Το demo για το Princess Peach: Showtime! είναι διαθέσιμο εδώ και λίγο καιρό στο Nintendo eShop, οπότε είπαμε να του ρίξουμε μια ματιά να δούμε τι μας περιμένει.
Ξεκινώντας
Το τελευταίο παιχνίδι με πρωταγωνίστρια τη ροζ πριγκιπέσσα ήταν το Super Princess Peach στο Nintendo DS. Είτε συμφωνείτε είτε όχι, ήταν ένα αναπάντεχα καλοφτιαγμένο παιχνίδι, οπότε είχαμε αρκετές προσδοκίες από το Showtime.
Η αρχή του παιχνιδιού γίνεται με ένα αρκετά εκτενές εισαγωγικό βιντεάκι, στο οποίο η Πριγκίπισσα δέχεται μια ειδική πρόσκληση για το Sparkle Theater όπου την περιμένει μια μοναδική εμπειρία.
Παίρνει λοιπόν τα απαραίτητα…
…και πηγαίνει στο Sparkle Theater που είναι γεμάτο με την πιο κυριολεκτική απεικόνιση της λέξης «νομιστεράκια» που έχουμε δει στη ζωή μας. Θα τα κατατάσσαμε στο ίδιο επίπεδο με τα Piantas του Super Mario Sunshine – εξίσου χαζά και κακές προσθήκες στο σύμπαν του Super Mario αλλά για εντελώς διαφορετικούς λόγους
Η «δράση» ξεκινά στο φουαγιέ του θεάτρου, όπου θα πρέπει να μιλήσετε με μερικούς πανομοιότυπους NPCs πριν μπορέσετε να κάνετε οτιδήποτε άλλο. Να πούμε πως εδώ ρίξαμε μια ματιά στα Options και ανακαλύψαμε ότι η μάστιγα του άβολου control scheme (βλ. Link’s Awakening Remaster) ξαναχτύπησε. Οι επιλογές είναι δύο: Άλμα με B και Action με Α ή το αντίστροφο. X και Y δεν υπάρχουν στο λεξιλόγιο…
Εν πάσει περιπτώσει, σύντομα θα εισβάλλει στη σκηνή η μοχθηρή Grape με τη Sour Bunch (μια αλληγορία για τους Pokefans με την επιτυχία του Palworld ένα πράγμα), οι οποίοι καταλαμβάνουν το θέατρο με όλες τις σκηνές του θεάματος!
Σύντομα θα γνωρίστε τη Stella, ένα Sparkle sprite που έδινε μαγεία και λάμψη (sparkle) σε όλο το θέατρο και τώρα καταδιώκεται από τη sour bunch. Η Peach είναι πρόθυμη να βοηθήσει με την κατάσταση οπότε η Stella της χαρίζει ένα μαγικό φιόγκο στα μαλλιά.
Με εκείνο στην κατοχή της, η Peach θα μπορεί να δώσει λάμψη και χαρά επί σκηνής αλλά και να φωτίσει τη σκοτεινή ύπαρξη των υποτακτικών της Grape. Κάπως έτσι ξεκινά η περιπέτεια από την πρώτη πίστα, με ένα έξυπνο λογοπαίγνιο αφού η λέξη για «πίστα» είναι η ίδια με τη σκηνή. Οπότε… Take the Stage!
Το βαρετό και αργό tutorial θα σας μάθει τους περίπλοκους μηχανισμούς του άλματος και του πλήκτου A που επηρεάζει το περιβάλλον με διάφορους τρόπους. Όλη η αίθηση που αφήνει το παιχνίδι είναι ξεκάθαρα κάτι που θα περιμέναμε από την ομάδα ανάπτυξης Good-Feel. Μπορεί η Nintendo να κάνει την πάπια, αλλά από το πρώτο Loading Screen είναι εμφανές ότι είναι η ίδια ομάδα πίσω από το Yoshi’s Crafted World. Μιλάμε δηλαδή για κάτι απλό και συμπαθητικούλι που είναι αρκετά καλό για να σας κρατήσει το ενδιαφέρον…
Εν πάσει περιπτώσει, όπως και στο Crafted World, μπορείτε να «επηρεάσετε» κάθε στοιχείο του σκηνικού. Να κάνετε λουλούδια και δέντρα να ανθίσουν ή να εμπνεύσετε τους NPC για παράδειγμα.
Η δύναμη της μεταμόρφωσης
Πολύ σύντομα θα γνωρίσετε τη βασική ιδέα πίσω από το παιχνίδι, που είναι η δύναμη να μεταμορφώνεστε με μια στολή που σας δίνει νέες δυνάμεις!
Στην πρώτη πίστα γίνεστε ξιφομάχος οπότε πλέον με το A μπορείτε να κερδίσετε τους αντιπάλους… με το σπαθί σας (χαρ χαρ), ενώ εκτελώντας άλματα την κατάλληλη στιγμή θα κάνετε ένα εντυπωσιακό ακροβατικό που θα σας δώσει το πλεονέκτημα στη μάχη!
Όλη η πρώτη πίστα είναι ένα κανονικό 2.5D action/platformer με μερικές μάχες αλλά κι ένα boss που θα δοκιμάσει τις ικανότητές σε ένα πολύ βασικό επίπεδο. Πολύ σύντομα θα καταλάβετε ότι η δομή του Yoshi’s Crafted World είναι παρούσα, αφού οι πίστες είναι πανεύκολες, αλλά καθεμιά κρύβει μυστικά που απαιτούν να παίξετε λίγο καλύτερα…
Η δεύτερη πίστα θα σας κάνει να ρωτήσετε την Peach «ζαχαροπλάστης ήταν ο μπαμπάς σου;» αφού στο μεγαλύτερο μέρος της θα πρέπει να παίξετε mini-games που μοιάζουν να ξεπήδησαν από τα Mario Party.
Κάπου εκεί τελειώνει το demo και πρέπει να πούμε πως, οπτικοακουστικά, το παιχνίδι δικαιολογεί τα χρήματα που ζητάει. Είναι εντυπωσιακό, γεμάτο όμορφα εφέ και καλοφτιαγμένα γραφικά, τόσο από τεχνικής όσο και αισθητικής απόψεως ενώ το framerate είναι σταθερό (στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο).
Ορισμένες σκηνές κάνουν εμφανείς τους περιορισμούς της Unreal Engine 4 στο Switch…
Όσον αφορά τον ήχο, η μουσική είναι όμορφη και ταιριαστή αλλά όχι κάτι το ξεχωριστό ενώ τα εφέ και οι φωνούλες των χαρακτήρων είναι αυτό ακριβώς που περιμένετε να ακούσετε από ένα παιχνίδι στον κόσμο του Super Mario.
Αξίζει λοιπόν το Princess Peach: Showtime;
Το demo μας άφησε με ανάμικτά συναισθήματα. Η αρχή του ήταν πολύ βαρετή, αλλά υπάρχουν μερικές ιδέες που μπορούν να γίνουν ενδιαφέρουσες και, ανάλογα με το πώς τις χειρίζεται το τελικό προϊόν, μπορεί να αποδειχθούν συναρπαστικές.
Ένα άλλο ερώτημα είναι το πόσο περιεχόμενο έχει το παιχνίδι γιατί, με μόλις δύο πίστες, δεν έχουμε κάποια ξεκάθαρη ένδειξη που να μας λέει πόσες ώρες θα καταφέρει να μας κρατήσει απασχολημένους με το Switch.
Θα λέγαμε πως είναι ο ορισμός ενός τυπικού Nintendo game του σήμερα: Κάνει πολύ καλά τη δουλειά του και έχει πρώτης τάξης presentation, αλλά είναι εντελώς inoffensive – κάτι που σε τελική ανάλυση το περιορίζει οπότε καταλήγει πολύ πεζό. Είναι κάτι για να ασχοληθείτε και να γεμίσετε τις ώρες σας…
Αν θέλετε κάτι όμορφο που να μπορείτε να παίξετε μισοκοιμισμένοι ή κουρασμένοι από τη δουλειά, ή αν θέλετε να αγοράσετε κάτι για τα μικρά παιδιά σας, τότε έχετέ το στο νου σας.