Ο ρόλος της Bethesda όσον αφορά τη στήριξη της (αρχικά) αμφιλεγόμενης κονσόλας της Nintendo δε μπορεί να αμφισβητηθεί.
Τι έχουν να πουν λοιπόν για το Switch;
Ο Pete Hines μίλησε επί μακρόν σχετικά με το θέμα στον ιστότοπο Gamereactor.
Οι προκλήσεις της μεταφοράς παιχνιδιών για το Switch
Η πρόκληση είναι καθαρά στο τεχνικό κομμάτι σωστά; Αν ήταν εύκολο, θα το έκανε ο καθένας και δε θα ήταν μεγάλο ζήτημα. Το Switch δεν είναι ισοδύναμο 1:1 όσον αφορά το υλισμικό με τον ανταγωνισμό. Κάνει όμως κάτι που δε μπορεί να κάνει τίποτε άλλο, μπορείτε να το πάρετε μαζί σας στο αεροπλάνο, στο λεωφορείο, οπουδήποτε. Η φορητότητα είναι φανταστική.
Γιατί κάναμε τις μεταφορές; Θέλω να πιστεύω γιατί είμαστε αυτοί που είμαστε. Αναλαμβάνουμε ρίσκα και κάνουμε πράγματα που δεν τολμούν οι άλλοι. Κάνουμε VR και θα κάνουμε και κάτι μικρότερο με το Doom VFR, αλλά κάνουμε και τεράστια παιχνίδια όπως τα Skyrim και Fallout. Κανείς δεν κάνει παιχνίδια με εκατοντάδες ώρες περιεχομένου για VR, αλλά για μας ήταν μια τρομερή ευκαιρία για ένα νέο κοινό. Το ίδιο πιστεύουμε πως ισχύει και με το Switch. Παιχνίδια όπως τα Doom, Skyrim και Wolf II δείχνουν πως υπάρχει το κοινό για αυτά στην κονσόλα. Το έχουμε δει ήδη. Η Nintendo είναι εμφανώς ευχαριστημένη και δεν είχαμε καμιά κρυστάλλινη σφαίρα που θα μας έλεγε «το παιχνίδι αυτό θα σπάσει ταμεία». Είδαμε όμως την κονσόλα από νωρίς, πιστέψαμε πως μπορούμε να τη στηρίξουμε και πως τα παιχνίδια μας θα ανταποκρινόταν στις προσδοκίες του κοινού. Αυτό έγινε και η Nintendo έχει συντρίψει τα ρεκόρ με τις πωλήσεις της, κάτι που είναι πολύ καλό.
Σχόλια για τη σύγχρονη επαφή των δύο εταιρειών
Η Nintendo πάντως είναι κατενθουσιασμένη. Το τελευταίο παιχνίδι που κάναμε για τη Nintendo πρέπει να ήταν το Star Trek Tactical Assault νομίζω. Ένα παιχνίδι για το DS. Πλέον δε μπορώ να θυμάμαι τα πάντα, αλλά δεν είχαμε κάνει κάτι σε κονσόλα της Nintendo εδώ και πολύ καιρό.
Πάντα όμως συζητούσαμε. Η φιλοσοφία μας ως Bethesda δεν έχει αλλάξει. Κοπιάζουμε πολύ για τη δημιουργία των παιχνιδιών μας και τα κυκλοφορούμε σε όσες πλατφόρμες μπορούν να τα τρέξουν. Στην περίπτωση τώρα του Switch, εντάξει, πρέπει να κάνουμε λίγη δουλειά για να φροντίσουμε οτι το κάθε παιχνίδι θα τρέχει σωστά και θα αποδίδει σωστά.
Δε θέλουμε να αφαιρέσουμε τη μισή ιστορία ή να κάνουμε θυσίες που θα αλλάξουν ένα παιχνίδι. Αν όμως μια συσκευή μπορεί να τρέξει αυτό που κάνουμε, θα υπάρξει κυκλοφορία γιατί θέλουμε να παίξει όσο περισσότερος κόσμος γίνεται τα υπέροχα παιχνίδια των δημιουργών μας.
Τι είναι αυτό που κάνει τη διαφορά για τη Bethesda όσον αφορά το Switch και το κοινό του
Ήταν πολύ διασκεδαστικό, για παράδειγμα, να βλέπεις τον ενθουσιασμό του κοινού όταν ήρθε το update που έφερε motion aiming στο Doom. Ήταν η πιο περιζήτητη προσθήκη και εμείς είπαμε: «Έγινε παιδιά, ορίστε, πλέον υπάρχει» και το κοινό είπε: «Ουάου, απίστευτο!»
Δεν ξέρω αν το έχετε παίξει, αλλά θα υπάρχει και στο Wolfenstein II εξαρχής. Αν λοιπόν σας αρέσουν τα motion controls θα υπάρχουν και στο παιχνίδι.
Καταρχάς να πούμε πως συνεργαζόμαστε με μια τρομερή εταιρεία, την Panic Button που είναι υπεύθυνη για τις μεταφορές των Doom και Wolf II. Εργάστηκαν με την id για να φέρουν αυτά τα καταπληκτικά παιχνίδια σε μια διαφορετική πλατφόρμα. Εγώ πιστεύω πως το Switch παίζει εξαιρετικά ως φορητό, αλλά και ως κονσόλα με ένα Pro Controller. Είναι μια ευκαιρία να κάνουμε κάτι που θα έχει ανταπόκριση με τους gamers, ασχέτως με το πώς θέλουν να παίξουν.