Το El Shaddai έφτασε στην αγαπημένη μας κονσόλα το περασμένο Σαββατοκύριακο και είναι μια μοναδική εμπειρία! Πώς προέκυψε αυτή η μετατροπή μετά από τόσα χρόνια;
Μιλώντας με το έγκριτο ιαπωνικό περιοδικό Famitsu, ο διευθυντής Sawaki Takeyasu ανέφερε το πώς καταλήξαμε με μια ολοκαίνουρια έκδοση του παιχνιδιού στο Switch, την οποία παρουσιάσαμε με ένα πληρέστατο review εδώ.
Πάμε να δούμε ένα μεταφρασμένο απόσπασμα, που βρήκαμε στη σελίδα Nintendo Everything εδώ:
Ε: Για αρχή, πείτε μας πώς καταλήξαμε σε μια μεταφορά του El Shaddai στο Switch
Α: Το 2021, κυκλοφορήσαμε το HD Remaster στο PC μέσω Steam. Για να είμαι ειλικρινής, πούλησε αρκετά καλά. Επιπλέον, ακούσαμε πολλούς χρήστες να λένε «Δε θα υπάρξει κάποια Nintendo Switch version;» ή «Θα ήθελα να το παίξω σε μια κονσόλα», οπότε έτσι ξεκίνησαν όλα.
Είχα κάνει λίγη ανάπτυξη παιχνιδιών για το Switch στο παρελθόν, αλλά τότε εργαζόμουν σε εταιρεία. Η ανάπτυξη σε μια μεγάλη εταιρεία είναι εντελώς διαφορετική από την αυτόνομη ανάπτυξη. Έπρεπε να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον ανάπτυξης για το Switch από την αρχή οπότε σκεφτήκαμε «Τι πρέπει να κάνουμε;»
Α: Πώς καταφέρατε τότε να φτάσετε στο σημείο να μεταφέρετε το παιχνίδι;
Ε: Ο επικεφαλής προγραμμτισμού αυτή τη φορά, Hiroyuki Hayashibara, έκανε τεράστιες συνεισφορές. Η μεταφορά ενός παιχνιδιού από το PlayStation 3 σε σύγχρονα συστήματα είναι τρομερά δύσκολη και υπήρχαν πολλές συζητήσεις για το πώς θα υπερβούμε αυτό το εμπόδιο.
Όπως, πριν καλά-καλά το καταλάβουμε, ο Hayashibara είχε δημιουργήσει μια συμπυκνωμένη συνταγή που ονόμασε Aqualead που μπορούσε να βοηθήσει στη μεταφορά παλιών παιχνιδιών κι έτσι το El Shaddai ήδη είχε ξεκινήσει.
(Γέλια)
Το ότι καταφέραμε να μεταφέρουμε το παιχνίδι είναι εξολοκλήρου χάρη στο Hayashibara.
Ε: Όλα δηλαδή έπρεπε να ξεκινήσουν από τη δημιουργία μιας θεμελιώδους μηχανής για το παιχνίδι;
Όταν γίνονται μεταφορές παιχνιδιών εκείνης της εποχής, υπάρχουν φορές που οι παίκτες τις αποκαλούν «υποδεέστερες μεταφορές». Αυτή τη φορά όμως όχι μόνο δεν υποβιβάσαμε τίποτα, αλλά κάναμε πολλές βελτιώσεις. Η ανάλυση είναι υψηλότερη, το παιχνίδι μπορεί να τρέξει σε 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο και οι χρόνοι φόρτωσης είναι συντομότεροι.
Κι επειδή τώρα το El Shaddai τρέχει στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο, οι παίκτες μπορεί να θεωρήσουν πως η δράση του παιχνιδιού είναι λιγότερο προκλητική από πριν. Όχι μόνο το παιχνίδι αντιδρά καλύτερα από πριν, αλλά η ομαλότητα επί της οθόνης θα βοηθήσει τους παίκτες να προχωρήσουν πιο άνετα.