O διευθυντής του Xenoblade Chronicles 2 μιλά!

06 Δεκ
O διευθυντής του Xenoblade Chronicles 2 μιλά!

Ο διευθυντής του Xenoblade Chronicles 2, Tetsuya Takahashi, έπιασε κουβέντα με τη Nintendo UK.

Μίλησε για την ανάπτυξη και άλλα στοιχεία του παιχνιδιού.

 

Young adult fiction & boy meets girl

Η βασική ιστορία του παιχνιδιού περιστρέφεται γύρω από την αίσθηση που δίνει μια νουβέλα, γραμμένη σε πρώτο πρόσωπο. Παρόλο που πολλές χώρες και φατρίες εμφανίζονται στο παιχνίδι, πληροφορίες όπως οι διαπλοκή μεταξύ των κρατών έχουν αποκρυφθεί από την αφήγηση όσο γίνεται. Αυτό συμβαίνει γιατί πολύ απλά όλες αυτές οι πληροφορίες δεν είναι εμφανείς στον πρωταγωνιστή, το Rex. Θέλαμε η ιστορία να ακολουθεί τη δική του προοπτική.

Όταν καθορίσαμε αυτό τον άξονα, δουλέψαμε στην κατεύθυνση της ιστορίας. Σκεφτήκαμε μια ιστορία με πολλούς χαρακτήρες που θα είχε πολλές διαπροσωπικές συγκρούσεις, όπου δε θα μπορείτε να εμπιστευτείτε ούτε τους συμμάχους σας. Σκεφτήκαμε πως που και που θα ήταν ωραία να έχεις μια ιστορία με συντρόφους που θα σε καλύπτουν χωρίς αναστολές. Αυτή ήταν και η κατεύθυνση που πήραμε τελικά.

Ακόμη κι έτσι, ένα μπάρμπας σαν εμένα που γεννήθηκε στην περίοδο Showa (σ.σ. 1926-1989), δε μπορεί να γράψει μια μοντέρνα ιστορία. Αν το επιχειρούσα, το αποτέλεσμα θα ήταν περίεργο. Έτσι λοιπόν, τα παράτησα και αποφάσισα να δεχτώ την πρόκληση με τις απηρχαιωμένες μου ευαισθησίες. Ένιωσα πως, ακόμη κι αν ο τόνος είναι της Showa, ακόμη κι αν τα σημεία της πλοκής που θα συγκινήσουν τους παίκτες διαφέρουν από κουλτούρα σε κουλτούρα, ο πυρήνας του ανθρώπινου συναισθήματος δε θα διαφέρει. Γιατί όλοι είμαστε Ηοmo Sapiens. Κι έτσι, μπορώ να πως πως η κατεύθυνση της ιστορίας είναι η ίδια με αυτή του Xenoblade Chronicles.

Όσοι από εσάς ήδη παίζετε το παιχνίδι, θα έχετε προσέξει πως η ατάκα του Rex είναι το “Let’s go!”. Οι λέξεις αυτές υποδηλώνουν πωςθα συνεχίσει πάντα να προχωράει. Και δε θα γυρίσει στο παρελθόν. Αυτό συμβαίνει πιθανότατα γιατί εγώ γεννήθηκα και μεγάλωσα την εποχή Showa. Τώρα απλά αναπολεί ένας γέρος, αλλά ένιωσα πως ήταν καλό το κοιτάξαμε προς το παρελθόν. Ακόμη κι αν υπάρχουν διαφορές για το πώς κατέληξε η ζωή μας, είχαμε την ελπίδα να πετύχουμε ένα λαμπρό μέλλον αν δουλεύαμε αρκετά σκληρά. Φυσικά, ο κόσμος γύρω μας ήταν ακόμη μαύρος, αλλά η κοινωνία άνθισε γιατί αποφεύγαμε να την κοιτάξουμε. Γι’ αυτό όλοι μας δουλεύαμε σκληρά και κοιτούσαμε μπροστά.

Ο κόσμος δίνει μια πιο περιορισμένη αίσθηση τώρα, ακόμη και με όλες αυτές τι πληροφορίες που υπάρχουν. Αναγκαζόμαστε να παρακολουθούμε αυτό τον ζοφερό κόσμο γύρω μας, είτε το θέλουμε είτε όχι. Κακόγουστες λέξεις όπως “ελπίδα” δεν είναι δημοφιλείς αυτό τον καιρό. Σκέφτηκα όμως, δε θα ήταν καλύτερα να έχουμε ένα χαρακτήρα σαν το Rex, ακριβώς επειδή ζούμε σε μια τέτοια εποχή;

Ο Rex είναι σα ρακοσυλλέκτης. Έχει μεν μια σχετική φυσική κατάσταση λόγω επαγγέλματος, αλλά δεν είναι γιος ήρωα ή πρίγκηπας μιας μεγάλης χώρας. Είναι ένα απλό παιδί που μπορείς να βρεις οπουδήποτε. Φυσικά, ουτε στρατιώτης δεν είναι, οπότε δε θα διοικεί στρατούς, ούτε θα πολεμάει θαραλλέα ενάντια σε λεγεώνες. Οι λόγοι που πολεμά είναι πολύ προσωπικοί. Πολεμάει για ένα κορίτσι μόνο (και τους φίλους τους). Υπάρχουν όμως όρια στο τι μπορεί να κάνει ένα αγόρι, ακόμη κι αν έχει υπερφυσικές δυνάμεις. Αλλά αν ένα αγόρι έφτανε στα όρια για χάρη ενός κοριτσιού, τι μέλλον θα τους περίμενε; Ακόμη κι αν μπορώ να πολεμήσω για τον εαυτό μου (σε κάποιο βαθμό), μπορώ να πολεμήσω για χάρη κάποιου άλλου;

Αυτές οι σκέψεις είναι μέσα στο Rex και αυτό εννοώ όταν λέω για θεματολογία young-adult fiction και boy-meets-girl. Αυτή είναι η βασική ιδέα πίσω από το παιχνίδι και η ρίζα όλης της ιστορίας. Παρόλο που οι περισσότεροι περιμένουν πολλά κρυμμένα μυστικά και πληροφορίες από τη σειρά Χeno, η ιστορία αυτή τη φορά είναι πιο απλή και άμεση. Καλύπτει χιλιοβαδισμένο δρόμο, κι αυτό γιατί είναι η ιστορία του Rex.

 

 

Το παιχνίδι του σκαρφαλώματος

Οι Τιτάνες προσφέρουν μια μεγάλη ποικιλία από σκηνικά. Ο σχεδιασμός του χάρτη και το level design είναι κάτι που η Monolith Soft διαπρέπει. Όμως έχουμε αλλάξει μερικά σχέδια αυτή τη φορά, σε σύγκριση με τα προηγούμενα παιχνίδια μας. Παρόλο που οι παίκτες διασκέδασαν με το να σκαρφαλώνουν τα βουνά στο Xenoblade Chronicles X, το gameplay αυτή τη φορά μπορεί να συνοψιστεί με το κατέβασμα. Υπάρχουν μονοπάτια που οδηγούν πιο κάτω σε πολλές τοποθεσίες. Ακόμη κι αν αρχικά φαίνεται πως δε μπορείτε να κατεβείτε κάπου, μπορεί να υπάρχουν δρόμοι πάνω από φράχτες, ή βράχους για να φτάσετε σε νέες περιοχές.

Όμως, αυτή τη φορά, είναι επικίνδυνο το να πέσετε από ψηλά, οπότε σκεφτείτε προσεκτικά αν μπορείτε να επιζήσετε πριν αποφασίσετε να κάνετε το άλμα. Στις τοποθεσίες που κατεβαίνετε, μπορεί να βρείτε περιπέτειες να σας περιμένουν. Για παράδειγμα, landmarks ή Secret Areas, πανίσχυρα τέρατα, αναπάντεχα σπάνια αντικείμενα ή quest objectives.

 

 

Rare Blades

Αν και υπάρχουν πολλά Rare Blades, οι πιθανότητες να τα βρείτε είναι εντελώς τυχαίες. Παρόλο που έχει ενδιαφέρον να αναρωτιέστε ποιό θα συναντήσετε, μερικοί από εσάς μπορεί να αγχωθούν σχετικά με το αν θα βρουν κάποιο συγκεκριμένο. Θα κάνω μια ξεκάθαρη δήλωση. Οπωσδήποτε (πιθανώς… αν είστε τυχεροί;) θα συναντήσετε όλα τα Rare Blades. Εγώ βρήκα το τελευταίο Rare Blade μετά από 220 ώρες.Και υπαρχουν ακόμη πολλά πράγματα να κάνω ακόμη και σε αυτό το σημείο.

Αν και υπάρχουν λίγες ευκαιρίες να αποκτήσετε Core Crystals στην αρχή, αργότερα θα παίρνετε πιο πολλά από όσα θέλετε (γέλια). Παρόλο που υπάρχουν τρεις τύποι από Core Crystals: Common, Rare και Legendary. Οι Common και Rare Core Crystals μπορούν να μαξαριστούν παίζοντας το παιχνίδι κανονικά. Ακόμη και οι πολυιμοι Legendary Core Crystals πέφτουν με αφθονία αν κάνετε Launch ένα τέρας level 100 ή παραπάνω και μετά το κάνετε Smash.

Επιπλέον, παρόλο που τα περισσότερα κοινά Blades που μπορείτε να βρείτε στους Legendary Core Crystals είναι ★4, ο συνδυασμός στατιστικών και ικανοτήτων είναι εντελώς τυχαίος, οπότε μπορεί να βρείτε ένα Blade που είναι δυνατότερο από ένα Rare Blade. Οπότε θα σας ενθαρρύνω να χρησιμοποιήσετε το resonance όσο το δυνατόν περισσότερο.

Τα στατιστικά των Drivers είναι επίσης χαμηλά στο ξεκίνημα, οπότε αρκεί να κάνετε resonate με Common Core Crystals αντί να ζορίζεστε να χρησιμποιήσετε Rare ή Legendary Core Crystals. Επιπλέον, ο “Unnamed Core Crystal” που σας δίνει ο Grampsστο ξεκίνημα πάντα θα περιέχει ένα Wind-element Blade με Knuckle Claws. Οπότε μην προσπαθείτε άσκοπα να κάνετε reroll μήπως αποκτήσετε κάτι άλλο.

 

Πηγή

O διευθυντής του Xenoblade Chronicles 2 μιλά!

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων