Μετά τις μεγάλες αναταραχές που προκάλεσε η ανακοίνωση των DLC του BlazBlue: Cross Tag Battle, η Arc System Works αποφάσισε να μιλήσει ξεκάθαρα για το πόσο θα στοιχίσει το παιχνίδι.
Λεπτομέρειες παρακάτω!
Πόσο θα στοιχίζει τελικά το BlazBlue: Cross Tag Battle;
Σύμφωνα με την Arc System Works, στην Αμερική το παιχνίδι θα έχει την εξής τιμολόγηση:
- Αρχική τιμή: $49.99 (Physical & Digital)
- Cross Tag Character Packs (3 χαρακτήρες στο κάθε ένα, 6 πακέτα στο σύνολο): $4.99 το καθένα
- Cross Tag Character Collection (Characters Packs 1-6): $19.99
- Deluxe Digital Edition (main game & Cross Tag Character Pack 1-6): $69.99
- Cross Tag Character Pack 1: Δωρεάν τις δύο πρώτες εβδομάδες της κυκλοφορίας.
Ο παραγωγός της ArcSys μιλά για το φιάσκο
Ο παραγωγός του παιχνιδιού, Toshimichi Mori μίλησε στο Destructoid γα την όλη κατάσταση γύρω από το DLC:
Συμφωνώ απόλυτα.. Κάναμε προσπάθειες να είναι το προσιτές οι τιμές για όλους, αλλά έπρεπε να είμαστε πιο ξεκάθαροι για να μην παρεξηγούμαστε. Το πρώτο λάθος ήταν που ανακοινώσαμε τον Blake ως DLC, πριν πούμε οτι θα είναι δωρεάν. Έπρεπε να το είχαμε διευκρινίσει από την αρχή. Θέλαμε να κάνουμε λίγες λίγες τις ανακοινώσεις μας, επειδή έγιναν τόσα πολλά στο τέλος του 2017. Δυστυχώς, η πρώτη ανακοίνωση ήταν ασαφής. Είπαμε πως ο Blake θα είναι DLC, αλλά έπρεπε να πούμε και τα υπόλοιπα. Προκαλέσαμε σύγχυση και η Αrc λυπάται πολύ για όλο αυτό.
Συνέχισε, μιλώντας για τη σημαντικότητα των DLC για ένα fighting game:
Την ίδια ώρα, δε συμφωνούν όλοι, ούτε καταλαβαίνουν πώς σκέφτεται ένα δημιουργός. Από τη δική μας πλευρά είναι δύσκολο να πείσουμε τους πάντες. Αν όμως ακούμε τι μας λέει ο καθένας, θα χρεοκωπήσουμε. Προσπαθούμε λοιπόν να σχεδιάσουμε DLC ούτως ώστε να δείξει ο κόσμος κατανόηση. Αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε. Συμφωνώ με όσους λένε πως τα DLC θα έπρεπε να είναι στο παιχνίδι εξαρχής, αλλά από επιχειρηματικής απόψεως δεν είναι πάντα έτσι. Ως δημιουργοί, διασκεδάζουμε όσο αναπτύσσουμε περιεχόμενο. Χωρίς όμως τη στήριξη του παίκτη, η ανάπτυξη είναι δύσκολη. Για να καταλαβαίνει ο κόσμος τι είναι το DLC, μπορούμε να είμαστε πιο ξεκάθαροι σχετικά με το πώς ταιριάζει στο παιχνίδι γενικά. Ελπίζουμε να υπάρξει πιο ευρεία προοπτική.
Και τα σχόλιά του σχετικά με τη Switch version:
Δυσκολευόμαστε, αλλά κυρίως γιατί είναι νέα κονσόλα. Σχεδιάζαμε την κυκλοφορία στο Switch εξαρχής, οπότε υπήρχε ήδη R&D. Μια από τις κεντρικές ιδέες είναι να παίζεται το παιχνίδι με ένα κλασικό χειριστήριο. Το Switch έχει τις δυνατότητες, αλλά για να αποδώσουμε τη σωστή εμπειρία, έπρεπε να φροντίσουμε το παιχνίδι να τρέχει καλά. Εγώ παίζω στο Switch όσο είμαι στο γραφείο και τρέχει πολύ ομαλά και είναι πολύ διασκεδαστικό. Μελλοντικά παιχνίδια είναι πλέον εφικτά για μας.