Το Marvel Ultimate Alliance 3 και το πώς έγινε αποκλειστικότητα του Switch είναι κάτι που έχουμε αναλύσει. Πώς όμως έγινε η επιλογή της Team Ninja για την ανάπτυξη του τίτλου;

Σε περίπτωση που δε γνωρίζατε, τους δύο παλαιότερους τίτλους είχαν δημιουργήσει διαφορετικά στούντιο. Το πρώτο MUA αλλά και ο προκάτοχός του, τα X-Men Legends, ήταν δημιουργία της αξιοσέβαστης Raven Software. Το δεύτερο παιχνίδι, από την άλλη, είχε τρεις διαφορετικές ομάδες ανάπτυξης. Τη Vicarious Visions για τις εκδόσεις σε PS3/X360, Την n-Space για τα Wii, PS2 και DS ενώ η Savage Entertainment ανέλαβε τη μεταφορά του τίτλου στο PSP.

Όλοι οι τίτλοι είχαν κυκλοφορήσει στην αγορά από την Activision και είχαν ένα αρκετά μεγάλο κοινό που είτε λάτρευε τους ήρωες, είτε το συνεργατικό Diablo-ειδές gameplay, είτε και τα δύο.

Αυτήτη φορά όμως τα πράγματα άλλαξαν άρδην. Η Nintendo θα διανείμει η ίδια τον τίτλο, με την ομάδα ανάπτυξης των Ninja Gaiden (αλλά και του Metroid: Other M) να έχει τα ηνία της δημιουργίας.

Το πώς έγινε αυτό μας εξηγεί το τελευταίο τεύχος του περιοδικού Game Informer.


Team Ninja και Marvel Ultimate Alliance 3

Φαίνεται λοιπόν πως η Marvel ήδη γνώριζε τις δυνατότητες της Team Ninja, με τον αντιπρόεδρο της Marvel Games και εκτελεστικό παραγωγό, Mike Jones, να λέει πως η εταιρεία είναι «Τεράστιοι θαυμαστές της Team Ninja και της Koei Tecmo και της αξιόλογης ιστορίας τους», πριν προσθέσει:

Πάντα ψάχναμε τρόπο να συνεργαστούμε μαζί τους σε ένα έργο και η Nintendo ήδη είχε χτίσει μια φανταστική σχέση μαζί τους.

Έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν τις γρήγορες αντιδράσεις και την υψηλή πιστότητα που απαιτεί να ζήσει ο κόσμος με τους ήρωές μας. Θέλετε να έχει διαφορετική αίσθηση ο Wolverine από το Hulk και οι δυο τους να διαφέρουν από όλους τους υπόλοιπους.

Και ο διευθυντής της Team Ninja, Hiroya Usuda, σχολίασε την ανάμιξή του με το Marvel Ultimate Alliance 3, λέγοντας:

Πιστεύουμε πως η Team Ninja είναι γνωστή για τα παιχνίδια δράσης και θέλαμε να διευρύνουμε αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού. Δώσαμε λοιπόν μεγάλη έμδαση στο gameplay. Θέλαμε να ανταποκρίνονται καλά τα χειριστήρια όταν παίζετε, αλλά και να υπάρχει ένας καλός ρυθμός στο gameplay.

Author MasterV
Published
Views 76
0

Comments

No Comments

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Nintendo Greek Community

23 User(s) Online Join Server
  • Vaynard
  • Kalliroy
  • shidai
  • Epicdeath
  • Mike_Gr
  • chris 🎃
  • Pakos
  • Patr1nos
  • Arceus922
  • Jesteros
  • MrSkopelos27
  • GameDemon

Πρόσφατα Άρθρα

Dead End Job το Δεκέμβριο στο Switch

22 Οκτωβρίου 201922 Οκτωβρίου 2019

The Drifter – Ένα νέο point-and-click adventure για το Switch

22 Οκτωβρίου 201922 Οκτωβρίου 2019

Ποιος είναι συνδεδεμένος

Δεν υπάρχουν καθόλου χρήστες αυτή τη στιγμή συνδεδεμένοι

Πρόσφατα ενεργά μέλη

Εικόνα προφίλ του/της MasterV
Εικόνα προφίλ του/της Shadowrush
Εικόνα προφίλ του/της AkiraGr
Εικόνα προφίλ του/της Mike Wise
Εικόνα προφίλ του/της Bowtie Gamers
Εικόνα προφίλ του/της Admiral Dept
Εικόνα προφίλ του/της Latichris
Εικόνα προφίλ του/της Spank
Εικόνα προφίλ του/της nikospap
Εικόνα προφίλ του/της Kostikas12
Εικόνα προφίλ του/της Arceus922
Εικόνα προφίλ του/της jason33
Εικόνα προφίλ του/της Βασίλειος Τσιτομενέας
Εικόνα προφίλ του/της GR☆DRACULA
Εικόνα προφίλ του/της Mike_Gr

Nintendo Next Ημερολόγιο

Οκτώβριος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Προσεχείς Εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν προσεχείς εκδηλώσεων αυτήν τη στιγμή.