Σας έχουμε ξαναπεί για την τεχνική πλευρά του Yoshi’s Crafted World και ο Etsunobu Ebisu της good Feel μίλησε για την Unreal Engine 4 και το παιχνίδι στο IGN.
Κάνοντας χειροτεχνίες για το Yoshi’s Crafted World με την Unreal Engine
Σύμφωνα με τον Ebisu:
Η θεματολογία του παιχνιδιού είναι στη λέξη «crafted». Σκοπός λοιπόν ήταν να δώσουμε στο παιχνίδι την όψη και στην αίσθηση που θα είχε κάτι που θα κατασκεύαζε με τα χέρια του ένα παιδί. Ωστόσο ήταν δύσκολο να δημιουργήσουμε μια τέτοια αισθητική και δυσκολευτήκαμε να την πετύχουμε στο ξεκίνημα της ανάπτυξης. Πρέπει πραγματικά να πετύχουμε τις λεπτομέρειες όταν προσπαθούμε να φτιάξουμε πειστικά τσαλακωμένα χαρτιά ή πιτσιλιές από μπογιά. Οι παίκτες θα πρέπει να μπορούν να καταλάβουν μεμιάς τα υλικά που βλέπουν στην οθόνη. Με την Unreal Engine ήταν εύκολο να κάνουμε ρυθμίσεις στα γραφικά και να κάνουμε υφές που να μας ικανοποιούν. Κι όταν μιλάμε για αληθινή αίσθηση των υλικών, τότε οι ιδιότητές τους είναι εξίσου σημαντικές με την αισθητική τους. Η μηχανή φυσικής που χρησιμοποιεί η Unreal Engine αποδείχθηκε χρήσιμη για να πετύχουμε κι αυτό το στόχο.