Το τελευταίο update του ARMS είναι online και είναι μεγάλο!
Δείτε όλες τις αλλαγές της version 2.0.0 και ένα νέο gameplay video παρακάτω!
ARMS version 2.0.0
Ετοιμαστείτε, γιατί οι αλλαγές είναι πολλές. ΠΑΡΑ πολλές! Πάμε λοιπόν:
- Ο ARMS League Commissioner, Max Brass είναι πλέον επιλέξιμος.
- Nέο ARM “Nade”
- Nέο ARM “Roaster”
- Nέο ARM “Kablammer”
- Nέο stage “Sky Arena”
- Nέο versus mode “Hedlok Scramble”
- Αν χτυπήσετε ή αγγίξετε την κάψουλα που περιέχει τη μάσκα Hedlok, θα μεταμορφωθείτε για σύντομο χρονικό διάστημα.
- Διαθέσιμο σε Versus, Friend ή Local και Party Match.
- ”Stats” προστέθηκαν στο Top Menu.
- Δείτε stats όπως τον πιο χρησιμοποιημένο μαχητή, καλύτερη πίστα και την ευστοχία σας
- ”Events” προστέθηκαν Top Menu.
- Εδώ μπορείτε να ρυθμίσετε αν θέλετε να παίρνετε μέρος στα επίσημα Online Events
- Snake Park πήρε τη θέση της Sky Arena στις πίστες των Ranked Match
- Μέγιστο rank στα Ranked Match είναι πλέον 20.
- Αύξηση ποινής για disconnect σε Ranked Match play.
- Μείωση του χρόνου που απαιτείται για να επιστρέψουν στη θέση τους τα ακόλουθα ARMS: Megaton, Megawatt, Revolver, Retorcher, Boomerang
- Αύξηση της movement speed του Guardian.
- Βελτίωση ορατότητας κατά τη διάρκεια charge attacks των Popper και Cracker.
- Αύξηση του χρόνου που απαιτείται για να επιστρέψουν στη θέση τους τα ακόλουθα ARMS μετά από knockdown: Popper, Cracker, Hydra
- Αύξηση του χρόνου που απαιτείται για επαναφορά όταν ένα πιάσιμο αποκρούεται με μία μόνο γροθιά
- Μείωση της ζημιάς όταν το Hydra rush πετυχαίνει πολλαπλά συνεχόμενα χτυπήματα
- Μείωση απόστασης που διανύει ο Kid Cobra όταν πηδάει
- Διόρθωση προβλήματος, όπου σε συγκεκριμένες περιπτώσεις η Ribbon Girl μπορούσε να παραμείνει στον αέρα για υπερβολικά μεγάλο χρονικό διάστημα ενώ επιτίθεται συνεχόμενα
- Διόρθωση προβλήματος, όπου ο Ninjara δεν κατέστρεφε τα κουτιά στη Ribbon Ring stage όταν σηκωνόταν
- Διόρθωση προβλήματος, όπου ο χρόνος που απαιτείτο για να γυρίσει το Triblast μετά από μια απόκρουση είχε μειωθεί
- Διόρθωση προβλήματος, όπου ARMS όπως τα Blorb και Megaton παγιδεύονταν στο έδαφος και δεν πυροδοτούνταν
- Διόρθωση προβλήματος, όπου τα εκρηκτικά ARMS καμιά φορά δεν ανατινάζονταν όταν δέχονταν επίθεση
- Διόρθωση προβλήματος, όπου το Slapamander μερικές φορές δε χτυπούσε το Helix όταν ήταν τεντωμένο
- Στο online play, διόρθωση προβλήματος, όπου η εμφάνιση ή μη των αντικειμένων διέφερε μεταξύ συσκευών
- Στο online play, διόρθωση προβλημάτων με τη V-Ball. Μεταξύ άλλων ένα θέμα όπου η μπάλα παρέμενε στο έδαφος και το παιχνίδι δεν προχωρούσε
- Στο online play, διόρθωση προβλήματος, όπου ο Barq αμυνόταν συνεχώς ενάντια σε μια rush attack του αντιπάλου του για ορισμένο χρονικό διάστημα
- Στο online play, διόρθωση προβλήματος, όπου μερικές φορές οι κολώνες στη Scrapyard δεν καταστρέφονταν
Και φυσικά, ορίστε κι ένα βίντεο με τις νέες αυτές προσθήκε και αλλαγές σε δράση!