Όλοι όσοι ασχολούμαστε με το Super Smash Bros. γνωρίζουμε το Masahiro Sakurai. Πάμα να δούμε τι έγραψε πρόσφατα στο ιαπωνικό περιοδικό Famitsu!
Πάμε λοιπόν να δούμε το τελευταίο του άρθρο, όπου αναπολεί την πορεία του με το Smah Bros. και όχι μόνο:
Sakurai και τα 20ά γενέθλια του Super Smash Bros.
Το πρώτο Super Smash Bros. κυκλοφόρησε στις 21 Ιανουαρίου του 1999. Με άλλα λόγια, η σειρά πρόσφατα γιόρτασε την 20η της επέτειο!
Δεδομένου του πλήθους των απαιτούμενων νομικών αδειών, της αποχώρησής μου από την εταιρεία ανάπτυξης και του όγκου των παιχνιδιών η παρουσία μου στη σειρά κρεμόταν από μια κλωστή. Χάρη στην ομάδα και όλους του εμπλεκόμενους, τους κατόχους των πνευματικών δικαιωμάτων και, πάνω από όλα βέβαια, τους θαυμαστές που στηρίζουν τα παιχνίδια, έφτασα ως εδώ. Για άλλη μια φορά, έχετε τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες.
Μέσα από τις ειδοποιήσεις μου στο Twitter έμαθα ένα σωρό ιστορίες και δέχθηκα πολλά συγχαρητήρια. Τα τελευταία 20 χρόνια έριξα κλεφτές ματιές σε ανθρώπους που απολαμβάνουν το Smash Bros. στο σπίτι, σε τουρνουά, σε παρέες και αυτό με κάνει πολύ ευτυχισμένο.
Εδώ που τα λέμε, το παιδί που μεγαλώνω τόσα χρόνια έγινε 20 χρονών κι έχει γίνει πολύ μεγάλο! Έχω μάθει πολλές ιστορίες για ανθρώπους που έπαιζαν Smash Bros. όταν ήταν παιδιά και τώρα το παίζουν με τα δικά τους παιδιά!
Το Kirby’s Dream Land κυκλοφόρησε στις 27 Απριλίου του 1992, άρα φέτος κι ο Kirby έχει τα 27α γενέθλιά του φέτος. Με όλες αυτές τις περιόδους ανάπτυξης, κατέληξα να φτιάχνω παιχνίδια εδώ για σχεδόν 30 χρόνια τώρα. Είναι καταπληκτικό!
Ο Sakurai και η ηλικία του
Θα το πω απλά – Γέρασα!! Έχω περισσότερες ρυτίδες και τα μάτια μου είναι χειρότερα και νιώθω πως έχουν αποδυναμωθεί οι μνημονικές και διαλεκτικές μου ικανότητες. Είμαι ακόμη στο προσκήνιο και έχω ενεργό ρόλο στην ανάπτυξη, αλλά πόσα χρόνια ακόμη μπορώ να συνεχίσω και πόσα μπορώ να διαχειριστώ; Όλα αυτά τα σκέφτομαι πολύ.
Είμαι στο «κουρμπέτι» από τον καιρό των NES games. Είμαι κάποιος που «κάνει παιχνίδια από τον καιρό του Νώε». Εκείνο τον καιρό ήμουν αρχάριος, δεν υπήρχε κάποιος στη βιομηχανία μας μεγαλύτερος από 30. Τώρα που το σκέφτομαι, όλοι ήμασταν νέοι.
Υπάρχουν κάποιοι ακόμα πιο μεγάλοι από μένα με ενεργούς διευθυντικούς ρόλους, αλλά είναι πολύ λίγοι. Οι περισσότεροι κατέχουν πλέον διοικητικές θέσεις, αλλά υπάρχουν και πολλοί που έφυγαν από το προσκήνιο. Ανησυχώ λίγο για το τι μέλλει γενέσθαι.
Παρόλα αυτά, υπάρχουν πράγματα που δεν έχω αντιμετωπίσει ακόμη. Όταν είμαι απασχολημένος, νιώθω πως είναι καλύτερα να κοιτάω μπροστά χωρίς να αναπολώ πολύ. Τουλάχιστον, το Smash Bros. – ανάμεσα στα άλλα – έχει αγαπηθεί πολύ.
Ακόμη κι αυτή η στήλη εκδίδεται εδώ και 17 χρόνια. Οι καιροί και οι δραστηριότητές μου έχουν αλλάξει, αλλά όχι αυτά που συζητάω. Νομίζω πως είναι λογικό να υπάρχει η προσδοκία να βλεπει κανείς τεχνικές ανάπτυξης video games μέσα από αυτή τη στήλη. Είναι όμως δύσκολο να συνοψίσω όλα όσα έχω κάνει στο πέρασμα των χρόνων.
Ο Sakurai για το νέο απόκτημα του Smash Bros. roster
Τώρα θα αλλάξω ταχύτητες. Ο Piranha Plant επιτέλους κυκλοφόρησε! Συγγνώμη που περιμένατε τόσο καιρό!
Από άποψη δημιουργίας, είχα την εντύπωση πως τον είχαμε τελειώσει λίγο νωρίς. Αλλά έπρεπε να τον ρυθμίσουμε και να τον περάσουμε από debugging.
Ο Piranha Plant έχει πολλές μοναδικές ικανότητες, ειδικά τα specials του. Μπορεί να φτύσει σιδερένιες μπάλες, να πετάξει με τα φύλλα του, να ξεράσει δηλητηριώδη ατμό, να τεντωθεί για να δαγκώσει… Όλα αυτά είναι αδύνατο να τα κάνουν οι πιο ανθρωπόμορφοι χαρακτήρες. Πιστεύω χρειάζεται λίγη εφευρετικότητα για να μάθετε να τον χρησιμοποιείτε καλά. Πιστεύω πως είναι νωρίς για να ξέρουμε την πραγματική αξία μαχητών όπως το Piranha Plant, οπότε έχετέ τον κατά νου στο μέλλον.
Αυτή τη στιγμή εργάζομαι πάνω σε νέες διαδρομές για το Classic Mode αλλά και scripted events που πιστεύω πως θα απολαύσετε!
Σημείωση: Σε κάποιο σημείο εκτός του παραπάνω, ο Sakurai υπογράμμισε πως δε θα υπάρξει Palutena’s Guidance για μελλοντικούς DLC χαρακτήρες.
Κλείνοντας, να σημειώσουμε πως η αρχική μετάφραση από τα ιαπωνικά έγινε από το Nico Thaxton για λογαριασμό του ιστότοπου Nintendo Everything.