Στο πρόσφατο τεύχος του ιαπωνικού περιοδικού Nintendo Dream δημοσιεύθηκε μια συνέντευξη με το Hidemaro Fujibayashi, διευθυντή του Tears of the Kingdom.
Ανάμεσα στα πολλά που συζητήθηκαν στην τετρασέλιδη συνέντευξη, είδαμε και μερικά ενδιαφέροντα πράγματα σχετικά με την προσωπικότητα και την ιστορία της ίδιας της Πριγκίπισσας Zelda.
Υπόψιν ότι περιέχονται στοιχεία που μπορεί να θεωρηθούν spoilers οπότε προχωρήστε με τη δέουσα προσοχή, ε;
Πάμε στο ψητό:
Η ιστορία της Πριγκίπισσας Zelda αναπτύσσεται από μια διαφορετική οπτική σε σχέση με αυτή του Link, αναρωτιέμαι τι είχατε κατά νου πάνω σ’αυτό
Fujibayashi: Η ιστορία του Tears of the Kingdom αποτελείται από πολλαπλές στρώσεις ιστοριών, όπως την προοπτική του Link και τη προοπτική της ηρωίδας, της ίδιας της Zelda.
Στο προηγούμενο παιχνίδι, το Breath of the Wild, η ιστορία της είχε να κάνει με το πόσο ανάξια ένιωθε επειδή δε μπορούσε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των γύρω της αλλά τελικά βρήκε το δρόμο της και ωρίμασε στο τέλος.
Στο sequel, η Πριγκίπισσα έχει ξεπεράσει τα προβλήματά της και αποφάσισε ποιο μονοπάτι θα ακολουθήσει οπότε έχει ξεκινήσει να αναρωτιέται τι μπορεί να κάνει για όσους ζουν στη γη της Hyrule μετά την καταστροφή από την Calamity. Πρακτικά, προσπαθήσαμε να φανταστούμε πώς θα ήταν η ζωή της μετά το τέλος του Breath of the Wild.
Η Sonia απελευθέρωσε ένα πανίσχυρο φως σε μια από τις σκηνές των Dragon Tear, οπότε αναρωτιέμαι αν έχει σχέση με την ανάπτυξη της Zelda
Fujibayashi: Μπορεί να είναι από τις πιο ισχυρές Πριγκίπισσες της ιστορίας. Η ιστορία της Zelda στο Breath of the Wild είχε να κάνει με την υπέρβαση ενός εμποδίου και την ενηλικίωση, ενώ στο Tears of the Kingdom σκέφτεται τι θα κάνει μετά την καταστροφή. Κατά βάθος, αναρωτιέται αν θα πρέπει το Βασίλειο να αναβιώσει καν.
Εκεί γύρισε στο παρελθόν και είδε την εποχή των προγόνων της που ίδρυσαν το βασίλειο. Ο πατέρας της Zelda ήταν αυστηρός άνθρωπος και δε μπόρεσε να μάθει πολλά από την μητέρα της αφού απεβίωσε πολύ νωρίς. Στο παρελθόν όμως γνώρισε μια καλοσυνάτη πατρική φιγούρα και μια έμπειρη μητρική φιγούρα. Πιστεύω πως οι σκηνές των Dragon Tear δείχνουν ότι μαθαίνει πολλά και ωριμάζει.
Νομίζω πως αν ξαναδείτε όλες τις σκηνές με τη σειρά μετά το τέλος του παιχνιδιού, θα τη δείτε να μεγαλώνει βήμα το βήμα.
Μπορείς να δεις και το πώς ξαναχτίζουν τη ζωή τους και το πέρασμα του χρόνο με τις συζητήσεις με τους κατοίκους της Hyrule
Fujibayashi: Το Tears of the Kingdom ακολουθεί τα γεγονότα του Breath of the Wild, οπότε φυσικά θέλαμε να δείξουμε το πέρασμα του χρόνου και για τους κατοίκους.
Δε μιλάμε μόνο για την Πριγκίπισσα Zelda, θέλαμε να κάνουμε κάθε χαρακτήρα να είναι «ζωντανός». Αντί να περιμένουν όλοι τον πρωταγωνιστή, το Link, ο κόσμος συνεχίζει να κινείται και χωρίς αυτόν. Γι’ αυτό κάναμε όλους του διαλόγους με τους χαρακτήρες να αλλάζουν ανάλογα με την περίσταση.