Το Wreckfest είναι η τελευταία «βαρέων-βαρών» κυκλοφορία των ημερών για το Switch και δε μπορούσε να λείπει μια τεχνική ανάλυση από το Digital Foundry!
Η τεχνική ανάλυση του Wreckfest στο Switch
Το Wreckfest έφτασε πριν λίγες ημέρες στο Switch, προς τέρψιν όλων όσων λάτρεψαν το Crash mode της σειράς Burnout ή θυμούνται τις παλιές, καλές ημέρες του Destruction Derby.
Το παιχνίδι όμως είναι ιδιαίτερα απαιτητικό και «βαρύ», οπότε το ερώτημα είναι, πόσο καλά μπορεί να «κάτσει κάτω από τη μπάρα» το μικρό αλλά θαυματουργό Switch;
Σύμφωνα με το Digital Foundry όλες οι εξελιγμένες τεχνικές απεικόνισης δίνουν βροντερό παρών στο αγαπημένο μας υβρίδιο και το παιχνίδι δείχνει εντυπωσιακά παρόμοιο επί της οθόνης.
Απαιτείται εις βάθος ανάλυση για να φανούν οι διαφορές, όπως η ανάλυση που είναι στα 1600×900 docked και 960×540 που γίνεται upscaled στα 1280×720 σε handheld mode.
Κάποια στοιχεία που επιβαρύνουν τις επιδόσεις και είναι δευτερευούσης σημασίας, όπως η πυκνότητα και η διαφάνεια του χορταριού, η γεωμετρία των αυτοκινήτων αλλά και εφέ όπως motion blur έχουν προσαρμοστεί ή αφαιρεθεί.
Όλα αυτά έγιναν φυσικά για να διατηρηθεί το framerate σε ικανοποιητικά επίπεδα, το οποίο μεταφράζεται σε 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Βέβαια, υπάρχουν κάποιες ελαφρές πτώσεις σε πολυπληθείς σκηνές αλλά και περίπλοκα σημεία σε κάποιες πίστες, ενώ και τα replay πέφτουν μέχρι και τα 20 καρέ ανά δευτερόλεπτο.
Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, απλά δείτε το βίντεο για να μάθετε ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες: