Το Pikmin 4 είναι η νέα μεγάλη κυκλοφορία για το Switch και το Digital Foundry δε μπόρεσε να αντισταθεί και ετοίμασε μια τεχνική ανάλυση.
Η τεχνική ανάλυση του Pikmin 4
Σύμφωνα λοιπόν με όσα είδαμε, το παιχνίδι τρέχει στην Unreal Engine και τρέχει με δυναμική ανάλυση που στοχεύει στα 1600×900 στο dock – σε εξωτερικές περιοχές βέβαια μένει στα 1440×810. Όσον αφορά το portable mode το παιχνίδι στοχεύει στα 720p αλλά συνήθως τρέχει στα 600p.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της σειράς, το παιχνίδι αξιοποιεί anti-aliasing ενώ το εφέ depth of field είναι πολύ πιο βελτιωμένο σε σχέση με το Pikmin 3. Επιπλέον, ένα απαλό chromatic aberration χρησιμοποιείται στα άκρα της οθόνης για να δώσει έμφαση στο επίκεντρο.
Παρόλο που το παιχνίδι παρουσιάζει διάφορα θεματάκια με το aliasing στις λαμπερές επιφάνειες αλλά παρόλα αυτά, η γεωμετρία στα ίδια τα Pikmin έχει βελτιωθεί ενώ και ο φωτισμός στα διάφορα υλικά είναι πολύ ανανεωμένα.
Όσον αφορά το framerate στοχεύει στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο σε docked και portable, αλλά καμιά φορά έχει μερικά σκαλωματάκια όταν περιστρέφετε την κάμερα ή όταν διάφανα στοιχεία γεμίζουν την οθόνη.
Αρκετά με τα λόγια όμως, πάμε στο βίντεο: