Η Game Freak δημοσίευσε ένα νέο άρθρο στη σελίδα σελίδα προσλήψεών της, στο οποίο μιλά για την ανάπτυξη των Pokemon Sword/Shield. Για να δούμε πίσω από την κουρτίνα:
Η διαδικασία ανάπτυξης των Pokemon Sword/Shield
Δεν είναι μυστικό ότι οι Pokemon Sword/Shield δίχασαν το κοινό των Pokefans. Ακόμη κι ο δικός μας Shadowrush δεν έμεινε ευχαριστημένος με κάθε πτυχή των Pokemon της νέας γενιάς και μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις του εδώ.
Πάμε τώρα σε μερικά ενδιαφέροντα αποσπάσματα από το άρθρο που είδαμε μεταφρασμένο από τα ιαπωνικά στη σελίδα Nintendo Everything:
Μέλη
Shigeru Omori – Διευθυντής των Pokemon Sword και Shield. Ο Omori έχει να κάνει με τη σειρά από τον καιρό των Ruby/Sapphire.
Kazumasa Iwao – Διευθυντής σχεδιασμού των Sword και Shield. Ειδικεύεται στο σχεδιασμό πεδίων και UI. Ηγήθηκε της ανάπτυξης μαζί με τον Omori.
Αλλαγή της διαδικασίας σχεδιασμού στη σειρά Pokemon
Ο Omori και μερικα΄άλλα στελέχη ξεκίνησαν να σκέφτονται το νέο παιχνίδι αμέσως μετά την ολοκλήρωση των Sun και Moon το Φθινόπωρο του 2016. Γνωρίζοντας πως το Nintendo Switch μπορεί να συνδεθεί με τηλεόραση, η αρχική ιδέα ήταν να γίνει ένα παιχνίδι μεγαλύτερο για να εκπλήξει τους παίκτες. Ο Omori συναντήθηκε με τον Iwao, τον επικεφαλής των Ultra Sun / Ultra Moon και οι διαδικασίες ξεκίνησαν το Σεπτέμβριο του 2017. Το όνομα προήλθε από την ιδέα του Omori, αφού η ομάδα σκέφτηκε να δώσει στα Pokemon σπαθιά και ασπίδες για να πολεμήσουν γιγάντια Pokemon.
Η ομάδα ήταν πολύ επιλεκτική με τα γραφικά, ειδικά δεδομένης της σύνδεσης με μεγάλη οθόνη. Σκοπός ήταν το παιχνίδι να είναι απολαυστικό σε docked αλλά και Portable modes. Ο Omori αναπολεί λέγοντας πως υπήρξε μεγάλη έμφαση στο πώς θα ενσωματωθεί το παιχνίδι στην καθημερινότητα των παικτών αλλά και στα δυνατά σημεία της νέας κονσόλας.
Άλλαξε επίσης και η διαδικασίας σχεδιασμού, καθώς τα παλιότερα παιχνίδι δημιουργήθηκαν από μικρές ομάδες. Η προσέγγιση ήταν να κάνουν κάτι, να το διαλύσουν και να το ξαναφτιάξουν καλύτερο από την αρχή. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας όμως σημαίνει ότι αυτή η προσέγγιση δε μπορεί να λειτουργήσει πλέον γιατί οι ομάδες είναι πολύ μεγαλύτερες. Ο Omori ήξερε πως η παλιά προσέγγιση θα προκαλούσε σύγχυση, οπότε μάζεψε την κεντρική ομάδα από την αρχή της ανάπτυξης και έφτιαξαν το σχέδιο του παιχνιδιού. Έτσι η ομάδα μπόρεσε στο τέλος να βάλει όλες της τις ιδέες στο παιχνίδι.
«Αλλαγή φρουράς» – Περισσότερες ευκαιρίες στα νέα μέλη της ομάδας
Ο Iwao είπε πως κάτι πολύ σημαντικό ήταν η αλλαγή γενεών μέσα στο προσωπικό. Έδωσε υψηλόβαθμες θέσεις σε νέα μέλη που είχαν ικανότητες και κίνητρα να αναλάβουν τις ευθύνες για να αποκτήσουν ευκαιρίες να μάθουν και να ωριμάσουν. Το προσωπικό δεν πρέπει απλά να έχει την ικανότητα να διεκπεραιώνει το κάθε ζήτημα, αλλά να επικοινωνεί και να συνεργάζεται με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας. Ένα τέτοιο παιχνίδι δε μπορεί να γίνει από έναν μόνο άνθρωπο.
Όσον αφορά τις επιδόσεις των νεότερων, ο Iwao είπε πως η έλλειψη γνώσεων και εμπειρίας φάνηκε στη διαδικασία. Οι νεαροί δημιουργοί κόλλησαν σε πολλές περιπτώσεις και ζήτησαν συμβουλές από γηραιότερα μέλη. Δυσκολεύτηκαν αλλά τελικά τα κατάφεραν με τη βοήθεια των πιο έμπειρων.
Η ανάπτυξη των Pokemon ποτέ δεν είναι βαρετή
Ακόμη και μετά από 20 χρόνια, η σειρά συνεχίζει δυνατά. Ο Omori λέει πως ακόμη κι αν πιστεύει πως το παιχνίδι είναι τέλειο, πάντα υπάρχουν νέες ιδέες όταν τελειώνει κάτι. Πρόσθεσε πως τα Pokemon θα συνεχίσουν να αλλάζουν με την τεχνολογία, με νέες ομάδες και νέους τρόπους παιχνιδιού. Ο Omori θέλει να δημιουργήσει τα Pokemon games που ζητούν οι παίκτες και να δώσει την αίσθηση πως τα Pokemon υπάρχουν και ζουν ανάμεσά μας.