Όλοι όσοι ασχολούμαστε με το Super Smash Bros. γνωρίζουμε το Masahiro Sakurai. Πάμα να δούμε τι έγραψε πρόσφατα στο ιαπωνικό περιοδικό Famitsu!

Εδώ να σημειώσουμε πως ο Sakurai γράφει συχνά-πυκνά άρθρα για το δημοφιλές περιοδικό. Η τελευταία φορά που εμείς σας φέραμε μια μετάφραση ενός τέτοιου άρθρου του ήταν τον περασμένο Ιούνιο, μετά την εμφάνιση του Smash Bros. Ultimate στην Ε3.

Πάμε λοιπόν να δούμε το τελευταίο του άρθρο, όπου αναπολεί την πορεία του με το Smah Bros. και όχι μόνο:


Sakurai και τα 20ά γενέθλια του Super Smash Bros.

Από εδώ ξεκίνησαν όλα!

Το πρώτο Super Smash Bros. κυκλοφόρησε στις 21 Ιανουαρίου του 1999. Με άλλα λόγια, η σειρά πρόσφατα γιόρτασε την 20η της επέτειο!

Δεδομένου του πλήθους των απαιτούμενων νομικών αδειών, της αποχώρησής μου από την εταιρεία ανάπτυξης και του όγκου των παιχνιδιών η παρουσία μου στη σειρά κρεμόταν από μια κλωστή. Χάρη στην ομάδα και όλους του εμπλεκόμενους, τους κατόχους των πνευματικών δικαιωμάτων και, πάνω από όλα βέβαια, τους θαυμαστές που στηρίζουν τα παιχνίδια, έφτασα ως εδώ. Για άλλη μια φορά, έχετε τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες.

Μέσα από τις ειδοποιήσεις μου στο Twitter έμαθα ένα σωρό ιστορίες και δέχθηκα πολλά συγχαρητήρια. Τα τελευταία 20 χρόνια έριξα κλεφτές ματιές σε ανθρώπους που απολαμβάνουν το Smash Bros. στο σπίτι, σε τουρνουά, σε παρέες και αυτό με κάνει πολύ ευτυχισμένο.

Εδώ που τα λέμε, το παιδί που μεγαλώνω τόσα χρόνια έγινε 20 χρονών κι έχει γίνει πολύ μεγάλο! Έχω μάθει πολλές ιστορίες για ανθρώπους που έπαιζαν Smash Bros. όταν ήταν παιδιά και τώρα το παίζουν με τα δικά τους παιδιά!

Το Kirby’s Dream Land κυκλοφόρησε στις 27 Απριλίου του 1992, άρα φέτος κι ο Kirby έχει τα 27α γενέθλιά του φέτος. Με όλες αυτές τις περιόδους ανάπτυξης, κατέληξα να φτιάχνω παιχνίδια εδώ για σχεδόν 30 χρόνια τώρα. Είναι καταπληκτικό!

Η παρθενική εμφάνιση του Kirby, αλλά και του Whispy Woods!


Ο Sakurai και η ηλικία του

Θα το πω απλά – Γέρασα!! Έχω περισσότερες ρυτίδες και τα μάτια μου είναι χειρότερα και νιώθω πως έχουν αποδυναμωθεί οι μνημονικές και διαλεκτικές μου ικανότητες. Είμαι ακόμη στο προσκήνιο και έχω ενεργό ρόλο στην ανάπτυξη, αλλά πόσα χρόνια ακόμη μπορώ να συνεχίσω και πόσα μπορώ να διαχειριστώ; Όλα αυτά τα σκέφτομαι πολύ.

Είμαι στο «κουρμπέτι» από τον καιρό των NES games. Είμαι κάποιος που «κάνει παιχνίδια από τον καιρό του Νώε». Εκείνο τον καιρό ήμουν αρχάριος, δεν υπήρχε κάποιος στη βιομηχανία μας μεγαλύτερος από 30. Τώρα που το σκέφτομαι, όλοι ήμασταν νέοι.

Υπάρχουν κάποιοι ακόμα πιο μεγάλοι από μένα με ενεργούς διευθυντικούς ρόλους, αλλά είναι πολύ λίγοι. Οι περισσότεροι κατέχουν πλέον διοικητικές θέσεις, αλλά υπάρχουν και πολλοί που έφυγαν από το προσκήνιο. Ανησυχώ λίγο για το τι μέλλει γενέσθαι.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν πράγματα που δεν έχω αντιμετωπίσει ακόμη. Όταν είμαι απασχολημένος, νιώθω πως είναι καλύτερα να κοιτάω μπροστά χωρίς να αναπολώ πολύ. Τουλάχιστον, το Smash Bros. – ανάμεσα στα άλλα – έχει αγαπηθεί πολύ.

Ακόμη κι αυτή η στήλη εκδίδεται εδώ και 17 χρόνια. Οι καιροί και οι δραστηριότητές μου έχουν αλλάξει, αλλά όχι αυτά που συζητάω. Νομίζω πως είναι λογικό να υπάρχει η προσδοκία να βλεπει κανείς τεχνικές ανάπτυξης video games μέσα από αυτή τη στήλη. Είναι όμως δύσκολο να συνοψίσω όλα όσα έχω κάνει στο πέρασμα των χρόνων.

Γνωρίζατε πως ο Sakurai έβαλε το χεράκι του και στο Meteos;


Ο Sakurai για το νέο απόκτημα του Smash Bros. roster

Τώρα θα αλλάξω ταχύτητες. Ο Piranha Plant επιτέλους κυκλοφόρησε! Συγγνώμη που περιμένατε τόσο καιρό!

Από άποψη δημιουργίας, είχα την εντύπωση πως τον είχαμε τελειώσει λίγο νωρίς. Αλλά έπρεπε να τον ρυθμίσουμε και να τον περάσουμε από debugging.

Ο Piranha Plant εν δράσει. Όταν λένε “everyone is here” το εννούν!

Ο Piranha Plant έχει πολλές μοναδικές ικανότητες, ειδικά τα specials του. Μπορεί να φτύσει σιδερένιες μπάλες, να πετάξει με τα φύλλα του, να ξεράσει δηλητηριώδη ατμό, να τεντωθεί για να δαγκώσει… Όλα αυτά είναι αδύνατο να τα κάνουν οι πιο ανθρωπόμορφοι χαρακτήρες. Πιστεύω χρειάζεται λίγη εφευρετικότητα για να μάθετε να τον χρησιμοποιείτε καλά. Πιστεύω πως είναι νωρίς για να ξέρουμε την πραγματική αξία μαχητών όπως το Piranha Plant, οπότε έχετέ τον κατά νου στο μέλλον.

Αυτή τη στιγμή εργάζομαι πάνω σε νέες διαδρομές για το Classic Mode αλλά και scripted events που πιστεύω πως θα απολαύσετε!

Σημείωση: Σε κάποιο σημείο εκτός του παραπάνω, ο Sakurai υπογράμμισε πως δε θα υπάρξει Palutena’s Guidance για μελλοντικούς DLC χαρακτήρες.

Κλείνοντας, να σημειώσουμε πως η αρχική μετάφραση από τα ιαπωνικά έγινε από το Nico Thaxton για λογαριασμό του ιστότοπου Nintendo Everything.

Author MasterV
Published
Views 85
0

Comments

No Comments

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πρόσφατα Άρθρα

Nintendo Greek Community

44 User(s) Online Join Server
  • Smug Ked
  • Johnaras
  • chriszapp
  • Jesteros
  • Antares
  • fotsvs
  • Nakiri Kurisu
  • Demi
  • Ciela
  • AkiraGr
  • Thatoneladmomo
  • Tr3nshi

Ποιος είναι συνδεδεμένος

Δεν υπάρχουν καθόλου χρήστες αυτή τη στιγμή συνδεδεμένοι

Πρόσφατα ενεργά μέλη

Εικόνα προφίλ του/της AkiraGr
Εικόνα προφίλ του/της Farmeramas
Εικόνα προφίλ του/της Achill777
Εικόνα προφίλ του/της George Alexatos
Εικόνα προφίλ του/της Arceus922
Εικόνα προφίλ του/της MasterV
Εικόνα προφίλ του/της sar57
Εικόνα προφίλ του/της Agento
Εικόνα προφίλ του/της Jesteros
Εικόνα προφίλ του/της tsampikos89
Εικόνα προφίλ του/της DeShelly
Εικόνα προφίλ του/της Varendalious911
Εικόνα προφίλ του/της gtgeorge13
Εικόνα προφίλ του/της manosch
Εικόνα προφίλ του/της AlexandraKokiri

Προσεχείς Εκδηλώσεις

  1. Ultimate Smash City League S1:P8 Athens

    Μάιος 25 @ 11:30 - 21:00

Nintendo Next Ημερολόγιο

Μάιος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031