Το Shadow Man Remastered ετοιμάζεται να χτυπήσει ξανά την πόρτα σε κονσόλα της Nintendo και ήρθε η ώρα για την τεχνική ανάλυση του Digital Foundry!
Πώς είναι το Shadow Man Remastered στο Switch;
Σύμφωνα με τα παιδιά του Digital Foundry (που έχουν στα χέρια τους της pre-release έκδοση οι τυχεράκηδες) η έκδοση για κονσόλες χρησιμοποιεί την ολοκαίνουρια KEX Engine 4, αντί για την έκδοση 3 που χρησιμοποιεί η PC εκδοση.
Όπως συνηθίζει η Nightdive, υπάρχουν πολλές επιλογές για επιπλέον εφέ στα γραφικά, κάτι που συνήθως βλέπουμε μόνο στα PC. Οι επιλογές αυτές είναι πανομοιότυπες σε όλες τις εκδόσεις του παιχνιδιού και περιλαμβάνουν ρυθμίσεις όπως FOV, HD textures, TAA Anti-aliasing, ambient occlusion, motion blur, anisotropic filtering, shadow maps, film grain και depth of field .
Στο Switch η ανάλυση του παιχνιδιού στοχεύει στα 1080p docked και τα 720p portable. Φυσικά, ανάλογα με το πόσα και ποια από τα επιπλέον εφέ έχετε ενεργοποιημένα, η ανάλυση θα προσαρμοστεί δυναμικά για να μπορέσει η κονσόλα να διατηρήσει ένα σταθερό και υψηλό framerate.
Υπάρχουν ανεπαίσθητες πτώσεις στο framerate σε όλες τις περιπτώσεις, ακόμη κι αν έχετε όλα τα εφέ απενεργοποιημένα (για το κλασικό look του παιχνιδιού) κάτι που η Nightdive διερευνά και ήδη έχει βρει λύση.
Παρόλα αυτά, το σημαντικό καθένας μπορεί να προσαρμόσει την εικόνα και την απόδοση του τίτλου στα δικά του μέτρα, ενώ δίνεται και η δυνατότητα για camera look με το δεξί stick, κάτι που δεν ήταν εφικτό τον καιρό του N64. Το παιχνίδι επίσης φορτώνει ιδιαίτερα γρήγορα, οπότε δε χρειάζεται να περιμένετε αιώνες για να πάτε από τη μία περιοχή στην άλλη.
Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, απολαύστε το βίντεο: