Χάρη σε έναν από τους αρχικούς δημιουργούς του Super Mario RPG αποκαλύφθηκαν για πρώτη φορά μερικά πρώιμα σκίτσα από το παιχνίδι!
Πώς ήταν οι αρχικές ιδέες για το Super Mario RPG;
Χάρη στο Jiro Mifune, που ήταν μέλος της Square εκείνο τον καιρό, έχουμε την ευκαιρία να δούμε για πρώτη φορά μερικά σκίτσα από τα πολύ αρχικά στάδια ανάπτυξης του, θρυλικού πλέον, Super Mario RPG!
Μάλιστα, σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδίου:
Με βάση τις ιδέες της ομάδας ανάπτυξης έγινε μια συνεχής σύσκεψη τριών ημερονυκτίων για να αποφασιστεί η κατεύθυνση του Super Mario RPG. Παρόντες ήμασταν ο Taro Kudo, οKazuyuki Kurashima κι εγώ. Είχε ζέστη γιατί ο κλιματισμός σταμάτησε μαύρα μεσάνυχτα μέσα στο κατακαλόκαιρο.
Εκείνη τη φάση, σκεφτόμουν ότι ο Yoshi είχε βοηθητικό ρόλο με έμφαση στο πόσο διασκεδαστικός είναι όταν τον καβαλάς. Οπότε θυμάμαι ότι δεν είχα σχέδια για να γίνει μέλος της ομάδας
Όλως τυχαίως, η πιο έντονη συζήτηση είχε να κάνει με το αν ο Mario, ο παιδικός ήρωας, θα έπρεπε να έχει «όπλο». Και όταν αποφασίστηκε αυτό, αποφασίστηκαν όλα για το παιχνίδι.
Δεν ένιωθα άνετα με το Mario να έχει σπαθί και πανοπλία, που ήταν το σύνηθες για τα RPG εκείνο τον καιρό, οπότε άντλησα έμπνευση από τους «Τρεις Σωματοφύλακες» και το artwork προέρχεται από αυτή την ιδέα.
Η αρχική σκέψη ήταν ότι ένας άλλος εισβολέας, το «Slug Kingdom» θα εισέβαλλε και θα κατακτούσε το βασίλειο του Koopa και θα απήγαγε την Πριγκίπισσα Peach.