Δανεισμός και συνδυασμός
Wakai: Έστιψα το μυαλό μου για πολύ καιρό σχετικά με το πώς να ενσωματώσω την παλιότερη μουσική του Zelda. Συνεχώς όμως κολλούσα στο πώς να αλλάξω όσα θεωρούνται δεδομένα για τα Zelda, οπότε τελικά έπρεπε ο ήχος να είναι διαφορετικός από εκείνον που υπήρχε στα παλιότερα παιχνίδια. Ως επικεφαλής του ήχου λοιπόν, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω μόνο κομμάτια που, από υποκειμενική σκοπιά, θα έκαναν μεγαλύτερη εντύπωση.
Kataoka: Ο Wakai έθεσε έναν κανόνα. Δε θα έπρεπε να στηριχτούμε στη φθηνή τεχνική της ανακύκλωσης μουσικής για να κερδίσουμε πόντους από το fan-service. Αντί λοιπόν να χρησιμοποιήσει κάποιο δημοφιλές μουσικό κομμάτι, αποφάσισε να αξιοποιήσει μόνο οτιδήποτε ταίριαζε με την ατμόσφαιρα και το περιβάλλον. Είχε βέβαια ιδιαίτερη προτίμηση στο θέμα του Ganon και της Zelda που υπάρχουν στη σειρά εδώ και πολύ καιρό. Πέρα από αυτά όμως δεν ήθελε να βάλουμε παλιά τραγούδια χωρίς να είναι απαραίτητο… και νομίζω πως είχε την τάση να προσπαθεί να τα κρύψει!
(γέλια)
Wakai: Κανείς δεν έχει καταλάβει τι έβαλα στο Kakariko Village!
(Γέλια από όλους)
Wakai: Ένα σημείο παίζεται με glockenspiel στο τραγούδι – ακούστε το με προσοχή.
Iwata: Όσο για άλλα τραγούδια της σειράς, μείναμε έκπληκτοι από το πόσο ενθουσιάστηκαν οι θαυμαστές όταν κατάλαβαν οτι μπορούν να επιταχύνουν το θέμα του Temple of Time για να το ακούσουν διαφορετικά. Αντί να κρύψω το θέμα, αυτό που ήθελα ήταν να βρω τρόπο να το συμπεριλάβω στο παιχνίδι. Επειδή ο ναός έχει ερημώσει, ήταν σημαντικό το τραγούδι να αναπαριστά την κατάσταση αλλά να μην είναι και πολύ έντονο. Θα ήμουν ικανοποιημένος αν ο κόσμος είχε καταλάβει οτι είναι το ίδιο τραγούδι, αλλά η θετική αντίδραση όλων με έκανε πολύ ευτυχισμένο.
Wakai: Όσο για άλλα τραγούδια του παρελθόντος, υπήρχαν και μερικά που δεν προήλθαν από τους συνθέτες. Αντίθετα, μας ζήτησαν οι σεναριογράφοι να τα συμπεριλάβουμε. Οπότε δε μπορούσα να διαλέξω μόνο ό, τι μου κάπνιζε!
(γέλια)
Kataoka: Και μιας και πιάσαμε το τι μας ζήτησαν, ένας από τους επικεφαλής έγραφε το σενάριο για τις χαμένες αναμνήσεις του Link ενώ άκουγε συνεχώς το θέμα της Zelda. Μας ζήτησε λοιπόν να το συμπεριλάβουμε με απαλό τρόπο κατά τη διάρκεια των αναμνήσεων. Προσωπικά, όταν ακούω το θέμα της Zelda, μου έρχεται η εικόνα του προσώπου της και του περιβάλλοντος. Κι επειδή σ’ αυτό το παιχνίδι τη βλέπουμε επιτέλους να χρησιμοποιεί μερικές από τις δυνάμεις της, πολλοί από τους δημιουργούς έχουν μεγάλη αγάπη με το τραγούδι. Έτσι, προσπαθήσαμε να το βάλουμε στο παιχνίδι όσο καλύτερα μπορούσαμε. Θα ήμασταν περιχαρείς αν οι παίκτες σκέφτονταν τη λογική και το νόημα που υπάρχει πίσω από κάθε τραγούδι που παίζει στο παιχνίδι.