Τον περασμένο Μάιο ο Giles Goddard, τέως στέλεχος της Nintendo, μίλησε για ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που είχε το πρωτότυπο του Ocarina of Time.
Οι πύλες του ανεξήγητου στο Ocarina of Time
Όπως ανέφερε κι ο ίδιος τον περασμένο Μάιο:
(Το παιχνίδι) αρχικά διέθετε πύλες που μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν οι παίκτες για να επισκεφθούν τοποθεσίες του χάρτη. Κάπως σαν τα πορτρέτα του Mario 64. Ο ίδιος έκανε συγκρίσεις και με το παιχνίδι Portal, καθώς η ιδέα ήταν να μπορείτε να δείτε τον προορισμό μέσα από την πύλη.
Μια γενναία ψυχή ζήτησε κάποιο υλικό από εκείνο το ξεχασμένο πρωτότυπο και ο κύριος Goddard απάντησε!
Ιδού: