Μια διαφορετικής φύσεως τεχνική ανάλυση μας περιμένει αυτή τη φορά από τα παιδιά του Digital Foundry, αφού καταπιάστηκαν με το 2D Sonic Origins!
Η τεχνική ανάλυση του Sonic Origins
Μετά το Fire Emblem Warriors: Three Hopes, ήρθε η ώρα για κάτι πιο retro!
Η συλλογή Sonic Origins λοιπόν «τρέχει» πάνω στη Retro Engine, με τα παιχνίδια να αξιοποιούν ένα φίλτρο για την εικόνα, που κάνει τα πίξελ λίγο πιο ομαλά στο μάτι.
Η έκδοση του Switch έχει κάποιες παράξενες «εκπτώσεις» στα κεντρικά μενού, με χαμηλότερης ποιότητας εικόνα και framerate στα 30. Ύστερα, πολλά από τα πράγματα που υπάρχουν στο museum mode δεν έχουν σωστό scaling, για να μην αναφέρουμε τα λάθη του μενού με τη μουσική, τη χαμηλή ένταση ήχου γενικότερα, αλλά και τα bugs.
Ευτυχώς όμως, τα παιχνίδια καθαυτά είναι αστέρια, με καθένα να έχει χτιστεί εκ θεμελίων, με εικόνα 16:9, παντελή εκκαθάριση του slowdown και framerate κολλημένο στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Το καλύτερο; Τα παιχνίδια έχουν πολύ χαμηλό input lag, που αυξάνει κατακόρυφα το playability των παιχνιδιών!
Η μεγαλύτερη διαφορά βέβαια είναι εμφανής στα ψευδο-3D στοιχεία που είχαν οι bonus πίστες των παιχνιδιών, τα οποία πλέον είναι πολύ πιο «συγυρισμένα».
Αξίζει να σημειωθεί πως το Sonic CD προσφέρει την επιλογή μεταξύ Ιαπωνικού και Αμερικάνικου soundtrack, ενώ το Sonic 3 & Knuckles έχει νέες πινελιές στα γραφικά
Αλλά επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, απλά δείτε το βίντεο για να μάθετε ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες: