Η Nintendo πριν λίγες μέρες δημοσίευσε μια συνέντευξη με τους δημιουργούς του ολοκαίνουριου αλλά ήδη λατρεμένου Untitled Goose Game. Για να δούμε τι είπαν:
Untitled Goose Game – Πόση επιτυχία πια μια χήνα;
Δεν είναι μυστικό πως το Untitled Goose Game είναι από αυτά τα παιχνίδια που κανείς δεν υπολογίζει… μέχρι να κυκλοφορήσουν και να σαρώσουν τα πάντα.
Από την ημέρα που κυκλοφόρησε το παιχνίδι έχει παραμείνει στις κορυφαίες θέσεις των πωλήσεων του Switch eShop. Πάμε τώρα στα σχόλια των δημιουργών Jake Strasser και Nico Disseldorp σχετικά με το παιχνίδι:
Πώς θα περιγράφατε το παιχνίδι σε κάποιον που δεν το έχει ακούσει;
Nico: Με απλά λόγια, είναι μια υπέροχη μέρα στο χωριό κι εσείς είστε μια απαίσια χήνα. Αυτή είναι η ατάκα μας και περιγράφει τα πάντα. Είναι ένα παιχνίδι που σας επιτρέπει να γίνετε μια απαίσια χήνα – να κάνετε πράγματα που κάνουν οι χήνεςόπως να περπατάτε και να κρώζετε. Υπάρχουν άνθρωποι γύρω σας και μπορείτε να τους χαλάσετε τη μέρα.
Και τώρα το προφανές… γιατί μια χήνα;
N: Λοιπόν, είναι το πρώτο πράγμα που κάναμε (γέλια). Δεν ξεκινήσαμε λέγοντας «α, ας κάνουμε ένα stealth game με ζώα», αλλά «ρε σεις, ας κάνουμε ένα παιχνίδι με μια χήνα». Είναι πολύ αστείο ζώο.
Εντάξει λοιπόν (γέλια). Πώς εξελίχθηκε το gameplay από αυτή την ιδέα;
Jake: Είχαμε αυτό το όραμα μιας Εγγλέζικης πόλης όπου σκάει μύτη μια χήνα και τα κάνει όλα ρημαδιό. Αυτό μας έκανε να γελάσουμε και μετά αποφασίσαμε να το κάνουμε να δουλέψει. Κι έτσι καταλήξαμε στο τελικό αποτέλεσμα.
N: Ναι, απλά κάναμε πλάκες για το τι θα έκανε μια χήνα σε ένα παιχνίδι. Ύστερα, μετά από κάποιο καιρό, είπαμε «Ωπα, αυτό είναι πολύ καλό. Θα το κάνουμε παιχνίδι τώρα».
Οπότε αυτές οι λίστες με στόχους που έχει το παιχνίδι προήλθαν από αυτά τα αστεία;
N: Ναι. Βλέπαμε και [βρετανικά] παιδικά. Έχουν αυτές τις εκπομπές όπου συμβαίνουν χαμηλών τόνων αναποδιές με γνώριμους τρόπους – όπως ένα κηπουρό που έχει βρει το μπελά του με το σύστημα ποτίσματος. Γεμίσαμε το πάρκο μας με όλα αυτά τα μικρά σενάρια που μπορεί να συμβούν κι ύστερα σκεφτήκαμε πως αν δώσουμε στον παίκτη μια λίστα με στόχους θα μπορέσει να βρει όλα τα πραγματάκια που βάλαμε μέσα.
Ποιό ήταν το αγαπημένο σας κομμάτι στο σχεδιασμό του παιχνιδιού;
N: Απλά ήθελα να κάνω το γραφείο να γελάει. Ξέρεις οτι έχεις κάτι καλό στα χέρια σου όταν λες «Ε, παιδιά. Παιδιά! Γυρίστε να δείτε τι θα κάνω!» κι ύστερα τους βλέπεις όλους να ξεκαρδίζονται.
J: Χμμμμ, όσο για μένα, θα πω τον καιρό που σχεδιάζαμε τη χήνα. Έκανα τη χήνα να κοιτά πράγματα γύρω της… και, για μένα, ξαφνικά απέκτησε ζωή αυτό το πράγμα. Το ζώο έδινε την εντύπωση που είναι ξεχωριστό από εσένα ως παίκτη, οτι έχει το δικό του σκοπό. Ήταν κάτι μαγικό – κι έκανε όλα τα υπόλοιπα ακόμα πιο αστεία.
Πώς ξεκινήσατε το σχεδιασμό παιχνιδιών;
J: Οι τέσσερίς μας ξεκινήσαμε να δουλεύουμε μαζί ως πρόφαση για να περνάμε χρόνο παρέα. Κάναμε το πρωτότυπο του Push Me Pull You ένα καλοκαίρι για να παίξει ένας φίλος μας και, όταν το απόλαυσε, το μοιραστήκαμε online. Ύστερα το είδαν περισσότεροι παίκτες, το έπαιξαν και το διασκέδασαν. Οπότε συνεχίσαμε να το δουλεύουμε! Μετά από έξι χρόνια και δύο παιχνίδια νιώθω ακόμα οτι κάνω αυτή τη δουλειά απλά για να περνάω χρόνο με τους καλύτερούς μου φίλους.
N: Ναι, περάσαμε πολύ καιρό παίζοντας παιχνίδια παρέα κι αυτό ήταν το επόμενο λογικό βήμα.
Τελευταίο ερώτημα: Από πού σας ήρθε ο τίτλος “Untitled Goose Game”;
N: Ε, απλά δε βρίσκαμε ένα καλύτερο όνομα (γέλια).
Πηγή: Switch news