Όσο πλησιάζει η κυκλοφορία των Pokemon Sword/Shield, τόσο πιο πολύ ο ειδικός τύπος συζητά με τη Game Freak. Πάμε να δούμε τι έχουν να πουν οι επικεφαλής:
Ξεκινάμε λοιπόν με μερικά αποσπάσματα από τη συνέντευξη που έδωσαν οι Shigeru Ohmori (διευθυντής των Sword/Shield) και Junichi Masuda (παραγωγός) στον ιστότοπο Game Informer.
Σχετικά με το μέγεθος των Pokemon Sword/Shield σε σύγκριση με τα παλαιότερα Pokemon games
Ohmori: Είναι δύσκολο να μπω σε λεπτομέρειες, αλλά στο θέμα του όγκου ή της ποσότητας του περιεχομένου στην κεντρική περιπέτεια, αλλά θα πω ότι είναι όπως τις άλλες γενιές Pokémon που έχουμε παίξει. Πιστεύω πως υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες δραστηριότητες, όπως η ολοκλήρωση της Pokédex ή η Wild Area και τα νέα mechanics, που προσθέτουν πολύ replay value για παίκτες που θέλουν να παίξουν σκληροπυρηνικά.
Masuda: Νιώθω οτι πολλοί παίκτες στις μέρες μας λιώνουν στο παιχνίδι και προσπαθούν να φτάσουν στο τέλος όσο πιο γρήγορα μπορούν. Εμείς φάγαμε τρία χρόνια για το φτιάξουμε! [Γέλια] Ελπίζουμε οι παίκτες να το πάρουν χαλαρά και να απολαύσουν την περιπέτεια, αλλά ναι, αυτή είναι απλά η δική μου άποψη.
Για την ύπαρξη δύσκολων σημείων στο παιχνίδι όπως τις Max Raid Battles
Ohmori: Στις Max Raid Battles, έχουμε το σύστημα βαθμολογίας με τα αστέρια και πιστεύω πως αν πάτε στα πέντε αστέρια – τη μεγαλύτερη δυσκολία – τότε τα πράγματα είναι ζόρικα. Προσπάθησα να παίξω κι εγώ μόνος μου κι έχασα πολλές φορές. Όταν φτάσετε στα δυσκολότερα κομμάτια, χρειάζεστε καλό συντονισμό με την ομάδα για να νικήσετε. Δε μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες, αλλά μπορώ να πω πως υπάρχει κι άλλο περιεχόμενο για να ασχοληθούν οι παίκτες σε βάθος χρόνου μετά το τέλος του main story.
Τι γίνεται με το Pokemon timeline;
Masuda: Τα πράγματα περιπλέκονται αν δώσετε πολλή σημασία στο timeline. Μπορεί να εμφανιστεί ένας καθηγητής και η παρουσά του να μη βγάζει νόημα αν ακολουθήσουμε τη λογική του timeline. Προσπαθούμε λοιπόν να μην ακολουθούμε αυστηρά αυτή τη λογική. Ίσως μια νύξη θα ήταν πως αν εμφανιστεί ένας χαρακτήρας μαζί με τον Καθηγητή Oak, τότε και οι δύο ζουν την ίδια εποχή. Αντίθετα με άλλες σειρές που είναι λογικό να προχωρά το timeline όσο παίζετε και η ιστορία εξελίσσεται, η προσέγγιση που έχουμε στα Pokémon είναι η επέκταση του κόσμου, δηλαδή οι περιοχές και ο εμπλουτισμός τους, όσο προχωράμε μπροστά. Αντί να προχωράμε γραμμικά στο χρόνο, εμείς κάνουμε επέκταση στο χώρο.