Το Metroid Prime ήταν ένα παιχνίδι-ορόσημο τον καιρό του GameCube και η Nintendo αποφάσισε να το φέρει ξανά στο προσκήνιο. Αξίζει μετά από 20 χρόνια ή πέρασε η μπογιά του;
Μια αναδρομή στην ιστορία του Metroid
Παίζοντας ξανά το Metroid Prime μετά από τόσα χρόνια και μετά από τόσα σύγχρονα παιχνίδια αντιλήφθηκα ξανά το πόσο σπάνιο (και πόσο δύσκολο) είναι να δημιουργηθεί μια τέτοια εμπειρία.
Οι νεότεροι, που μεγάλωσαν σε εποχές που οι δομές και οι μηχανισμοί που διέπουν ένα παιχνίδι όπως το Metroid Prime, θα δυσκολευτούν να αντιληφθούν το μνημειώδες μέγεθος των επιτευγμάτων του.
Κατ’ αρχάς πρέπει να αντιληφθούμε πως, μέχρι την κυκλοφορία του το 2003 (στα μέρη μας), η σειρά είχε παραμείνει σε αδράνεια για μια δεκαετία και εκεί που όλες οι μεγάλες σειρές της Nintendo, όπως ο Super Mario και το Legend of Zelda είχαν κάνει το άλμα στις τρεις διαστάσεις στη προηγούμενη γενιά κονσολών, το Metroid παρέμεινε «κλειδωμένο» στις 2 διαστάσεις…
Παρόλα αυτά, μια άγνωστη και νεοσύστατη ομάδα με όνομα Retro Studios, ετοιμαζόταν να φέρει ξανά τη Samus στο προσκήνιο.
Βέβαια, μέχρι την τελευταία στιγμή υπήρχαν αμφιβολίες για το αν η «άπειρη» ομάδα θα ανταπεξέλθει στις προσδοκίες – κυρίως από ανθρώπους που δε γνώριζαν ότι τα μέλη της προέρχονταν από βετεράνους της Iguana Entertainment και της περίφημης σε όλους, τότε, σειράς από Fist-Person Shooters (FPS) με πρωταγωνιστή τον Turok.
Πολλές ήταν και οι φήμες για τις δυσκολίες στην ανάπτυξη του Metroid Prime – δεν ήταν λίγες άλλωστε οι μεγάλες σειρές που σκόνταψαν άσχημα με τα πρώτα τους βήματα στις τρεις διαστάσεις (όπως τα Castlevania).
Στο μεταξύ, το καινούριο μηχάνημα της Microsoft με όνομα XBOX είχε κάνει το ντεμπούτο του με το Halo: Combat Evolved οπότε δεν ήταν λίγες οι φωνές που σύγκριναν τα δύο παιχνίδια.
Πόσο εύστοχες ήταν όλες αυτές οι εικασίες; Πόσο καλή ιδέα ήταν να επανέλθει στο προσκήνιο ένα τόσο παλιό παιχνίδι; Είχε θέση στο πάνθεον του gaming τότε και, αν ναι, κατά πόσο μπορεί να ανταποκριθεί στα στάνταρ του σήμερα;
Ένα επικό ξεκίνημα
Η βροντερή φωνή του αφηγητή μας δίνει σε λίγα δευτερόλεπτα να καταλάβουμε το μέγεθος του σύμπαντος αλλά και το πόσο ασήμαντη είναι η ζωή ενός ανθρώπου μέσα στο αχανές διάστημα. Παρόλα αυτά, υπάρχουν και άνθρωποι που με το φως τους γράφουν ιστορία – όπως η πρωταγωνίστρια της σειράς, Samus Aran.
Κάπως έτσι ξεκινά η περιπέτειά μας, με τη Samus να δέχεται ένα απροσδιόριστο σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από ένα, φαινομενικά, εγκαταλελλειμένο διαστημόπλοιο που βρίσκεται σε τροχιά πάνω από τον πλανήτη Tallon IV.
Το σκάφος της προσαράζει σε ένα από τα εξωτερικά καταστρώματα και σιγά-σιγά η ίδια προχωρά προς τα ενδότερα με τα βαριά, μεταλλικά της βήματα να αντηχούν στους έρημους διαδρόμους και ενδείξεις κινδύνου να φωτίζουν κάθε οθόνη. Η πρώτη εικόνα που αντικρίζετε από το εσωτερικό του πλοίου σας δίνει να καταλάβετε ακριβώς τι σας περιμένει:
Ένα τεράστιο τερατούργημα εισέβαλλε στο θάλαμο των σωστικών λέμβων και σκότωσε πολλούς από αυτούς, με τα κουφάρια τους να γίνονται βορά των πτωματοφάγων παράσιτων που έχουν κατακλύσει τον τόπο.
Παρόλα αυτά, πολλές σωστικές λέμβοι έχουν ήδη εκτοξευθεί στην επιφάνεια του πλανήτη Tallon IV και, πριν αναχωρήσετε για εκεί, πρέπει να εξερευνήσετε τα έγκατα του πλοίου, να πάρετε μια γεύση από τα φριχτά πειράματα που διεξήχθησαν εκεί, να έρθετε πρόσωπο με πρόσωπο με τα αποτελέσματα…
…πριν όλη η περιοδεία σας φτάσει σε ένα εκρηκτικό φινάλε που θα σας αφήσει με το στόμα ανοιχτό και την αρματωσιά σας με ανεπανόρθωτες βλάβες!
Κι όλα αυτά στο πρώτο μισάωρο που απλά θέτει το πλαίσιο μιας περιπέτειας σε έναν κόσμο γεμάτο κινδύνους, ξεχασμένους πολιτισμούς, απαγορευμένα μυστικά και τα φρικαλέα κατορθώματα των Πειρατών του Διαστήματος στην επιφάνεια του πλανήτη Tallon IV.
Ένας έρημος πλανήτης
Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσετε είναι η ασυνήθιστη προοπτική για ένα Nintendo game, αφού το μεγαλύτερο μέρος του Metroid Prime το παρακολουθείτε μέσα από τα μάτια της πρωταγωνίστριας.
Στην ουσία, αν θα έπρεπε να υπεραπλουστεύσουμε τη δομή του, πρόκειται για ένα sci-fi 3D Zelda σε προοπτική πρώτου προσώπου – το Ocarina of Time των Metroid αν προτιμάτε.
Ο ένας είναι η εξερεύνηση, που περιλαμβάνει επίλυση περιβαλλοντικών γρίφων, με τις δυνάμεις που έχετε στη διάθεσή σας ή που θα αποκτήσετε στην πορεία της περιπέτειας. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας δεδομένου ότι όλη η πανοπλία σας τη στιγμή που προσεδαφίζεστε έχει ενεργές μόνο τις πιο βασικές λειτουργίες μάχης και υποστήριξης ζωής.
Κάθε νέα δύναμη, αναβάθμιση και κάθε ιδιότητα σας ανοίγει όχι μόνο νέους δρόμους για να φτάσετε ακόμη πιο βαθιά στα πέρατα και τα έγκατα του Tallon IV, προσφέροντας όχι μόνο περισσότερη ευελιξία όσον αφορά την κινητικότητα αλλά και περισσότερους τρόπους να κατατροπώσετε τους εχθρούς σας.
Βλέπετε, το πιο αριστουργηματικό κομμάτι του Metroid Prime είναι ο φυσικός και αβίαστος τρόπος με τον οποίο όλος ο σχεδιασμός του χάρτη σας οδηγεί οργανικά από τον έναν προορισμό στον επόμενο, δοκιμάζοντας την οξυδέρκεια αλλά και τις μαχητικές σας ικανότητες.
Από τις μικρές ενδείξεις στο περιβάλλον (όπως ρωγμές ή παράξενες κατασκευές) μέχρι τους ξεχωριστούς ήχους που παράγουν τα κρυμμένα power up, όλος ο σχεδιασμός του τίτλου είναι τέτοιος ώστε, κάθε φορά που παίρνετε στα χέρια σας ένα νέο αντικείμενο, διαρκώς θα σκέφτεστε τα μέρη στα οποία τώρα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε.
Σ’ αυτό συμβάλλει η ιδιοφυής ιδέα που κάνει ορισμένα υλικά να είναι ευάλλωττα σε κάποιο από τα όπλα σας – ο αμμόλιθος καταστρέφεται με βόμβες ενώ μόνο τα Super Missiles μπορούν να διαλύσουν κατασκευές με ίχνη από cordite. Είναι κάτι που κάνει το gatekeeping να φαντάζει οργανικό και όχι μηχανιστικό όπως στα 2D Metroid από το Fusion κι έπειτα.
Διαστημικός Σταυροφόρος
Πιστός συνοδός και έμπιστος φίλος σε όλη αυτή τη μοναχική σταυροφορία δεν είναι άλλος από την αρματωσιά σας.
Προσφέρει προστασία από τους κινδύνους χάρη στις ασπίδες ενέργειας που διαθέτει, ενώ θα σας επιτρέψει να επιβιώσετε και στα πιο αφιλόξενα μέρη του Tallon IV χωρίς να ανησυχείτε για παροχή οξυγόνου αν και, αρχικά τουλάχιστον, παραμένει ευάλωτη σε ακραίες συνθήκες (όπως ηφαιστειακές θερμοκρασίες, τυχαίο παράδειγμα).
Οι προωθητήρες στην πλάτη σας ακόμη λειτουργούν και ευτυχώς σας δίνουν πάντα επαρκή ώθηση, γιατί ο πλανήτης είναι πλούσιος σε κάθετη εξερεύνηση…
Το όπλο σας έχει χάσει κάθε ιδιότητα πέρα από τις απλές ριπές ενέργειας (Power Beam) αλλά σύντομα θα ανακτήσετε τα πυραυλικά σας συστήματα, μαζί με τη δυνατότητα να φορτίζετε ενέργεια με το όπλο σας (Charge Beam). Στην πορεία θα αποκτήσετε τρία επιπλέον Beams, καθένα με διαφορετικές ιδιότητες και τρόπους που επηρεάζουν περιβάλλον και εχθρούς.
Ένα στοιχείο της πανοπλίας που αξιοποείται άριστα είναι η προσωπίδα μέσα από την οποία παρακολουθείτε τη δράση. Πέρα από την προοπτική μάχης, ξεκινάτε με τη δυνατότητα να σαρώσετε το περιβάλλον για να αποκτήσετε χρήσιμες πληροφορίες για το καθετί που σας περιβάλλει. Στην πορεία θα αποκτήσετε δυνάμεις για όραση θερμική, αλλά και Ακτίνων-Χ…
Τέλος, ο πλήρως τρισδιάστατος χάρτης σας δίνει μια λεπτομερή και κατανοητή εικόνα του κόσμου γύρω σας. Θα σας φανεί πολύ χρήσιμος στην προσπάθεια να πλοηγηθείτε στον Tallon IV…
…που θα σας καταδείξει στο χάρτη τον επόμενο προορισμό σας αν έχετε χαθεί.
Η ματιά του κυνηγού
…είναι θεμελιώδες στοιχείο του δεύτερου άξονα γύρω από τον οποίο περιστρέφεται το gameplay:
Η Retro Studios πήρε την ιδέα της προοπτικής πρώτου προσώπου, το χειριστήριο του GameCube και τις βασικές αρχές του Ocarina of Time και τα συνδύασε σε ένα σύνολο που σίγουρα ήταν το αρχικό όνειρο του Miyamoto για το Zelda του N64!
Βλέπετε, αντίθετα με ένα τυπικό FPS, στο Metroid Prime o έλεγχος ήταν λίγο-πολύ όπως τα 3D Zelda: Κίνηση με τον αναλογικό μοχλό, άλμα με το B, ενώ με το ZL «κλειδώνετε» το στόχο σας. Όσο παραμένετε κλειδωμένοι, μπορείτε να κάνετε πλάγια βήματα…
…ενώ ρίχνετε ριπές με το A και πυραύλους με το X από το κανόνι στο χέρι σας.
Τέλος, πατώντας το ZR η Samus στέκεται ακίνητη και ο αναλογικός μοχλός πλέον χρησιμεύει για να κοιτάξετε στο περιβάλλον γύρω σας
Τι κάνει το δεξί stick; Μα, αλλάζει μεταξύ των τεσσάρων Beam Weapons ενώ οι κατευθύνσεις του D-Pad αλλάζουν τις αντίστοιχες λειτουργίες οπτικής ανά πάσα στιγμή, ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Πριν όμως απορρίψετε οριστικά το παιχνίδι (ε μα FPS με lock-on mechanics;) να πούμε πως η Remastered έκδοση προσφέρει επιπλέον επιλογές χειρισμού με δύο stick…
…ή Motion Controls που λειτουργούν όπως στο Metroid Prime Trilogy του Wii. Δηλαδή μπρος-πίσω κίνηση και πλάγια βήματα με το stick, ενώ τα motion controls επιτρέπουν να δείτε και να σκοπεύσετε ελεύθερα ακόμη και εν κινήσει!
Με λίγα λόγια ακόμη κι εκείνοι που είχαν πρόβλημα με τον έλεγχο του τίτλου τον καιρό του GameCube και του Wii θα βρουν ένα τρόπο που θα τους βολεύει αφού, πέρα από τη μέθοδο χειρισμού, το παιχνίδι προσφέρει πολλές επιπλέον παραμέτρους για να προσαρμόσετε τα controls στα δικά σας μέτρα!
Παίξε μπάλα παιχταρά μου!
Μια από τις πιο εμβληματικές ικανότητες της Samus είναι η μετατροπή της αρματωσιάς της σε μια μικρή μεταλλική μπάλα, που της επιτρέπει να τρυπώσει σε χώρους που θα ήταν αδύνατον να χωρέσει μια θωρακισμένη δίμετρη γυναικάρα.
Η Retro Studios κατάφερε να ενσωματώσει αυτή την ασυνήθιστη ιδιότητα με τρόπο που θα μπορούσαμε να περιγράψουμε ως τουλάχιστον θαυμάσιο. Κάθε στοιχείο της Morph Ball, από το βάρος, την αδράνεια και την επιτάχυνσή της έχει «ζυγιστεί» άψογα και αποδίδει με θαυμάσια φυσικότητα την αίσθηση που θα πρέπει να έχει ο έλεγχος μιας τέτοιας σφαίρας.
Πολλές φορές θα χρειαστεί να περάσετε από μικρά puzzle rooms βασισμένα στη Morph Ball. Το απίστευτο είναι ότι κάθε σημείο που μπορείτε να αξιοποιήσετε τη μικρή μεταλλική μπάλα ταιριάζει άψογα με το περιβάλλον και τη δεδομένη συνάφεια, δίχως να φαντάζει αταίριαστο.
Δυνάμεις όπως η Spider Ball, που σας επιτρέπει να προσκολληθείτε σε μαγνητικές ράγες, και η Spring Ball που επιστρέφει από το Metroid Prime Trilogy (απλά τινάξτε λίγο το χειριστήριο) δίνουν το παρών μαζί με τον απαραίτητο οπλισμό:
Τις απλές βόμβες, που μπορούν να διαλύσουν μικρότερους εχθρούς και εμπόδια (ενώ μπορείτε να κάνετε και τριπλό bomb jump αν είστε αριστοτέχνες) και την πανίσχυρη Power Bomb…
…που μπορεί να εξαχνώσει κάθε εχθρό και να καταστρέψει τα πιο ανθεκτικά υλικά!
Ένας εξωγήινος κόσμος ζωντανεύει
Από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του στο GameCube, το Metroid Prime εξέπληξε τους πάντες με εκπληκτικά γραφικά που πραγματικά μας έδωσαν να καταλάβουμε τι εστί «επόμενη γενιά», εντυπωσιακά εφέ κι ένα άψογο framerate μονίμως καρφωμένο στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο.
Μπορούμε να πούμε ότι τα ίδια ισχύουν και για το Remaster που έχουμε στα χέρια μας!
Πρόκειται, αν όχι για το πιο όμορφο, σίγουρα για ένα από τα πιο εντυπωσιακά παιχνίδια του Switch όσον αφορά τον οπτικό τομέα. Εξελιγμένα εφέ φωτισμών, εντυπωσιακοί shaders, ρεαλιστικά γραφικά χωρίς συμβιβασμούς με το framerate να παραμένει σταθερό στα 60 ενώ οι χρόνοι φόρτωσης είναι πολύ πιο βελτιωμένοι αφού οι πόρτες ποτέ δεν καθυστερούν…
Το καλύτερο είναι πως, αντίθετα με κάτι σαν το remaster του Xenoblade Chronicles φερ’ ειπείν, που διατήρησε το ρεαλιστικό look του περιβάλλοντος αλλά αντικατέστησε τους χαρακτήρες με cel-shaded μοντέλα για ένα καρτουνίστικο look, το Metroid Prime Remastered διατηρεί το διαχρονικό καλλιτεχνικό ύφος του αρχικού τίτλου και το κάνει να λάμψει. Κι αντίθετα με κάτι σαν το Ocarina of Time 3D, παραμένει πιστότατο στην ατμόσφαιρα και το φωτισμό κάθε τοποθεσίας.
Κάθε προορισμός, κάθε δωμάτιο, κάθε γωνία ακόμη και στον πιο ασήμαντο διάδρομο…
Η υψηλή ανάλυση της εικόνας και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός μαζί με τις ανεπτυγμένες, σύγχρονες τεχνικές απεικόνισης αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο τον εκπληκτικό σχεδιασμό του περιβάλλοντος, των εχθρών αλλά και του κόσμου σαν σύνολο.
Κι ύστερα είναι τα καταπληκτικά εφέ που υπήρχαν ήδη και έχουν ανανεωθεί με τρόπο καθηλωτικό: Από τη θαμπάδα στο κράνος από τους υδρατμούς, την κάπνα του όπλου σας μετά από αλλεπάλληλες ριπές, τη στρέβλωση στο περιβάλλον που προκαλεί η θερμότητα μιας φορτισμένης βολής, τα particle effects που δίνουν και παίρνουν…
Και πώς μπορούμε να παραλείψουμε το νερό; Που όχι μόνο αντιδρά με ρεαλιστικούς κυματισμούς όταν το πυροβολείτε, αλλά η ίδια σας η κίνηση διαταράσσει την επιφάνεια με τρόπο που έχουμε χρόνια να δούμε σε παιχνίδι – πόσο μάλλον στο Switch!
Κι ύστερα είναι τα ολοζώντανα animations που δίνουν πνοή όχι μόνο στους «ανθρωπόμορφους» εχθρούς αλλά και κάθε είδους εξωγήινη μορφή ζωής που δείχνει να έχει πραγματική βούληση, παρά το αλλόκοτο παρουσιαστικό ή την παράξενη μορφολογία της.
Πραγματικά, είναι δύσκολο να αποδώσουμε πλήρως το μεγαλείο του worldbuilding που επιτυγχάνει το Metroid Prime, αφού καταφέρνει να απεικονίσει μοναδικά ένα κόσμο ξένο, μυστήριο, επικίνδυνο αλλά ταυτόχρονα πανέμορφο και τόσο ζωντανό.
Και στο επίτευγμα αυτό φυσικά συμβάλλει ο…
Ήχος
Άλλο ένα κομμάτι που πάντα ήταν υποδειγματικό αλλά τώρα απλά απογειώνεται και, μαζί του, απογειώνει και όλη την αισθητική αλλά και την ατμόσφαιρα του Metroid Prime.
Η μουσική είναι, ούτως η άλλως, καθηλωτική και έχει αντέξει στο πέρασμα των χρόνων αφού η αίσθηση της ανατριχίλας στην οθόνη του τίτλου, που διαδέχεται η επικότητα της μουσικής των μενού, παραμένει ένα από τα καλύτερα παραδείγματα της σημασίας που έχουν οι πρώτες εντυπώσεις και σας βάζει για τα καλά στο mood.
Η μουσική σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού είναι ύψιστου επιπέδου και θα παρατηρήσετε πως, όσο περισσότερο προχωράτε και δυναμώνετε, αλλάζει και, από υποβλητική, μετατρέπεται σε ηρωική και πιο θριαμβευτική όταν επιστρέφετε σε γνώριμα μονοπάτια.
Από τoυς σερβομηχανισμούς της αρματωσιάς σας, τους προωθητήρες μέχρι τα βήματά σας που αντηχούν διαφορετικά ανάλογα με το έδαφος αλλά και την ακουστική του χώρου μιλάμε για ρεσιτάλ ήχου. Αντιλαμβάνεστε οτι το να παίξετε με ένα καλό ηχοσύστημα ή ποιοτικά ακουστικά δε συστήνεται απλά, αλλά επιβάλλεται!
Κι όλα αυτά δίχως να λάβουμε καν υπόψιν τις μυριάδες από ανεπαίσθητους ήχους που υποδηλώνουν μηχανισμούς που μπορείτε να σκανάρετε, κρυμμένα αντικείμενα, πλάσματα που θα μάθετε να διακρίνετε από το θόρυβο που κάνουν πολύ πριν τα δείτε αλλά και τους ήχους που εκπέμπουν οι επεξεργαστές της στολής σας όταν ενεργοποιείτε τα διαφορετικά visor.
Τέλος, ο θόρυβος από τα όπλα τα δικά σας και των εχθρών που θέλουν να σας ανοίξουν σαν κονσερβοκούτι, προσθέτουν ακόμη περισσότερο στην ατμόσφαιρα όταν συνθέτουν μια συμφωνική ορχήστρα καταστροφής στη λαίλαπα της μάχης.
Διαφορές και ελλείψεις σε σχέση με το αρχικό Metroid Prime
Όσο καταπληκτικό κι αν είναι όμως το Remaster, υπάρχουν κάποιες αλλαγές και κάποιες ελλείψεις ενώ κάποια σημεία, που θα θέλαμε να διορθωθούν, δυστυχώς παραμένουν.
Ξεκινάμε με το Scan Visor. Παρόλο που παρέχει πληροφορίες που είναι ζωτικής σημασίας και που χτίζουν το μοναδικό worldbuilding που αναφέραμε, υπάρχουν σημεία (όπως τις βάσεις των Πειρατών) που ο όγκος των scan points καταλήγει κουραστικός – ειδικά αν κυνηγάτε το 100% που σημαίνει ότι πρέπει να έχετε τα μάτια σας ανοιχτά. Κι αυτό γιατί υπάρχουν scans, όπως αυτά των αρχηγών…
…που έχετε μόνο ελάχιστες ευκαιρίες, αν όχι μία, να κάνετε.
Ύστερα το UI της στολής προέρχεται από το Metroid Prime Trilogy, που σημαίνει ότι χάνονται οι λεπτομερέστατοι δείκτες σκόπευσης που έδειχναν πόσο φορτισμένη είναι η βολή σας και που μετασχηματίζονταν σε πραγματικό χρόνο αν αλλάζατε όπλο ενώ είχατε στόχο κλειδωμένο την ίδια στιγμή.
Αυτή η αλλαγή επηρεάζει και το Scan Visor που είναι ένας απλός κύκλος αντί για ένα ορθογώνιο που «ζουμάρει» εκεί που κοιτάτε, ενώ άλλαξαν και τα εικονίδια των scannable objects σε κάτι πολύ πιο βαρετό. Μιας και λέμε βαρετό, να πούμε πως το backtracking παραμένει ως έχει από το αρχικό παιχνίδι αφού το layout είναι πανομοιότυπο.
Κάτι που ίσως δε θα παρατηρήσουν πολλοί είναι ότι ορισμένα από τα particle effects είναι πιο «αραιά» τώρα. Τα σύννεφα σκόνης στο σωρό από συντρίμμια μέσα στη διαστημική φρεγάτα των Πειρατών, ή οι σταλακτίτες που πρέπει να διαλύσετε πριν βγείτε στην ακτογραμμή των Phendrana Drifts είναι πολύ καλά παραδείγματα.
Επίσης, ενώ μπορείτε να συνδέσετε ένα GC Controller adapter (του WiiU ή του Switch) για να παίξετε με το παλιό σας GC χειριστήριο, το παιχνίδι δεν αντιλαμβάνεται τα αναλογικά shoulder buttons που σημαίνει ότι δε μπορείτε να πατήσετε ελαφρώς το R για να στοχεύσετε, αλλά πρέπει να το κάνετε «κλικ» για να νιώσει.
Επιπλέον, παρόλο που υπάρχουν ολοκαίνουρια πράγματα (μαζί με όλα τα παλιότερα) για να ξεκλειδώσετε στα Extras…
Η Nintendo θα προτιμούσε να γίνετε συνδρομητές στο Switch Online για να το παίξετε άλλωστε.
Τέλος, όταν θα δείτε το κεφάλι της Samus κάτω από το κράνος θα παρατηρήσετε ότι κάτι δεν πάει καλά με το πρόσωπό της!
Metroid Prime Remastered – Prime cut ή Drained of life;
Παρόλες τις ενστάσεις που έχουμε ως βετεράνοι του αρχικού θα λέγαμε οτί είναι, από κάθε άποψη, ο καλύτερος τρόπος να παίξετε το ιστορικό αυτό παιχνίδι.
Βάζει τα γυαλιά, όσον αφορά το σχεδιασμό και τον παράγοντα διασκέδαση, στη συντριπτική πλειοψηφία των τίτλων που στοιχίζουν 70€ στην αγορά. Ναι, είναι καλύτερο ακόμη κι από τα περισσότερα σύγχρονα παιχνίδια της Nintendo.
Μέσα στη θάλασσα της gaming μετριότητας του σήμερα είναι ένα φωτεινό παράδειγμα αριστουργήματος.
Είναι ένας τίτλος που αποδεικνύει περίτρανα πως με λίγη καλή δουλειά και μεράκι από μερικά στούντιο, στο Switch γίνονται θαύματα. Στην ανάπτυξη, μην ξεχνάτε, συνεργάστηκε και η Iron Galaxy – η ομάδα πίσω από τις καταπληκτικές μεταφορές των Diablo III, Skyrim και Overwatch στην κονσόλα!
Τη στιγμή που ένα τέτοιο παιχνίδι κάνει μόλις 40€, δεν απαιτεί κανενός είδους update και είναι όχι μόνο άριστο από κάθε άποψη (τεχνική και καλλιτεχνική) αλλά και υπερπλήρες περιεχομένου, δε μπορούμε παρά να το προτείνουμε με κάθε τρόπο και να ελπίζουμε να δούμε όλη την υπόλοιπη τριλογία με ανανεωμένη με εφάμιλλη φροντίδα.
Ένα παιχνίδι ιστορικό γίνεται πλέον φορητό και, ακόμα καλύτερα, διαχρονικό στο Switch οπότε βγείτε στα μαγαζιά ή το Nintendo eShop και αποκτήστε το πάσει θυσία! Θα μας θυμηθείτε.
- Κονσόλα: Nintendo Switch (Remastered) / Nintendo GameCube (Original)
- Είδος: First-Person Adventure
- Εκδότης: Nintendo
- Εταιρεία Ανάπτυξης: Retro Studios, Iron Galaxy
- Διάθεση: Φυσική από καταστήματα, ψηφιακή μέσω Nintendo eShop
- Παίχτες: 1
- Online στοιχεία: Cloud Saves
- Δείτε εδώ την πολιτική βαθμολογίας μας