Η νέα συνέντευξη για το Monster Hunter Rise που δημοσίευσε η Capcom είναι με την εικονογράφο του παιχνιδιού. Πάμε να δούμε τα καθέκαστα:
Παρακάτω λοιπόν θα βρείτε τη μετάφραση της επίσημης συνέντευξης της Inouchi, που μπορείτε να βρείτε στην αρχική της μορφή εδώ:
Ε1. Αρχικά, μπορείτε να μας συστηθείτε; Πάνω σε τι δουλέψατε στο Monster Hunter Rise;
Α1. Έκανα την εικονογράφηση που θυμίζει μελάνι και μερικά διακοσμητικά για το Kamura Village.
Ε2. Τι είδους εικόνες και θεματολογία είχατε κατά νου για την εικονογράφηση του Monster Hunter Rise;
Α2. Τα μεγαλύτερα θέματα ήταν «μελάνι» και «βαμμένο ύφασμα».
– Εικονίδια τεράτων
Στην πλοκή του παιχνιδιού, ο Guild Master Hojo ζωγραφίζει όλα τα σκίτσα των τεράτων που θα δείτε στις ειδοποιήσεις των quest, οπότε τα έκανα λίγο θαμπά, αλλά με γρήγορες πινελιές. Μπορώ να τον φανταστώ να τρέχει να ξεφύγει και να ζωγραφίζει τα τέρατα όσο τον κυνηγούν.– Διακόσμηση του Kamura
Αυτά τα έκανα με πρότυπο μια τεχνική βαμμένων υφασμάτων που ονομάζεται “Katazome.”
(Μια μέθοδος βαφής όπου χρησιμοποιείται μια μικρή λεπίδα για να κοπεί ένα σχέδιο από χοντρό χαρτί, το οποίο εν συνεχεία βάφεται.)Υπάρχουν μερικά δυνατά μοτίβα, ακόμη και για τη σειρά και έχω δώσει στα πάντα ένα βαρύ, οξύ ύφος.
Ε3. Υπάρχουν καιόλου σημεία στα οποία ήσασταν πολύ ιδιαίτερος ή που φροντίσατε περισσότερο; Για παράδειγμα, το Nintendo Switch μπορεί να παιχτεί σε handheld mode ή στην τηλεόραση. Σκεφτήκατε λοιπόν περισσότερο το γεγονός οτι οι παίκτες θα παίζουν σε μια πληθώρα από μεγάθη οθόνης;
Α3. Σχεδιάζοντας το UI, φρόντισα να το κάνω ευανάγνωστο για το handheld mode. Τα chat stickers, για παράδειγμα, είναι λίγο μικρά με μια σχετικά μεγάλη διάφανη περιοχή για να μην ενοχλούν όταν αλληλεπιδράτε με τέρατα.
Την ίδια στιγμή, ήθελα να υπάρχει αρκετή ποικιλία στο στήσιμο και να είναι όλα συμμαζεμένα, οπότε φρόντισα πολύ το μέγεθος και τα χρώματα των χαρακτήρων.
Κι όταν κοιτάτε το χάρτη του χωριού, είναι η μόνη φορά που μπορείτε να το δείτε ολόκληρο σε μία οθόνη, οπότε προσπάθησα να αποδώσω την ατμόσφαια πιο πολύ από οτιδήποτε.
Ε4. Τι λογισμικό και τι εξοπλισμό χρησιμοποιείτε;
Α4. Χρησιμοποιώ Photoshop κι ένα graphics tablet.
Ε5. Πολλοί θαυμαστές έχουν δημοσιεύσει δικές τους ζωγραφιές για το Monster Hunter Rise στα social media, όπως στο Twitter και το Instagram. Έχετε δει κάτι που να σας φάνηκε ιδιαίτερα ξεχωριστό;
Α5. Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι συγκεκριμένο αυτή τη στιγμή, αλλά θυμάμαι οτι εντυπωσιάστηκα βαθύτατα με την ανταπόκριση στο πρώτο μας trailer. Κάποιοι θαυμαστές είχαν έτοιμα καλλιτεχνήματα το επόμενο πρωί. Ήταν υπέροχο το πόσο ενθουσιασμένοι ήταν όλοι για το Canyne και πόσο τους άρεσαν οι χαρακτήρες. Μου θύμισε το πόσο είχα ενθουσιαστεί εγώ όταν μου ανατέθηκε να δουλέψω σ’ αυτή την ομάδα.
Χάζευα τις αντιδράσεις των ανθρώπων κι έμαθα για λογαριασμούς που κάνουν tweet τις σκέψεις των τεράτων που μου έβγαλε πολλή μοναξιά.
Μπορείτε να βρείτε την προηγούμενη συνέντευξη που μεταφράσαμε και δημοσιεύσαμε εδώ!