Ένα από τα πιο αναγνωρίσισμα και παραδοσιακά χαρακτηριστικά της σειράς Fire Emblem ήταν το weapon triangle… που απουσιάζει από το Three Houses.
Μα καλά, Fire Emblem χωρίς Weapon Triangle;
Κι όμως! Σε περίπτωση που δε γνωρίζετε, το weapon triangle είναι ένα από τα κεντρικά στοιχεία της στρατηγικής πίσω από τα παλιότερα Fire Emblem. Η λογική του ήταν η εξής:
Αν μια μονάδα κραδαίνει δόρυ, τότε έχει πλεονέκτημα απέναντι σε ξιφομάχους. Οι ξιφομάχοι πλεονεκτούν έναντι όσων κραδαίνουν τσεκούρια, ενώ οι φέροντες τον πέλεκυν έχουν πλεονέκτημα απέναντι στους δορυφόρους.
Ο διευθυντής του Three Houses, Toshiyuki Kusakihara σχολίασε την αφαίρεση του παραδοσιακού μηχανισμού σε μια συνέντευξη με τον ιστότοπο GameSpot. Στη συνέντευξη, που μπορείτε να διαβάσετε εδώ, συζητήθηκαν πολλές παρασκηνιακές πτυχές του ολοκαίνουριου τίτλου της σειράς. Μεταξύ άλλων, ο Kusakihara εξήγησε γιατί αποφάσισε η ομάδα να αφαιρέσει το weapon triangle λέγοντας το εξής:
Πιστεύουμε πως το weapon triangle είναι ένα είδος στιλιζαρισμένου συστήματος, δεν είναι όμως ρεαλιστικό. Είναι λογική μια κατάσταση όπου ένας αρχάριος μαχητής με τσεκούρι νικά μια εξελιγμένη μονάδα που έχει δόρυ; Μάλλον όχι. Θέλαμε λοιπόν να κάνουμε κάτι που να αποδίδει πιο ρεαλιστικά τον πόλεμο και να επιτρέψουμε στους παίκτες να αναπτύξουν τις ικανότητες των χαρακτήρων με τα όπλα ξεχωριστά.