Το House of the Dead: Remaster ήταν από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις του Indie World που παρακολουθήσαμε τον Απρίλιο. Σήμερα όμως το μάτι μας έπεσε πάνω σε νέες λεπτομέρειες!
Τι νέο μάθαμε για το House of the Dead: Remaster;
Σε μια πρόσφατη συζήτηση με το κανάλι Fragments of Silicon στο Twitch, ο Artur Gregoznyc της Forever Entertainment μοιράστηκε πολλά στοιχεία για την ανάπτυξη του τίτλου. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι fans δεν έχασαν καιρό, οπότε το Wiki of the Dead γέμισε με πληροφορίες!
Συγκεκριμένα:
Το παιχνίδι στοχεύει στα 60 καρέ/δευτερόλεπτο σε docked και στα 30 καρέ/δευτερόλεπτο σε handheld mode. Η ανάλυση της εικόνας στοχεύει στα 720p και στις δύο περιπτώσεις.
Όπως είναι φυσικό, το UI και τα περισσότερα στοιχεία των γραφικών έχουν ανασχεδιαστεί πλήρως. Το παιχνίδι θα διαθέτει το Classic Mode που είναι το παιχνίδι που θυμάστε, αλλά με ανανεωμένα γραφικά και το Horde mode. Αυτό είναι ένα mode με πολύ πιο καταιγιστικούς ρυθμούς, 15 φορές περισσότερους εχθρούς, unlockable χαρακτήρες και ένα σωρό πρόσθετα.
Όσον αφορά τον έλεγχο, η ομάδα θα συμπεριλάβει διάφορες μεθόδους, συμπεριλαμβανομένων των Joy-Con sticks αλλά και των gyro controls. Το HD Rumble βέβαια δίνει δυναμικά το παρών για πιο ζωντανό πιστολίδι. Η ομάδα δυσκολεύτηκε με το χειρισμό, αλλά δεν ανησυχεί για πιθανές αντιδράσεις. Αυτό, κρίνουμε εμείς, σημαίνει είτε ότι είναι πολύ σίγουροι για την ποιότητα της δουλειάς τους, είτε ότι είναι ήδη προετοιμασμένοι να «τα ακούσουν».
Η μουσική είναι «άκρως εμπνευσμένη» από την πρωτότυπη, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα να ακούσετε το κλασικό soundtrack. Οι ηθοποιίες των χαρακτήρων είναι επίσης ανανεωμένες, με το κλασικό «πνεύμα» του κακού voice acting να παραμένει στη θέση του. Αυτό, όπως πάντα, θα κριθεί εκ του αποτελέσματος.
Το παιχνίδι «χτίζεται» στη Unity Engine, όπως και το Panzer Dragoon: Remake. Όπως ήταν φυσικό, η ομάδα έπαιξε τον αρχικό τίτλο στο πρωτότυπο υλισμικό αλλά και μέσω εξομοίωσης. Δυστυχώς, δε θα υπάρχει η δυνατότητα να παίξουμε εμείς το αρχικό House of the Dead. Ο λόγος; Τα πηγαία αρχεία έχουν χαθεί οριστικά και αμετάκλητα και είναι αδύνατο το «ξήλωμα» υλικών από τα ROMs. Παρόλα αυτά, υπάρχει η ιδέα για ένα «Nostalgic Mode» σε low-poly στυλ, ακόμη και για demo, αν υπάρχει ζήτηση για κάτι τέτοιο.
Η ομάδα του remake συνεργάζεται με τη Sega, αλλά όχι με το προσωπικό της AM1, που ήταν οι δημιουργοί του αρχικού τίτλου. Τα ragdoll physics είναι βασικό κομμάτι του remake, καθώς πολλά όπλα στηρίζονται σ’ αυτά. Το παιχνίδι υπολογίζεται να στοιχίζει γύρω στα 20€.
Κλείνοντας, ο κ. Gregoznyc σχολίασε πως το House of the Dead βελτιώνεται διαρκώς και ήδη είναι σε καλύτερη κατάσταση από την αντίστοιχη κυκλοφορία του Panzer Dragoon: Remake.