Με τη σειρά Zelda να βρίσκεται για άλλη μια φορά στο προσκήνιο χάρη στην Ε3 2019, όλοι περιμένουμε νέες πληροφορίες από το στόμα του Aonuma.
Πώς προέκυψε το Breath of the Wild 2;
Μιλώντας με τον ιστότοπο Kotaku, Aonuma είπε τα εξής σχετικά με το σκεπτικό που οδήγησε στην απόφαση του sequel για το Breath of the Wild:
Όταν κυκλοφόρησαν τα DLC για το Breath of the Wild, καταλάβαμε πως ήταν ένας εξαιρετικός τρόπος να προσθέσουμε επιπλέον στοιχεία στον ίδιο κόσμο. Κοιτώντας το τεχνικά όμως, τα DLC είναι απλά δεδομένα – δεδομένα που προστίθενται σε ένα τίτλο που προϋπάρχει. Οπότε αν θέλουμε να κάνουμε μεγαλύτερες αλλαγές, δεν αρκεί το DLC κι έτσι σκεφτήκαμε πως ένα sequel θα ήταν κάτι ταιριαστό.
Η επόμενη ερώτηση ήταν αναμενόμενη, με τον Aonuma να ερωτάται αν το sequel είχε αρχικά σχεδιαστεί ως DLC. Η απάντηση;
Αρχικά, σκεφτόμασταν απλά ιδέες για DLC που έγιναν πολλές και είπαμε: «Σαν πολλές ιδέες έχουμε, οπότε ας κάνουμε απλά ένα νέο παιχνίδι κι ας ξεκινήσουμε από την αρχή».
Για να πούμε και τη δική μας γνώμη, δυστυχώς όσο ο Aonuma ανοίγει το στόμα του, τόσο ανησυχούμε. Σας είπαμε πρόσφατα την άποψή μας για τα DLC του Breath of the Wild. Αν το sequel γεννήθηκε με την ίδια λογική που γέννησε τα DLC, τότε απλά ελπίζουμε πως να αποδειχθεί είναι καλύτερο από τους «προκατόχους»του.
Σχόλια για το remake του The Legend of Zelda: Link’s Awakening
Όταν το Link’s Awakening ανακοινώθηκε για το Switch το Φεβρουάριο, κάποιοι ήλπιζαν να δουν επιπλέον dungeons και όχι μόνο. Εμείς, από την άλλη, περιμέναμε ένα remake της προκοπής, ωστόσο και οι μεν και οι δε πήραμε… μια απογοήτευση.
Γιατί όμως δεν έγιναν επιπλέον προσθήκες; Μιλώντας με τον ιστότοπο Kotaku, ο Eiji Aonuma εξήγησε το σκεπτικό του:
Προφανώς, έχουμε βελτιώσει την αρχική έκδοση, αυτό θέλαμε να κάνουμε. Θέλαμε όμως να διατηρήσουμε τις αρχικές σας αναμνήσεις από το παιχνίδι – την ουσία που έκανε το παιχνίδι αυτό που είναι και να σας βοηθήσουμε να ανακαλέσετε τις αναμνήσεις του παρελθόντος όταν το τερματίσατε, αν το τερματίσατε και που θα σας αφήσουν καλύτερες εντυπώσεις αν το ξαναπαίξετε.
Καταλάβατε τι λέει; Ούτε κι εμείς! Υποθέτουμε πως πρόκειται απλά για δικαιολογίες. Το remake διαθέτει και το ολοκαίνουριο Chamber Dungeon mode, που σας επιτρέπει να προσαρμόσετε τα δικά σας dungeons.
Θα μπορούσε αυτό να μας οδηγήσει σε ένα Zelda Maker; Ο Aonuma είπε:
Δε μπορώ να προβλέψω το μέλλον, αλλά αν αρέσει στον κόσμο η ιδέα της προσαρμογής των dungeons, θα το έχω κατά νου όσο προχωράμε.
…Λέτε;