Μέσα στον κυκεώνα των νομικών και ηθικών προβλημάτων της, η Blizzard ξέκλεψε λίγο χρόνο για να μιλήσει σχετικά με τη Switch version του Diablo II: Resurrected.
Οι επιδόσεις του Diablo II: Resurrected στο Switch
Ένα βήμα λοιπόν πριν την κυκλοφορία του (υπενθυμίζουμε οτι αναμένεται σε λίγες μόλις ημέρες), ο επικεφαλής σχεδιασμού Rob Gallerani και ο επικεφαλής μηχανικός γραφικών Kevin Todisco μίλησαν στο GamesBeat. Στη συζήτηση σχολίασαν τη Switch έκδοση που θα κυκλοφορήσει λίαν συντόμως.
Ορίστε τι είπαν:
Gallerani: Νομίζω οτι τρέχει άψογα. Μου αρέσει να το παίζω σε undocked portable mode. Αλλά ναι, σε όλες τις κονσόλες φροντίζουμε για μια προσεγμένη εμπειρία. Δε θέλαμε να μοιάζει με μια απλή μεταφορά από τα PC. Θέλαμε να είναι ό,τι πρέπει για την κονσόλα. Λάβαμε πολλά δεδομένα υπόψιν με το Switch, ειδικά το παιχνίδι σε Portable mode. Τα πάντα εκεί είναι μικρότερα. Όλη η προσοχή σε λεπτομέρειες όπως το μέγεθος της γραμματοσειράς. Πώς είναι τοποθετημένα τα στοιχεία στην οθόνη; Όλα αυτά έπρεπε να προσαρμοστούν στις δυνάμεις της συσκευής.
Todisco: Το ίδιο ισχύει και για τα περισσότερα 3D γραφικά. Ράβουμε την εμπειρία στα μέτρα της μικρής, φορητής οθόνης που μπορεί να γίνει τεράστια αν η κονσόλα καθίσει στο dock. Σε κάθε πλατφόρμα προσαρμόζουμε το παιχνίδι στην τεχνολογία που έχουμε στη διάθεσή μας. Η Switch version είναι πολύ καλή. Νομίζω πως οι παίκτες θα την απολαύσουν, ειδικά αφού θα μπορούν να την πάρουν μαζί τους οπουδήποτε για πρώτη φορά.
Ευελπιστούμε να έχουν δίκιο. Άλλωστε θα φανεί και στην πράξη όταν το παιχνίδι κυκλοφορήσει στις 23 Σεπτεμβρίου, δυστυχώς με πιο… σύγχρονες ευαισθησίες κατά νου.