Πλημμύρα από νέα για το Xenoblade Chronicles 2!

29 Νοέ
Πλημμύρα από νέα για το Xenoblade Chronicles 2!

Μια μέρα πέρασε χωρίς να κοιτάμε και η Nintendo άνοιξε τις πύλες του Xenoblade Chronicles 2!

Ένας χείμαρρος από ειδήσεις σας περιμένουν!

 

Unboxing της Collector’s Edition

Τα ραντάρ μας εντόπισε ένα ζευγάρι από unboxing videos για το Xenoblade Chronicles 2. Στο πρώτο θα δείτε την ευρωπαϊκή collector’s edition, ενώ στο δεύτερο το επίσημο Switch Pro Controller. Δείτε τα παρακάτω!

 

 

 

Ο Masatsugu Saito μιλά για το σχεδιασμό των πρωταγωνιστών

Η Nintendo δημοσίευσε ένα νέο κομμάτι στη σειρά της σχετικά με τις παρασκηνιακές πληροφορίες του Xenoblade Chronicles 2.

Για να δούμε τι μας είπε:

Γεια σας παιδιά. Με λένε Masatsugu Saito. Είμαι επικεφαλής του main character design για το Xenoblade Chronicles 2. Μου δόθηκε η ευκαιρία να γράψω για το main character design στο development blog. Θα ήθελα να συζητήσω τη διαδικασία που ακολουθήσαμε για τους χαρακτήρες, σε μερικά blog posts.

Πρώτη φορά έμαθα για τα σχέδια του Xenoblade Chronicles 2 γύρω στο Φεβρουάριο του 2015. Αρχικά, δόμησα τα περιγράμματα των πρωταγωνιστών διαβάζοντας την πλοκή του διευθυντή Takahashi Tetsuya. Στη συνέχεια πήρα μέρος στις συνδεριάσεις για το screenplay με τους Takahashi Tetsuya, Takeda Yuichiro και Hyodo Kazuho για να αρχίσω να επεκτείνω τα σχέδια των χαρακτήρων μου. Ο Rex και οι υπόλοιποι μου φάνηκαν γεμάτοι ζωντάνια στο screenplay και την πλοκή. Τα συναισθήματά τους ήταν πολύ ξεκάθαρα και κάθε λέξη που έλεγαν, ήταν συγκινητική.

Σ’ αυτό το σημείο αποφάσισα πως οι χαρακτήρες θα έπρεπε να σχεδιαστούν απλά και καθαρά. Ένας τρόπος να το κάνουμε ήταν να εστιάσουμε στα μάτια τους. Δίνοντας έμφαση στα μάτια μας επιτρέπει να εκφράζουμε μια ποικιλία συναισθημάτων στα cutscenes. Επίσης διευκολύνει την εκφραστικότητα, ακόμη και από απόσταση.

Έδωσα επίσης στους χαρακτήρες εμφανή χρωματική κωδικοποίηση για να είναι πιο έυκολο να τους εντοπίσετε από μακριά σε μέρη γεμάτη λεπτομέρειες. Ο Rex είναι μπλε, για παράδειγμα, ενώ η Pyra είναι κόκκινη και πάει λέγοντας.

Η ομάδα ανάπτυξης ζήτησε να έχουν οι χαρακτήρες κάτι που να ανεμίζει, όπως μια κάπα ή κασκόλ, για να εκφράζεται η ατμόσφαιρα. Δε μπόρεσα να το κάνω με όλους τους χαρακτήρες (μεταξύ τους οι Rex, Dromarch και Tora). Σ’ αυτούς, οι απαλές κινηεις των μαλλιών ή άλλων χαρακτηριστικών θα βοηθούν την αίσθηση του ανέμου.

Κάτι που μου ζήτησαν, ήταν να αντανακλάται η προσωπικότητα του καθενός από τον τρόπο που περπατούν. Πιστεύω πως φαίνονται μια χαρά. Ειδικά του Poppi, που φαίνεται οτι είναι τεχνητός. Οι άλλοι χαρακτήρες έχουν μικρές διαφορές στο πώς τρέχουν και περπατούν. Αυτό θα ήθελα να το προσέξετε ενώ παίζετε.

Την επόμενη φορά θα μπούμε σε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το σχεδιασμό του Rex και των άλλων χαρακτήρων.

 

Πηγή

 

 

Τα δύο νέα παγερά Rare Blades του Xenoblade Chronicles 2!

Άλλα δύο νέα Rare blades για σήμερα και, για να είμαστε στο κλίμα, έχουν σχέση με το κρύο!

Πρώτη είναι η επικίνδυνα σέξι Tsuki, η οποία, παρά το στοιχείο της, θα κάψει καρδιές! Σχεδιασμένη από τη Risa Ebato (της satellite corporation) με τη φωνή της Naomi Shindou, σας περιμένει παρακάτω!

 

 

 

Σειρά έχει η Nanakori, επίσης σχεδιασμένη από τη Risa Ebato με τη φωνή της Rina Hidaka.

Πείτε της ένα γειά παρακάτω!

 

 

 

Νέο βίντεο με gameplay!

Κι αν δεν κρατιέστε να δείτε το παιχνδίι σε δράση, απολαύστε το παρακάτω βίντεο!

Πλημμύρα από νέα για το Xenoblade Chronicles 2!

| Nintendo Switch, Νέα, Συνέντευξη | 0 Comments
About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων