Την περασμένη εβδομάδα σας είπαμε επιγραμματικά τα όσα είπε ο Sakurai για την προσθήκη του Byleth στο Super Smash Bros. Ultimate. Πάμε τώρα σε βάθος!
Σας προειδοποιήσαμε πως αν έχει κάτι ενδιαφέρον να πει ο Sakurai, θα δημοσιεύαμε πλήρως τη στήλη του. Έτσι λοιπόν, τώρα που κυκλοφόρησαν οι μεταφράσεις από το τελευταίο τεύχος του ιαπωνικού Famitsu, μπορούμε να δούμε τι ακριβώς είπε ο επικεφαλής ανάπτυξης του αγαπημένου τίτλου.
Κάπου εδώ να σημειώσουμε πως την αρχική μετάφραση από τα Ιαπωνικά την έκανε ο Nico Thaxton για λογαριασμό του Nintendo Everything. Πάμε τώρα στο ψητό:
Ο Sakurai μιλά για τη διαδικασία προσθήκης του Byleth στο Super Smash Bros. Ultimate
Στις 16 Ιανουαρίου ανακοίνωσα τον Byleth – τον πρωταγωνιστή του Fire Emblem: Three Houses – ως τον τελευταίο DLC fighter για το Super Smash Bros. Ultimate. Αυτή την εβδομάδα θέλω να πάω σε βάθος σχετικά με την ανάπτυξη του χαρακτήρα. Όσο για τον Byleth ως μαχητή, υπάρχει μια ολόκληρη παρουσίαση που είναι και πολύ λεπτομερής, οπότε δείτε την!
Οι δικές μου προτιμήσεις δεν παίζουν ρόλο στις προσθήκες μαχητών. Η Nintendo έχει μεγαλύτερο ρόλο σ’ αυτό και φέρνει τις σκέψεις της στο τραπέζι. Όπως και να έχει, η «θεματολογία» του χαρακτήρα ήταν το πόση φρεσκάδα θα φέρει στο παιχνίδι. Οι μαχητές που βάζουμε στο Smash Bros. τείνουν να έρχονται από ιστορικές σειρές. Για παράδειγμα ο Hero του Dragon Quest, οι Banjo-Kazooie και ο Terry Bogard του Fatal Fury πρωτοεμφανίστηκαν περίπου 20 με 30 χρόνια πριν. Ήθελα να έχουμε μεγάλο εύρος σε χαρακτήρες.
Αυτή τη φορά, ένας σημαντικός παράγοντας ήταν η δυνατότητα να πάρουμε τον πρωταγωνιστή από ένα παιχνίδι που παίζεται αυτή τη στιγμή και να τον κάνουμε μαχητή στο Smash Bros. Έτσι, προσπάθησα να ξεκινήσω τη δουλειά όσο το Fire Emblem: Three Houses ήταν στο στάδιο της ανάπτυξης.
Δε γνωρίζω ακριβώς ποια είναι τα σχέδια για τις μελλοντικές κυκλοφορίες της Nintendo, οπότε ακολουθώ τις υποδείξεις τους. Έτυχε τώρα ο συντονισμός να είναι σωστός με την ολοκλήρωση της ανάπτυξης του Three Houses.
Παρόλα αυτά, καταλαβαίνω. Πρώτον και κύριον: Υπάρχουν πάρα πολλοί χαρακτήρες από το Fire Emblem. Κι ένα παραπάνω, υπάρχουν πάρα πολλοί ξιφομάχοι. Είναι όμως κάτι που έχει ήδη γίνει όμως, οπότε ας προχωρήσουμε – καλύτερα να σκέφτομαι άλλα πράγματα.
Είχα ζητήσει από την ομάδα ανάπτυξης του Three Houses μια σύνοψη του παιχνιδιού και κατέληξα να το παίζω στα κρυφά όταν δανείστηκα ένα production ROM. Για να γίνει μια πρόταση όμως, πρέπει να προκύψει μια ιδέα από τις πρώτες συνομιλίες αλλιώς η ομάδα δε μπορεί να ξεκινήσει τη δουλειά. Για παράδειγμα, δε μπορείς να βάλεις ήχο χωρίς να έχεις την κίνηση που τον παράγει και δε μπορείς να κάνεις κίνηση χωρίς 3D μοντέλο και δε μπορείς να φτιάξεις ένα 3D μοντέλο χωρίς να καταστρώσεις ένα σχέδιο. Ο σχεδιασμός συνδυάζει ένα μεγάλο εύρος από παράγοντες: Πίστες και balancing, debug, PR, τα πάντα. Όσο πιο πολλή δουλειά έχει γίνει από εκεί, τόσο πιο γρήγορα το τακτοποιούμε κι εμείς, αλλά εγώ θέτω τα θεμέλια για τα πάντα. Γι’ αυτό το λόγο έπρεπε λίγο-πολύ να γνωρίζω το πηγαίο υλικό.
Δεν είμαι και άσχετος από παιχνίδια, εδώ που τα λέμε συνήθως παίζω αρκετά. Και με τέτοια εμπειρία, πράγματα όπως η πλοκή και κατεύθυνση ενός παιχνιδιού σου έρχονται πιο γρήγορα.
Ακόμη κι έτσι όμως, δε μπορούσα να κάνω πολλά με ένα παιχνίδι που δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμη! Οπότε συνέχισα να δουλεύω σε άλλα πράγματα παράλληλα με την ανάπτυξη του Three Houses. Υπάρχει επίσης ένα mode όπου μπορούσα να δω τα movie cutscenes του παιχνιδιού, αλλά εκείνο δεν αντικατοπτρίζει όλη την πλοκή, αλλά ούτε και την προσωπικότητα του χαρακτήρα. Εγώ παρακολούθησα την πλοκή από την αρχή, αλλά από ένα σημείο και μετά το παιχνίδι χωρίζεται σε τρία μονοπάτια, οπότε ήταν ακόμα πιο δύσκολο να έχω μια πλήρη εποπτεία του τι συμβαίνει.
Αν δεν γνωρίζεις το πηγαίο υλικό, τότε είναι αδύνατον να αποκτήσεις τις πληροφορίες που χρειάζεσαι στη διάρκεια της ανάπτυξης. Όταν κατάλαβα αρκετά, τότε άρχισα να παίρνω μεγαλύτερες αποφάσεις σχετικά με το μαχητή που δημιουργούσα και πάει λέγοντας.
Στο Smash Bros. υπάρχει ήδη το πρόβλημα με τους πολλούς ξιφομάχους. Για να παρακάμψω το ζήτημα σκέφτηκα τις τεχνικές που θα χρησιμοποιεί ο χαρακτήρας. Έτσι κατέληξα να ενσωματώσω τα “Hero Relics” των τριών ηγετών των οίκων σε μερικές κινήσεις, για να διατηρήσω μερικά στοιχεία που υπάρχουν στο Three Houses. Για παράδειγμα, παρόλο που ο χαρακτήρας χρησιμοποιεί τόξο όπως και άλλοι, ο τρόπος που το χρησιμοποιεί διαφέρει από τα τόξα του Link ή του Pit φερ’ ειπείν.
Κι έτσι προέκυψε ο Byleth. Πιστεύω πως θα δείτε πόσο διαφέρει από τους άλλους μαχητές αν παίξετε λίγο μαζί του.