Να και μια καλή είδηση από το στρατόπεδο της Nintendo που όχι μόνο αναγνωρίζει αλλά επιχειρεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα του Joy-Con drift!
Αλλαγή ρότας από τη Nintendo σχετικά με το Joy-Con drift
Φαίνεται λοιπόν πως η καταγγελία εκ μέρους πολλών ευρωπαϊκών χωρών σχετικά με το δυσάρεστο φαινόμενο του Joy-Con drift είχε αποτέλεσμα!
Με μια νέα ανακοίνωση που έγινε στην ευρωπαϊκή σελίδα της υποστήριξης καταναλωτών της διαβάζουμε τα εξής:
Μέχρι νεωτέρας, η Nintendo δε θα σας χρεώνει στην Ευρωπαϊκή Οικονομική Ζώνη (EEA), την Αγγλία και την Ελβετία για την επισκευή του συνδρόμου απόκρισης του χειριστηρίου – ασχέτως με το αν το πρόβλημα παρουσιάστηκε από ελαττωματική κατασκευή ή από φυσικές φθορές.
Η Nintendo είναι υπερήφανη για τα υψηλής ποιότητας και αντοχής προϊόντα της και διαρκώς τα βελτιώνει. Ως εκ τούτου, μέχρι νεωτέρας, η Nintendo θα προσφέρει στους καταναλωτές που απέκτησαν το ανάλογο προϊόν στην ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ελβετία επισκευές που θα διεξάγονται χωρίς καμία χρέωση από τα επίσημα κέντρα επιδιορθώσεων της Nintendo.
Αυτό ισχύει ακόμη κι αν το σύνδρομο προκλήθηκε από φυσικές φθορές, ακόμη κι αν η εγγύηση 24 μηνών που προσφέρει η Nintendo έχει λήξει. Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν επηρεάζει τα δικαιώματα που έχετε από τις νομοθετικές ρυθμίσεις που προστατεύουν τον καταναλωτή. Τα προνόμια που περιγράφονται εδώ είναι επιπλέον αυτών των δικαιωμάτων.
Κάπως έτσι λοιπόν, παρά τις νίκες της Nintendo στα αμερικάνικα δικαστήρια, ο τελικός νικητής των προβλημάτων με τα Joy-Con (αν δε γνωρίζετε τι είναι το διαβόητο “drift”, μπορείτε να διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες εδώ) είναι εν τέλει ο καταναλωτής!
Μια πύρρειος νίκη, αν αναλογιστούμε την ταλαιπωρία που πολλοί από εμάς υπέστημεν με το πρόβλημα που μαστίζει εδώ και καιρό τα χειριστήρια του Switch. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πως όλα αυτά περί ποιοτικής κατασκευής στα προϊόντα της Nintendo μας προκάλεσαν ένα γέλωτα… ειδικά μετά από όσα έχουμε φάει στη μάπα τα τελευταία χρόνια!
Το ερώτημα όμως είναι:
Ισχύει αυτό και για μας, τους κατοίκους της Ελλάδας;
Επικοινωνήσαμε με την CD media, επίσημη αντιπρόσωπο της Nintendo στη χώρα μας, και αναμένουμε απάντηση!
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (05/04/2023) – Δωρεάν και στην Ελλάδα οι επισκευές Joy-Con
Φαίνεται πως το Ελληνικό υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων, μαζί με τη Περιβαλλοντική Εφορεία της Γερμανίας σε συντονισμό με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πέτυχαν αυτό που δεν κατάφερε κανείς στις Η.Π.Α. γιατί χτύπησαν τη Nintendo εκεί που πονάει.
Τι εννοούμε; Διαβάστε παρακάτω τα όσα αναρτήθηκαν στην επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και θα καταλάβετε (έμφαση δική μας):
Καταναλωτές που χρησιμοποιούν την κονσόλα Nintendo Switch κατήγγειλαν στις αρχές Προστασίας Καταναλωτή ότι ήρθαν αντιμέτωποι με αλλοίωση και απώλεια ελέγχου της κονσόλας.
Με το πρόβλημα να καθιστά τα χειριστήρια άχρηστα, οι καταναλωτές που δε μπορούσαν να τα επισκευάσουν εύκολα ή χωρίς χρέωση αναγκάστηκαν να τα αντικαταστήσουν, με αποτέλεσμα αχρείαστα ηλεκτρονικά απόβλητα.
Ως εκ τούτου, η Nintendo συμφώνησε να προσφερθεί και να καταδείξει με διαύγεια ότι ελαττωματικά Joy-Con θα επισκευάζονται χωρίς χρέωση από τα κέντρα επισκευής της ασχέτως του αν η το πρόβλημα προκλήθηκε από ελαττωματική κατασκευή ή φθορά ακόμη κι αν έχει παρέλθει το χρονικό όριο εγγύησης της Nintendo.
Επιπλέον, η CD Media (επίσημη αντιπρόσωπος της Nintendo στη χώρα μας) μας επιβεβαίωσε τα ανωτέρω, λέγοντας τα εξής:
Όπως αναφέρεται και στην επίσημη ανακοίνωση της Nintendo, οι επισκευές που αφορούν την ανταπόκριση των control sticks δεν θα χρεώνονται από τα επίσημα Nintendo repair centres (Σύμφωνα πάντα με τους όρους και τις προϋποθέσεις).
Κατ’ επέκταση δεν ισχύει κάτι διαφορετικό για την Ελλάδα και τη CD Media.
Οπότε λοιπόν, όσοι έχετε επηρεαστεί από το φαινόμενο Joy-Con drift δεν έχετε παρά να συμπληρώσετε την επίσημη φόρμα υποστήριξης στη σελίδα της CD Media (κάντε ένα κλικ εδώ).
Εναλλακτικά, επικοινωνήστε μαζί τους είτε τηλεφωνικώς, είτε μέσα από την επίσημη σελίδα της στο Facebook εδώ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (07/04/2023) – Όροι και προϋποθέσεις για επισκευή του Joy-Con drift
Μετά την τελευταία ανακοίνωση (και κατόπιν επιβεβαίωση από την CD Media, αντιπρόσωπο της Nintendo στην Ελλάδα) σχετικά με τις δωρεάν επισκευές του Joy-Con drift και στη χώρα μας, πολλοί απόρησαν ποιοι είναι αυτοί οι όροι και οι προϋποθέσεις;
Σε σχετική μας ερώτηση προς τη CD Media είχαμε την εξής απάντηση:
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως για το πρόβλημα που αφορά το Joy Con Drift δεν υπάρχει κάποια χρέωση επισκευής εφόσον ισχύουν τα παρακάτω:
Παρακαλώ σημειώστε ότι η Nintendo ενδέχεται να αρνηθεί να παράσχει επισκευές για το σύνδρομο ανταπόκρισης που σχετίζεται με τον αναλογικό μοχλό των Joy-Con χωρίς χρέωση, εάν:
(α) το σύνδρομο έχει προκληθεί από αξεσουάρ ή άλλα αντικείμενα που προορίζονται για χρήση με το χειριστήριο αλλά δεν είναι κατασκευασμένα από, ή για τη Nintendo (είτε αυτά περιλαμβάνονται με το χειριστήριο κατά τη στιγμή της αγοράς είτε όχι),
(β) τo χειριστήριο έχει χρησιμοποιηθεί για ενοικιάσεις ή εμπορικούς σκοπούς,
(γ) το σύνδρομο έχει προκληθεί από τυχαία ζημιά, δική σας ή/και οποιουδήποτε άλλου προσώπου αμέλεια, παράλογη χρήση, τροποποίηση, χρήση με προϊόντα που δεν παρέχονται, αδειοδοτούνται ή εξουσιοδοτούνται για χρήση με το χειριστήριο από τη Nintendo,
(δ) το χειριστήριο έχει ανοιχτεί, τροποποιηθεί ή επισκευαστεί από οποιοδήποτε πρόσωπο ή εταιρεία εκτός της Nintendo ή τους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες της (εκτός εάν δεν υπάρχει σαφής συσχέτιση μεταξύ αυτού του ανοίγματος, τροποποίησης ή επισκευής και του συνδρόμου ανταπόκρισης του αναλογικού μοχλού του Joy-Con), ή εάν ο σειριακός αριθμός του χειριστηρίου έχει αλλοιωθεί, παραμορφωθεί ή αφαιρεθεί.Διευκρινήσεις
Σε περίπτωση που η εγγύηση δεν ισχύει για προϊόν (όπως αναγράφεται παραπάνω) ή το Joy-Con έχει επιπλέον προβλήματα πέραν του συνδρόμου ανταπόκρισης που σχετίζεται με τον αναλογικό μοχλό, η αντικατάσταση του επηρεαζόμενου αναλογικού μοχλού θα αποκλείεται από τη χρέωση. Ωστόσο, θα υπάρξει χρέωση για τα υπόλοιπα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν για την αποκατάσταση της συσκευής όπως επίσης το κόστος εργασίας που ορίζετε σε 10€ + ΦΠΑ.
Σε περίπτωση που αποσταλθούν επιπλέον μέρη της συσκευής θα υπάρξει χρέωση για τα μεταφορικά και δεν θα πραγματοποιηθεί έλεγχος σε εκείνα τα μέρη.
Αν είστε σύμφωνος και αποδέχεστε τα παραπάνω, παρακαλούμε απαντήστε θετικά σε αυτό το email έτσι ώστε να προχωρήσουμε τη διαδικασία και να κανονίσουμε courier να περάσει να παραλάβει τη συσκευή από το χώρο σας.