Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του The Last Story στο Wii και προς τιμήν της περίστασης ο επικεφαλής ανάπτυξης, ο θρυλικός Hironobu Sakaguchi, δημοσίευσε artwork που δεν έχουμε ξαναδεί!
Ένα σύντομο μάθημα ιστορίας για το The Last Story
Όσοι θυμάστε το The Last Story σίγουρα θυμάστε τη φασαρία που είχε γίνει μέχρι να κυκλοφορήσει ο τίτλος εκτός Ιαπωνίας! Όσοι δεν τα ζήσατε τότε, θα πρέπει να ξέρετε πως η Nintendo είχε σκοπό να εγκαταλείψει το Wii και να μην κυκλοφορήσει τρία καταπληκτικά παιχνίδια εκτός Ιαπωνίας.
Ευτυχώς για όλους μας, οι fans ένωσαν τις δυνάμεις τους και μετά από την επιχείρηση που ονομάστηκε Operation Rainfall, η Nintendo Ευρώπης φιλοτιμήθηκε να κυκλοφορήσει τα τρία μοναδικά παιχνίδια στα μέρη μας.
Αυτά ήταν τα:
- Xenoblade Chronicles
- The Last Story και
- Pandora’s Tower
Το ένα είμαστε σίγουροι οτι το γνωρίζουν πολλοί από τους παίκτες του Switch.
Έκτοτε η ομάδα της Operation Rainfall διατηρεί ένα blog που ασχολείται με ιαπωνικά παιχνίδια, οι τρεις παραπάνω τίτλοι αγαπήθηκαν από τους Wii gamers και τα χρόνια πέρασαν.
Στις 27 Ιανουαρίου έκλεισαν 10 χρόνια από την αρχική κυκλοφορία του The Last Story στην Ιαπωνία. Το παιχνίδι ήταν «παιδί» του θρυλικού δημιουργού της σειράς Final Fantasy, Hironobu Sakaguchi και ήταν αρκετά φιλόδοξο σαν ιδέα.
Μπορεί πολλοί να το ξέχασαν, εκείνος όμως όχι. Με μια σειρά από posts που έκανε μέσω Twitter τίμησε τη 10η επέτειο του The Last Story με μπόλικο πρώιμο artwork.
Απολαύστε το!