα είχαν καλύτερη ροή αν τα animations ήταν πιο σύντομα για να μην περιορίζονται οι παίκτες. Ήθελα να ενσωματώσω κάτι τέτοιο και στα προηγούμενα παιχνίδια, αλλά τα παράτησα, ειδικά με τη 3DS version, γιατί πολλές φορές έχανα τον εαυτό μου στην οθόνη. Άλλες αλλαγές είναι η αυξημένη jump speed που μειώνει το πόσο skid συμβαίνει μετά την προσγείωση κλπ. Παρόλα αυτά δεν αύξησα την ταχύτητα σε επίπεδο μανιακού!
Επιπλέον, στα 1-on-1 matches, η ποσότητα της ζημιάς που προκαλείτε στον εχθρό έχει αυξηθεί. Από την άλλη, τα τετραπλά ματς είναι λίγο διαφορετικά, γιατί ένιωσα πως θα ήταν καλύτερα να διαιρέσουμε περισσότερο τη ζημιά. Έτσι οι παίκτες έχουν περισσότερες ευκαιρίες να ρίξουν ξύλο! Αυτό γενικά θα κάνει τα 1-on-1 ματς πιο γρήγορα.
Ο αριθμός των μαχητών που θα έχετε εξαρχής θα είναι περιορισμένος στους χαρακτήρες του αρχικού Nintendo 64 game. Έτσι, οι παίκτες μπορούν να απολαύσουν το ξεκλείδωμα των χαρακτήρων, όπως σε ένα κλασικό fighting game. Η διαδικασία θα είναι επαρκώς προκλητική, ίσως για κάποιους και δύσκολη, αλλά τους περισσότερους μπορείτε να τους αποκτήσετε χωρίς πολλές δυσκολίες. Από τη δική μου εμπειρία, πολλές φορές εγκαταλείπω τα fighting games πριν ξεκλειδώσω τους πάντες, ακόμη κι αν υπάρχουν πολλοί χαρακτήρες που δεν έχω δοκιμάσει. Νιώθω πως είναι ευκολότερο να τα παρατήσεις χωρίς να ξεκλειδώσεις τους πάντες, οπότε δεν ήταν απαραίτητα καλή ιδέα η αύξηση του roster. Από την άλλη, το Super Smash Bros. είναι ένα character-based fighting game και πολύς κόσμος ανυπομονεί να παίξει με τους αγαπημένους του χαρακτήρες. Ήταν ένα θέμα με το οποίο παλέψαμε μέχρι να πάρουμε την απόφαση να βάλουμε τους πάντες μέσα.
Σκεφτείτε για παράδειγμα ένα racing game. Η δική μου εμπειρία είναι πως είναι πιο διασκεδαστικό να μαζεύει κανείς αμοιβές για να ξεκλειδώνει νέα οχήματα σταδιακά, παρά να τα έχει όλα έτοιμα ευθύς εξαρχής. Σε τέτοια παιχνίδια είναι πιο εύκολο να αγαπήσετε τα αυτοκίνητα που αγοράζετε, γιατί παλέψατε για να τα αποκτήσετε! Στην περίπτωση του Ultimate, υπάρχουν προϋποθέσεις για να αποκτήσετε τον κάθε χαρακτήρα. Φυσικά, σε ένα racing game οι προϋποθέσεις αυτές είναι πολλές φορές πολύ αυστηρές. Είναι σχεδόν ανέφικτο να αποκτήσετε κάθε όχημα, οπότε προσπαθήσαμε να μην το κάνουμε αυτό με το Ultimate. Στο Ultimate υπάρχουν πολλοί τρόποι να ξεκλειδώσετε χαρακτήρες, οπότε η διαδικασία θα είναι σχετικά εύκολη.
Για να δούμε… Τι άλλο να πω…
Αυτή τη φορά, επιλέγετε την πίστα πριν τους χαρακτήρες. Έτσι μπορείτε να λάβετε υπόψιν τη συμβατότητά τους με την πίστα και να βάλετε κανόνες όπως «ο χαμένος επιλέγει πρώτος». Προσθήκες που κάνουν τα πράγματα πιο δίκαια, νομίζω. Κα, φυσικά, μπορείτε να κάνετε όλες τις πίστες σαν τις “Battlefield” και “Final Destination”. Έτσι, ασχέτως των κανόνων, μπορείτε να απολαύσετε την αγαπημένη σας μουσική ή το αγαπημένο σας σκηνικό.
Ο αριθμός επίσης των πιστών, της μουσικής και των αντικειμένων είναι σε επίπεδα νέου ρεκόρ! Βασικά, όλες οι πίστες και τα αντικείμενα έχουν βελτιωθεί και ξαναδουλευτεί λιγάκι! Υπάρχουν πολλές τέτοιες αλλαγές, οπότε καλύτερα να δείτε την μετάδοση της Ε3 για να δείτε μήπως σας διέφυγε κάτι!
Τα λέμε την επόμενη φορά!