Το Tears of the Kingdom μπορεί να έκανε πολλά και να σκόνταψε σε ακόμα περισσότερα, έφερε όμως ξανά στο προσκήνιο κλασικούς εχθρούς – όπως το τρομερό Gleeok!
Ο επικεφαλής του Zelda: Tears of the Kingdom, Hidemaro Fujibayashi και ο παραγωγός της σειράς Eiji Aonuma μίλησαν στο ιαπωνικό περιοδικό Nintendo Dream και, σε ένα μέρος της συνέντευξης, εστίασαν στους νέους εχθρούς.
Για να δούμε τι είπαν:
Ανάμεσα στα νέα τέρατα, είδαμε μερικά που έχουν να εμφανιστούν στη σειρά εδώ και αρκετό καιρό. Πώς συνέβη αυτό;
Fujibayashi: Όσον αφορά τα τέρατα, βάλαμε σε προτεραιότητα το gameplay όσο τα δημιουργούσαμε. Για να ταιριάζουν με τον ουρανό, τις σπηλιές και το υπε΄δαφος, όπως και άλλες νέες περιοχές, σκεφτήκαμε τι είδους τέρατα θα μπορούσαν να ζουν σε κάθε τοποθεσία.
Για παράδειγμα, θέλαμε ένα τέρας που να είναι το αντίστοιχο του Lynel από το Breath of the Wild σε δύναμη, αλλά για τις νέες περιοχές στον ουρανό. Οπότε χρειάζεται φτερά για να πετάει, να είναι μεγάλο και δυνατό… κι όσο το σκεφτόμασταν θυμηθήκαμε το Gleeok.
Αναλογιζόμενοι το gameplay, γυρίσαμε στο παρελθόν για να δούμε αν υπήρχαν άλλα τέρατα που να ταιριάζουν με τις απαιτήσεις μας και, αν κάτι κολλούσε, το προσαρμόζαμε ανάλογα στα μέτρα του Tears of the Kingdom.
Όσο για τις σπηλιές, για να ταιριάζει με το έδαφος, θέλαμε ένα τέρας που να κολλάει στην οροφή. Κι επειδή δεν υπήρχε ένα αντίστοιχο τέρας στα παλιότερα παιχνίδια, δημιουργήσαμε τα ολοκαίνουρια Horriblins. Από άποψη gameplay, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όπλα με μεγάλη εμβέλεια, ή να τα φτιάξετε με το Fuse – τέρατα όπως τα Horriblins κάνουν τη δύναμη αυτή να λάμψει.
Είδαμε αλλαγές και σε γνώριμα τέρατα, όπως τα Boss Bokoblins που επιτίθενται σε ομάδες
Aonuma: Ε, τα Boss Bokoblins είναι εξαρχής φτιαγμένα για μάχη με πολλούς εχθρούς. Μπορεί να είναι δύσκολο για το Link να τα αντιμετωπίσει μόνος στην αρχή, αλλά όταν οι σύμμαχοι είναι στο πλευρό του, ο παίκτης θα αποκτήσει αυτοπεποίθηση. Θέλαμε οι παίκτες να δοκιμάσουν λίγο από το δικό τους φάρμακο, οπότε δώσαμε στα Boss Bokoblins μια μεγάλη παρέα.
Και οι εχθροί συντονίζουν τις επιθέσεις τους
Fujibayashi: Ακόμη και οι εχθροί ακολουθούν το μοτίβο της συνεργασίας, κι έτσι έχουμε ομαδικές μάχες.
Aonuma: Πιστεύω επίσης ότι αυτό επιτρέπει στους παίκτες να ζήσουν τη διασκέδαση της χρήσης νέων αντικειμένων για να κερδίσουν. Αν πετάξετε ένα Muddle Bub, οι εχθροί αρχίζουν να επιτίθενται ο ένας στον άλλον με εσάς να παρακολουθείτε από μακριά. Σκεφτήκαμε πολύ τη θέση των εχθρών σε σχέση με τους μηχανισμούς του gameplay στη διάρκεια της ανάπτυξης.