Δεν είναι λίγες οι μεταφορές που έχουν γίνει στο Switch. Η Tantalus είναι από τις εταιρείες που ξέρουν απ’ αυτές. Ακόμη κι αυτή τα βρήκε μπαστούνια όμως…
Η Tantalus και οι μεταφορές της στο Switch
Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζατε, η Tantalus είναι η εταιρεία που κρύβεται πίσω από τη μεταφορά του Zelda: Twilight Princess στο Wii U. Ήταν όμως υπεύθυνη και για τις μεταφορές των Sonic Mania, Rime και Cities: Skylines.
Σε μια συνέντευξη με τον ιστότοπο Gaming Respawn, ο Δ.Σ. της εταιρείας, Tom Crago μίλησε για τις προσπάθειες μεταφορών της στο Switch. Ανάμεσα στα άλλα, μίλησαν για τα προβλήματα που αντιμετώπισαν με τα Rime και Cities: Skylines.
Τάδε έφη Tom Crago:
Πρόκεται για τρεις πολύ διαφορετικούς τίτλους. Προφανώς, είμαι πιο ευχαριστημένος με το Sonic Mania γιατί είναι το παιχνίδι που ταιριάζει περισσότερο στην πλατφόρμα. Ήταν όνειρο η ανάπτυξη και τα έχει πάει φανταστικά στην αγορά.
Είμαι υπερήφανος και τα άλλα δύο παιχνίδια, αλλά κάναμε λάθη και με τα δύο. Τα Rime και Cities: Skylines αρχικά δημιουργήθηκαν για τις σύγχρονες κονσόλες (το Rime) και τα PC (το Cities: Skylines). Δεν το έχουν εκτιμήσει πολλοί, αλλά απαιτείται υπεράνθρωπη προσπάθεια για να μεταφερθούν τέτοια παιχνίδια στο πολύ πιο αδύναμο Switch.
Το Rime αξιοποιεί την Unreal Engine, που λατρεύουμε, αλλά δεν ήταν πλήρως βελτιστοποιημένη για το Switch εκείνο τον καιρό. Δεν είχαμε επίσης λάβει υπόψιν την τεράστια επεξργασία που θα απαιτείτο πάνω στα γραφικά για να τρέξει το παιχνίδι ομαλά. Παρόλα αυτά, αν είχαμε κάνει τη δουλειά αυτή, πολύ πιθανό να μην είχε κυκλοφορήσει το παιχνίδι ποτέ στο Switch, γιατί ο προϋπολογισμός της ανάπτυξης θα ήταν απαγορευτικός.
Όσον αφορά το Cities: Skylines πραγματικά πιστεύαμε πως θα μπορούσαμε να αναπαράγουμε την πλήρη PC εμπειρία στο Switch χωρίς πολλές προσαρμογές. Και για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ πως κάναμε εξαιρετική δουλειά. Το πρόβλημα είναι κάποιοι κριτικοί παραπονέθηκαν για επιβραδύνσεις σε ορισμένα σημεία. Ε, λοιπον… ναι υπήρχαν επιβραδύνσεις. Αυτό συμβαίνει γιατί το παιχνίδι τρέχει σε ένα μηχάνημα που χωράει στα χέρια σας και όχι σε ένα που πρέπει να το βάλεις κάτω από ένα γραφείο.
Η πιθανή εναλλακτική λύση θα ήταν να αλλάξουμε ριζικά το σχεδιασμό του παιχνιδιού. Πιστεύω πως οι θαυμαστές του παιχνιδιού δε θα το ήθελαν, αλλά ούτε θα προτιμούσαν και οι νεόφερτοι μια τόσο διαφορετική έκδοση. Μπορεί και να έκανα λάθος.
Για να πούμε κι εμείς την άποψή μας, το Rime είναι διαβόητο για τα προβλήματα που έχει στις επιδόσεις γενικότερα σε όλες τις κονσόλες, αλλά και τα PC. Στο Switch το πρόβλημα ήταν σχεδόν ανυπόφορο, ωστόσο έκτοτε η κατάσταση έχει βελτιωθεί κάπως. Παρόλα αυτά, να πούμε πως ακόμα και στα PC, το Rime είναι το πιο τρανταχτό παράδειγμα του προβλήματος που έχουν τα περισσότερα σύγχρονα παιχνίδια:
Όλα βασίζονται σε ήδη υπάρχουσες μηχανές ( Unity, Unreal, Game Maker Studio κ.τ.λ.) οπότε υπάρχουν πολύ λίγοι προγραμματιστές που να γνωρίζουν πώς να βελτιστοποιήσουν το θεμέλιο των παιχνιδιών. Αποτέλεσμα; Να έχουμε στα indie παιχνίδια επιπέδου SNES αλλά με απαιτήσεις μεγαλύτερες κι από τα Crysis.
Ή ένα Rime που είναι ένα άδειο παιχνίδι αλλά πάει αγκομαχώντας παντού…
Εν πάσει περιπτώσει, ο Crago είπε πως δεν υπάρχουν σχέδια να διορθωθούν τα ζητήματα των επιδόσεων που έχει το Cities: Skylines στο Switch, ούτε να έρθουν επιπλέον DLC.
Δεν το έχω στο switch αλλά πραγματικά το cities skylines μπορεί να γίνει τρομερά απαιτητικό ακόμα και σε δυνατό pc όταν η πόλη γίνει αρκετά μεγάλη. Να μη μιλήσω για το τι γίνεται με mods. Πάραυτα η μεταφορά του δείχνει ότι το κενό ανάμεσα στο switch και στα άλλα συστήματα δεν είναι όσο μεγάλο το κάνουν κάποιοι να φαίνεται.
Σίγουρα, κάτι σαν το Cities: Skylines είναι κάτι που γίνεται ολοένα και πιο απαιτητικό από το hardware όσο πιο πολύ επεκτείνεται η πόλη.
Από την άλλη πλευρά, στην περίπτωση του Rime πιστεύω πως όντως έχουμε να κάνουμε με κακοπρογραμματισμένο παιχνίδι που απλά κατασπαράζει πόρους του (οποιουδήποτε) συστήματος χωρίς λόγο.