Η κυκλοφορία του Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy είναι προ των πυλών αλλά, σύμφωνα με τα στελέχη της Capcom υπήρξαν προκλήσεις για να γίνει πραγματικότητα.
Οι προκλήσεις για τη μεταφορά του Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy στο Switch
Ο Kenichi Hashimoto, παραγωγός της τριλογίας που αναμένεται στις 25 Ιανουαρίου στο Switch, μίλησε εφ’ όλης της ύλης σχετικά με τη μεταφορά των παιχνιδιών στο υβρίδιο της Nintendo αλλά και για το μέλλον της σειράς.
Πάμε να δούμε αποσπάσματα:
Ποια ήταν τα δύσκολα μέρη της επανακυκλοφορίας του Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy;
Hashimoto: Η επανακυκλοφορία παίζεται σε μεγαλύτερη οθόνη σε σχέση με τα αρχικά παιχνίδια κι έπρεπε να προσαρμόσουμε το χειρισμό της touch screen του Nintendo DS. Η σωστή αίσθηση του παιχνιδιού ήταν άλλη μια δυσκολία.
Επιπλέον, όταν ήρθε η ώρα να ανανεώσουμε τα γραφικά δεν αρκούσε να τα βάλουμε σε μια μεγαλύτερη οθόνη. Τα κείμενα δεν γίνεται απλά να τα κάνουμε μεγαλύτερα σε μέγεθος γιατί πρέπει να είναι και ευανάγνωστα. Ούτε γίνεται απλά να μεγεθύνουμε τους χαρακτήρες, οπότε έπρεπε να γίνει δουλειά από την αρχή.
Δεν ήταν απλή «μεταμόσχευση» δηλαδή, έπρεπε να ξαναδουλευτούν ορισμένα κομμάτια των παιχνιδιών, ε;
Hashimoto: Στο Dual Destinies απλά κόψαμε λίγο από πάνω κι από κάτω τα παρασκήνια, που είχε ως αποτέλεσμα μια πιο «ζουμαρισμένη» προοπτική, αλλά εφόσον ήταν όλα 3D υπήρχε μια ευελιξία.
Το δύσκολο ήταν τα παρασκήνια του Apollo Justice: Ace Attorney, όπου έπρεπε να ζητήσουμε από τους 2D designers να σχεδιάσουν νέα γραφικά για τα αριστερά και δεξιά μέρη της οθόνης.
Επιπλέον, ήταν η πρώτη φορά που η ομάδα μας χρησιμοποίησε τη RE Engine για ένα adventure game οπότε δεν είχαμε όλα τα απαραίτητα εργαλεία – ήταν αρκετά δύσκολο.
Όταν μιλάμε για τη RE Engine σκεφτόμαστε παιχνίδια όπως τα Resident Evil, τα Devil May Cry ή το Street Fighter 6 που δίνει την εντύπωση πως είναι μια μηχανή για παιχνίδια δράσης
Hashimoto: Ναι, έχετε δίκιο. Πραγματικά δε γνωρίζαμε πώς να την αξιοποιήσουμε για ένα adventure game. Οπότε ξεκινήσαμε με το ερώτημα «πώς κάνεις το φωτισμό σε ένα adventure game;» ως εφαλτήριο κι από εκεί οι προγραμματιστές μας έδωσαν σκληρό αγώνα.
Κι όταν ερωτήθηκε για το μέλλον της σειράς, ο Hashimoto είπε το εξής:
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι να πω, αλλά έχουμε αποκτήσει πολλή τεχνογνωσία σχετικά με τη RE Engine. Μπορώ να πω ότι η σειρά Ace Attorney δε θα σταματήσει, οπότε από αυτή την άποψη υπάρχει κάτι που θα έρθει στο μέλλον.