Μετά την έκθεση οικονομικών της Nintendo με το πέρας του οικονομικού έτους, ακολούθησε το καθιερωμένο συμβούλιο των στελεχών με τους επενδυτές. Τι ενδιαφέρον ειπώθηκε;
Οι επιδόσεις του Switch και το νέο μηχάνημα
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Nintendo, Shuntaro Furukawa:
Πέρσι, όταν μπήκαμε στον έβδομο χρόνο από την κυκλοφορία του Switch, είπαμε ότι μπήκαμε σε αχαρτογράφητα νερά αφού, στην ιστορία που έχουμε στις πλατφόρμες video game, ήταν άνευ προηγουμένου να έχουμε 15 εκατομμύρια πωλήσεις υλισμικού και 180 εκατομμύρια πωλήσεις λογισμικού. Η αύξηση των νέων καταναλωτών έχει γίνει δυσκολότερη λόγω της ηλικίας της πλατφόρμας αλλά θέλουμε να διατηρήσουμε την ορμή τόσο με τους νέους αγοραστές όσο με ζήτηση για πολλαπλές κονσόλες. Είδαμε μεγάλη αύξηση σε νέους αγοραστές την εορταστική περίοδο και το θεωρούμε θετικό για το μέλλον του Switch.
[…]
Όσο για το νέο υλισμικό, δε μπορούμε να κάνουμε σχόλιο πέρα από το ότι διαρκώς είμαστε στη διαδικασία έρευνας και ανάπτυξης για νέο υλισμικό και λογισμικό. Όπως είπαμε και πριν, έχουν εμφανιστεί στο internet πολλά άρθρα που αναφέρουν πληροφορίες και φήμες. Σας συνιστούμε να κρίνετε ορθολογικά τέτοιες πληροφορίες με βάση τα όσα αναφέρουμε στα επίσημα websites και τα social media μας. Χρειάζεται καιρός και διεξοδικός σχεδιασμός για τις ετοιμασίες νέους υλισμικού και τα σχέδια αυτά δεν επηρεάζονται από τις εξελίξεις στις συνθήκες της βιομηχανίας.
Οι δυσκολίες και οι κίνδυνοι της μεταβατικής περιόδου
Σύμφωνα με το Furukawa:
Κάθε μέρα δουλεύουμε με υψηλή αίσθηση του πόσο επείγουν όλα.
Οι μεταβατικές περίοδοι από γενιά σε γενιά για τις επιχειρήσεις των video games δεν είναι εύκολες. Συχνά έχουμε αντιμετωπίσει δυσκολίες στο παρελθόν μετά από μια επιτυχημένη πλατφόρμα οπότε δεν προϋποθέτουμε αυτομάτως ότι η θέση μας είναι σίγουρη.
Επιπλέον, όπως είπατε, οι επιχειρήσεις μας αντιμετωπίζουν σφοδρό ανταγωνισμό. Κοιτώντας ευρέως το θέμα της ψυχαγωγίας, οι ανταγωνιστές μας δεν είναι μόνο τα video games αλλά όλες οι μορφές διασκέδασης, που σημαίνει ότι η βιομηχανία είναι δύσκολη.
[…]
Για να παρέχουμε μοναδική ψυχαγωγία για καταναλωτές παγκοσμίως, πιστεύουμε πως στρατηγική θα μας θα πρέπει να συνεχίσει να είναι η διαπλοκή υλισμικολογισμικού στις πλατφόρμες video games. Παρόλη την έρευνα και την ανάπτυξη που κάνουμε, τα προϊόντα της Nintendo δεν είναι βασικής ανάγκης οπότε οι καταναλωτές γρήγορα θα χάσουν το ενδιαφέρον τους αν δεν προσφέρουν διασκέδαση. Έτσι, στοχεύουμε στην οικειοποίηση των Nintendo IP μέσα μακροπρόθεσμα με άλλες μεθόδους για να διατηρήσουμε μια επαφή με τους καταναλωτές