Το Monster Hunter Rise απέχει μόλις 3 ημέρες από την κυκλοφορία του. Αν αναρωτιέστε για τις τεχνικές επιδόσεις του τίτλου στο υβρίδιο της Nintendo, πάμε να δούμε τι νέα μας φέρνει το Digital Foundry
Η τεχνική ανάλυση του Monster Hunter Rise από το Digital Foundry
To Digital Foundry μοιράστηκε ήδη μαζί μας μια τεχνική ανάλυση για τη Switch έκδοση του Apex Legends (δείτε την εδώ). Επανέρχεται, λοιπόν, για το Monster Hunter Rise, το οποίο αναμένεται από το φανατικό κοινό της σειράς – και όχι μόνο. Η αποκλειστικότητά του για το Switch θα είναι περιορισμένου χρόνου, αλλά αρκετή ώστε να κινήσει το ενδιαφέρον μεγάλου αριθμού παιχτών. Ας δούμε λοιπόν σε βάθος τα τεχνικά χαρακτηριστικά του τίτλου στην κονσόλα της Nintendo.
Ανάλυση και animation
Το παιχνίδι λοιπόν φαίνεται ότι δε χρησιμοποιεί όλα τα χαρακτηριστικά της RE Engine. Ωστόσο, έχουν ενσωματωθεί αρκετά από αυτά. Το βάθος πεδίου στα cutscenes χαρακτηρίζεται από την τεχνική Ex: bokeh. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα έχουμε εικόνα που θα μοιάζει να είναι εκτός εστίασης.
Όσον αφορά την ανάλυση, το Digital Foundry μας πληροφορεί ότι το παιχνίδι θα τρέχει σε ανάλυση 756p docked. Οι τους λάτρεις του φορητού παιχνιδιού θα το απολαύσουν στα 540p (όσο και το Breath of the Wild κατά βάση). Παράλληλα, οι άκρες παράγουν ένα κανονικό δείγμα με 21 στα 30 pixels.
Περνώντας στο animation, φαίνεται ότι έχει γίνει πολύ καλή δουλειά γενικά. Ωστόσο, το animation δε συγκρούεται με τα διάφορα πλέγματα αντικειμένων στο τερέν. Αυτό σημαίνει, για παράδειγμα, ότι καθώς ανηφορίζετε σε μια πλαγιά, τα πόδια σας μπορεί να περνούν μέσα από το έδαφος. Όσο για το animation των επιθέσεων, φαίνεται ότι είναι άμεσα βασισμένες στο Monster Hunter World. Γενικότερα θα λέγαμε ότι ολόκληρος ο τομέας του animation παρέμεινε πιστός στο Monster Hunter World, με μερικές μόνο αλλαγές.
Επιπλέον, το φύλλωμα είναι και αυτό animated. αντιδρά, μάλιστα, στις κινήσεις του χαρακτήρα σας. Το rendering για τις σκιές όμως φαίνεται πως είναι μειωμένο, ή ακόμη και παντελώς απόν στο Rise. Επίσης, μένοντας στις σκιές, παρατηρήθηκε ότι αυτές των δέντρων σχεδιάστηκαν ως στατικές στο Rise, σε αντίθεση με το World, όπου ήταν animated.
Το Framerate του Monster Hunter Rise στο Switch
Το framerate (ρυθμός ανανέωσης της εικόνας) του παιχνιδιού ίσως αποτελέσει την αχίλλειο πτέρνα του, όπως άλλωστε ισχύει και για τους περισσότερους τίτλους στο Switch. Φαίνεται ότι στοχεύει στα 30 καρέ το δευτερόλεπτο, το οποίο συνήθως επιτυγχάνεται. Παρ’ όλα αυτά, παρατηρήθηκαν μικρές “βουτιές” ή μη σταθερός ρυθμός σε αυτόν τον τομέα. Το θετικό είναι πως, όποιον τρόπο και αν προτιμάτε για να παίξετε το παιχνίδι, δε θα σας κάνει μεγάλη διαφορά, καθώς docked και φορητή έκδοση δείχνουν να τρέχουν με πανομοιότυπο τρόπο.
Οι εχθροί φαίνεται να είναι και οι μεγάλοι εχθροί της εικόνας του παιχνιδιού, καθώς σε συγκεκριμένη απόσταση από την κάμερα, ο ρυθμός του animation τους κόβεται στο μισό. Συνεπώς, ανανεώνεται με ρυθμό 15 καρέ το δευτερόλεπτο, αντί για 30.
Οι τελευταίες πινελιές του τεχνικού τομέα
Όσοι αναρωτιέστε για τα loading screens, αυτά συμβαίνουν κυρίως όταν φεύγετε από το χωριό ή επιστέφετε σε αυτό. Το σημαντικό είναι ότι συμβαίνουν και αρκετά γρήγορα!
Παράλληλα, για όσους θέλουν να απολαύσουν το παιχνίδι με καλό ηχοσύστημα, ο τίτλος δεν απογοητεύει, καθώς υποστηρίζεται κανονικά audio output 5.1.
Μπορεί διαβάζοντας τα παραπάνω να μην ενθουσιαστήκατε, αλλά η εταιρία φρόντισε να φέρει demo για να πάρουμε μια γεύση μέσα από το παιχνίδι. Aξίζει να σημειώσουμε στο σημείο αυτό ότι το Digital Foundry επαινεί την Capcom για τις σωστές κινήσεις και τα “κοψίματά” της, προκειμένου να φέρει αυτόν τον τύπο ενός Monster Hunter παιχνιδιού να τρέχει καλά στο Switch.
Επειδή όμως μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις, δείτε και μόνοι σας την πλήρη ανάλυση του Digital Foundry στο βίντεο που ακολουθεί:
Το Monster Hunter Rise κυκλοφορεί στις 26 Μαρτίου για το Switch.