Ο ιαπωνικός ιστότοπος Entertainment Station δημοσίευσε δύο νέες συνεντεύξεις με στελέχη της Nintendo.

Πάμε να δούμε τι είπαν:

 

Η άποψη της Nintendo για τους AAA και indie τίτλους

Οι Yusuke Soejima και Park Masashi είναι οι επικεφαλής της προσπάθειας της Nintendo να προωθήσει τους indies στην Ιαπωνία. Όταν ερωτήθηκαν σχετικά με τις διαφορές των indies με τα συμβατικά παιχνίδια, ο Masashi απάντησε το εξής ενδιαφέρον:

Στις πλατφόρμες της Nintendo, δε διαφοροποιούμε μεταξύ ΑΑΑ τίτλων από γνωστές φίρμες και indie games. Στην πραγματικότητα, συνυπάρχουν ως ίσοι στο Nintendo eShop. Δεν προωθούμε ειδικά τα indie games απλά και μόνο επειδή είναι indies. Αντίστροφα, δε θέτουμε προτεραιότητα στους ΑΑΑ τίτλους, εις βάρος των indies.

 

 

Πώς ξεκίνησε η προσπάθεια εκ μέρους της Nintendo:

Soejima: Καταρχάς, θέλουμε να έρθουν οι developers στη δική μας πλατφόρμα όταν σκέφτονται σε ποιές πλατφόρμες να φέρουν τα παιχνίδια τους. Δεν είναι «στόχος» καθαυτός, αλλά πριν πάρει φόρα το Switch, όποτε βλέπαμε trailers ή αφίσες στα events, οι πλατφόρμες ήταν σχεδόν πάντα τα μηχανήματα των άλλων εταιρειών. Πραγματικά, πουθενά δε θα έβλεπες υποστήριξη για το 3DS ή το Wii U… Ήταν μια κατάσταση στην οποία δε μας έβλεπαν καν σαν πρακτική επιλογή. Έτσι σκεφτήκαμε πως θέλουμε να βλέπουμε το λογότυπο του Switch μαζί με των άλλων εταιρειών.

Park: Ευτυχώς, το Switch έχει δει παγκόσμια επιτυχία. Πιστεύω πως οι ευκαιρίες μας να γίνουμε βιώσιμη επιλογή ως πλατφόρμα. Στο μέλλον, θα θέλαμε να διατηρήσουμε την ορμή. Να γίνουμε πλατφόρμα που για την οποία θα αναπτύσσεται περιεχόμενο από την αρχή, αλλά και στην πορεία της ανάπτυξης ενός παιχνδιού.

 

 

Με προοπτική στο μέλλον

Soejima: Αν ένας δεδομένος τίτλος πουλήσει πολύ καλά, τότε μπορεί να αναγνωριστεί ως ξεχωριστό ΙΡ. Και είναι ωραία όταν ένα τέτοιο ΙΡ αντέχει στη βιομηχανία και γίνεται αποδεκτό από τους καταναλωτές. Ολόκληρη η βιομηχανία των games, όχι μόνο η Nintendo, πρέπει να σκεφτεί το πώς να αυξήσει τον αριθμό των τίτλων που γεννιούνται από τους indies. Τέλος, θέλω να πως πως, παρόλο που τα indie games συχνά είναι δυνδεδεμένα με τον ψηφιακό κόσμο, στην πραγματικότητα αυτό που μάθαμε ως «κοινότητα» είναι πως είναι απίστευτα αναλογικά. Είναι μια σκηνή που δίνει έμφαση στη διασύνδεση μεταξύ ανθρώπων. Αυτό είναι κάτι στο οποίο θέλουμε κι εμείς να δώσουμε σημασία.

 

 

Πηγή

Author MasterV
Published
Views 128
0

Comments

No Comments

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πρόσφατα Άρθρα

Nintendo Greek Community

15 User(s) Online Join Server
  • GameDemon
  • Vaynard
  • konstiyo
  • Kyoki
  • 🌯⚔💣🔫Alkis Gon' Give It To Ya🔫💣⚔🌮
  • chriszapp
  • Queen Lucifer
  • pana8inaikakias
  • daseia
  • Jesteros
  • AkiraGr
  • Hellthrower

Ποιος είναι συνδεδεμένος

Δεν υπάρχουν καθόλου χρήστες αυτή τη στιγμή συνδεδεμένοι

Πρόσφατα ενεργά μέλη

Εικόνα προφίλ του/της MasterV
Εικόνα προφίλ του/της AkiraGr
Εικόνα προφίλ του/της sklonis
Εικόνα προφίλ του/της Steliosthegamerplays
Εικόνα προφίλ του/της Arceus922
Εικόνα προφίλ του/της iankysyrath
Εικόνα προφίλ του/της Achill777
Εικόνα προφίλ του/της Jesteros
Εικόνα προφίλ του/της Shadowrush
Εικόνα προφίλ του/της Sonic555
Εικόνα προφίλ του/της Sleepy
Εικόνα προφίλ του/της GameDemon
Εικόνα προφίλ του/της kamen
Εικόνα προφίλ του/της nikospap
Εικόνα προφίλ του/της Spank

Προσεχείς Εκδηλώσεις

  1. Αποτελέσματα τουρνουά Ultimate Smash City League S1:P4 Athens

    Ultimate Smash City League S1:P4

    Μάρτιος 23 @ 11:30 - 21:00

Nintendo Next Ημερολόγιο

Μάρτιος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων